BMK servis s.r.o. Brno Křídlovická 371/68, 603 00 Brno-střed

BMK servis s.r.o. Brno





50 Recenze
  • Monday8 AM–12 PM, 12:30–4:30 PM
  • Tuesday8 AM–12 PM, 12:30–4:30 PM
  • Wednesday8 AM–12 PM, 12:30–4:30 PM
  • Thursday8 AM–12 PM, 12:30–4:30 PM
  • Friday8 AM–12 PM, 12:30–4:30 PM
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed




BMK servis s.r.o. Brno Křídlovická 371/68, 603 00 Brno-střed




O podniku

BMK servis - prodej a servis domácích spotřebičů | Firma BMK servis provádí servis domácích spotřebičů, jejich opravy a prodej.

Kontakty

Webové stránky
Zavolejte nám
+420542210710
Křídlovická 371/68, 603 00 Brno-střed

Hodiny

  • Monday8 AM–12 PM, 12:30–4:30 PM
  • Tuesday8 AM–12 PM, 12:30–4:30 PM
  • Wednesday8 AM–12 PM, 12:30–4:30 PM
  • Thursday8 AM–12 PM, 12:30–4:30 PM
  • Friday8 AM–12 PM, 12:30–4:30 PM
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed

Funkce

  • Opravárenské služby




Doporučené recenze

Ké pe
20.10.2023
BMK servis s.r.o. Brno
Zkráceně - Velké špatnéDelší verze a průběh s opravou:1. oprava - technik byl OK, nicméně oprava nebyla žádná oprava, ihned po odchodu spotřebič přestal fungovat2. oprava - technik OK - odvoz zboží na servis, asi OK, snad se něco i opravilo (to se teprve uvidí)3. dovoz opravy - technik hodně špatné - neuměl ani nasadit hadici na přívod vody - celou montáž jsem si v podstatě musel udělat sám. O opravě rovněž nevěděl vůbec nic co se se spotřebičem dělo.Komunikace během servisu - otřesná, nezájem, nikdo nic neví. Dovolat se na infolinku šlo až po x" pokusech a pouze dopoledne
Ladislav Cmíral
18.10.2023
BMK servis s.r.o. Brno
Toto jsem jim vyplnil do jejich dotazníku spokojenosti, který poslali a který následně nešel uložit, tak to píšu alespoň sem abych varoval ostatní :-)Vážení, zkušenost s Vaší firmou je katastrofální.Dějství jedna.To, že se Vaše pracovnice odejdou v pracovní době testovat na Covid se dá pochopit ale to, že je nenapadne tuto informaci vyvěsit spolu s dalšími pokyny na dveře uzamčené mříží a visacím zámkem už nikoli. 20 minut telefonování na obsazenou zákaznickou linku, kde následně stejně nic neví, ozvou se prý zpět. Úplnou náhodou zjistím, že budova má boční vchod, před kterým pokuřuje hlouček mechaniků Vaší firmy a reklamovaný vysavač tedy předávám jim. Dalších 15 minut se jeden z nich neúspěšně pokouší vyplnit formulář, odcházím tedy bez dokladu s tím, že mi ho zítra pošle pracovnice, která to u Vás patrně jako jediná umí vložit do počítače.Pracovnice mi druhý den ráno skutečně volá ale místo omluvy za zmatky s omezením pracovní doby mě arogantně informuje, že si mám pro vysavač přijít, protože jsem ho nedodal s příslušenstím (na stránkách o tom není slovo a závada se týkala navíjení šňury nikoli příslušenství) a nevšiml si, že nádobka obsahuje troch smetí. Mám prý vědět v jakém stavu se spotřebič do opravy předává. Ujistil jsem ji, že to zjevně neví ani pracovníci Vaší firmy, kteří spotřebič převzali a chomáčku prachu v nádobce si nevšimli také - mohl jsem ho jinak klidně na místě vysypat a necestovat kvůli takové drobnosti tomu znovu přes půl města. Nenechal jsem se odbýt a vysavač tedy putoval do servisního centra mimo Brno. Až bude opraveno budu informován.Dějství dvě.Z Vaší firmy mi předevčírem přišly současně TŘI maily. Jeden s předmětem Montážní list, druhý obsahující Vaši reklamu (o kterou nestojím a která je zjevný spam) a třetí s tímto dotazníkem spokojenosti. Poštu jsem zběžně prohlédl a v nepřehledném montážním listu po chvíli dohledal, že závada navíjení byla opravena. Hurá, vytrazil jsem pro opravený vysavač.Chyba! Partně už otestovaná dáma z kanceláře mě po identifikaci zakázky informovala, že vysavač u nich není a že o jeho doručení na provozovnu budu informován formou SMS, že to takto máte nastaveno. Na mou repliku, že mi přišly maily se ušklíbla, že jsem přece nebyl vyzván k vyzvednutí zakázky a zákazník MUSÍ počkat na SMS a že to je přece AUTOMATICKY jasné.Tak mě tedy opravdu ne! Proč se o dalším postupu jako každá jiná normální firma či eshop laskavě nezmíníte nejlépe v první větě toho jinak zcela zbytečného mailu, který posíláte? K čemu je mi podle Vás informace, že je spotřebič opraven, když si ho nemohu vyzvednout a ani se nedozvím kdy si ho budu moci vyzvednout ? Na základě čeho mi to má být jasné? A jako vrchol absurdity: čemu je v tu chvíli dotazník spokojenosti s Vaší firmou?Jakmile příjde SMS, půjdu k Vám potřetí a doufám, že naštěstí i naposledy v životě. Současně si při nákupu jakéhokoli spotřebiče v budoucnosti ověřím, že této značce neposkytujete servis. Vaše firemní procesy jsou nastaveny zcela nevhodně a hřešíte na to, že k Vám zákazník v záruce zkrátka musí. Bohužel ale děláte kvalitou služeb a chováním Vašich zaměstnaců
Kateřina Doležalová
13.10.2023
BMK servis s.r.o. Brno
Přidávám se k nespokojeným zákazníkům. Myčku Hoover mi opravují od 29.9.2020 a tvrdí, že výpustné čerpadlo, ale poté, co se u nás vystřídali snad všichni zaměstnanci firmy a dvakrát si myčku odvezli, myčka stále opravená není. Opravdu si od této firmy už nikdy více nic nekoupím, protože s tímto servisem už nechci být nikdy v kontaktu. Škoda, že nejde dát 0 hvězdiček!!!!
Veronika Svobodova
10.09.2023
BMK servis s.r.o. Brno
Jedna velká katastrofa, zaměstnanci arogantní, laxní přístup snad ke všemu a velkou třešničkou byla paní z oddělení reklamace pí. Simona Friš. Reklamaci neuznala a na naše dotazy s žádostí o projednání s jiným technikem reagovala tak, že přestala raději odepisovat, protože jiná komunikace s ní není možná a po ostatních recenzích se ani nedivím. Tento servis je jeden velký PROBLÉM.
Matouš Novotný
15.08.2023
BMK servis s.r.o. Brno
Vyhýbejte se obloukem zkušenosti s BMK servisem. Nemám slušného slova na adresu této firmy!P.S. pokud se chcete vyhnout zkušenosti s tímto servisem, tak nekupujte výrobky od Candy, Hoover, Haier, ECG, protože tady BMK při poruše v záruce potkáte téměř s jistotou.
Roman Kožený
14.08.2023
BMK servis s.r.o. Brno
Moje osobní zkušenost se servisem perfektní. Příjemná operátorka, příjezd pana opraváře na čas. Oprava provedena - jen spadlý řemen. Ostatní parametry zkontroloval. Po těch negativních recenzích příjemná zkušenost.
Jakub Janok
23.07.2023
BMK servis s.r.o. Brno
Nedá se na servis dovolat. Chci se zeptat jestli umí opravit moji pračku, kdy by to zhruba bylo a kolik by to odhadem stálo. Buď se dovolám do Prahy, kde mi neumí ponoct nebo mi dají kontakt na telefonní automat, který odkazuje buď na formuláře a ukončí hovor nebo Vám po chvíli řekne, že je telefonní číslo odpojeno a hovor se opět ukončí.
Roman Voříšek
21.07.2023
BMK servis s.r.o. Brno
Po zdejších recenzích jsem nejprve hledal jiný servis Candy, nakonec mě ale všichni odkázali na BMK a naštěstí k mé maximální spokojenosti. Jednalo se o pozáruční opravu sušičky. Technik byl velmi milý, ochotný, profesionální. Sušičku během chvíle opravil. Cenu nemohu soudit, nemám srovnání.
Paulína Otáhalová
12.07.2023
BMK servis s.r.o. Brno
Musím sa pripojiť k dobrým recenziám. Kvôli kazovému spotrebiču mám s nimi viac skúseností. Servis som objednávala cez oficiálne Haier stránky. Následne ma kontaktovala operátorka z BMK Service a dohodla presný termín príchodu servisáka, vopred sme dostali mailom inštrukcie a celý servis prebiehal nad očakávania. Určite by som ich odporúčala

Přidat recenzi

Mapa

Křídlovická 371/68, 603 00 Brno-střed
BMK servis s.r.o. Brno