O2 Prodejna OC Futurum Ostrava, Novinářská 3178/6a, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz

O2 Prodejna





32 Recenze
$$
  • Monday9 AM–9 PM
  • Tuesday9 AM–9 PM
  • Wednesday9 AM–9 PM
  • Thursday9 AM–9 PM
  • Friday9 AM–9 PM
  • Saturday9 AM–9 PM
  • Sunday9 AM–9 PM




O2 Prodejna OC Futurum Ostrava, Novinářská 3178/6a, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz




O podniku

O2 | Prodejna - OC Futurum, Novinářská 3178/6a, Ostrava - O2 služby | Prodejna Ostrava - OC Futurum, Novinářská 3178/6a. O2 služby, telefony, zařízení a příslušenství nebo profesionální podpora a spoustu dalšího, to nabízejí všechny naše značkové prodejny.

Kontakty

Zavolejte nám
+420596612859
OC Futurum Ostrava, Novinářská 3178/6a, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz

Hodiny

  • Monday9 AM–9 PM
  • Tuesday9 AM–9 PM
  • Wednesday9 AM–9 PM
  • Thursday9 AM–9 PM
  • Friday9 AM–9 PM
  • Saturday9 AM–9 PM
  • Sunday9 AM–9 PM

Funkce

  • Vyzvednutí v prodejně
  • Nákupy v obchodě
  • Dodání tentýž den
  • Bezbariérové parkování
  • Bezbariérový vstup
  • Kreditní karty
  • Bezbariérový výtah




Doporučené recenze

Hedvika Dobrozemska
09.10.2023
O2 Prodejna
V sobotu vecer v 18 hodin tu je pouze jedna pani, co obsluhuje. Navic obsluha pouze jednoho zakaznika trvala pres pul hodiny. Stala jsem v rade jako ctvrta, jeden clovek prede mnou to vzdal. Nez jsem vubec prisla na radu, tak jsem tu byla 3/4hodiny. Jeste, ze maji free wifi. Jak uz jsem se konrkon dostala na radu, tak pani byla mega mila, usmevava, napomocna a rychlá
Nespokojený Králíček
23.09.2023
O2 Prodejna
Nespokojený králíček je naprosto znechucen neetickým přístupem O2 ke svým zákazníkům. Tento operátor používá špinavé triky, které by člověk očekával u nějakých podomních prodejců a ne u velkého, tradičního a zavedeného operátora. Králíčkova zkušenost ať je varováním pro všechny:1) ať už si kupujete jakýkoliv tarif s nějakým datovým balíčkem, počítejte s tím, že O2 má defaultně nastavenu automatickou obnovu dat po jejich vyčerpání a nikdo vás na to neupozorní! Obzvlášť kuriózní je to u tarifů, u kterých se nevyužitá data nepřevádějí do dalšího měsíce, ale automaticky obnovují. Takže i když nemáte chytrý telefon (ano, i takoví lidé existují), tak budete platit znovu a znovu za něco, co jste nechtěli (je to součást balíčku) a o čem ani nevíte, že se automaticky obnovuje, čili za to znovu a znovu platíte, dokud na to nepřijdete a v nastavení (přes web O2) nezměníte.2) přijdete-li do této prodejny a budete-li chtít předplacenou kartu - co nejjednodušší a nejlevnější (třeba pro dítě, nebo pro své staré rodiče) - s tím, že si ji chcete pouze nabíjet určitou částkou a po jejím vyčerpání ji dobíjet, prodejce vám nejprve bude velmi asertivně nabízet spoustu jiných tarifů a na závěr vám bez mrknutí oka prodá předplacenou kartu (i s datovým balíčkem), která funguje v tarifu pevná částka/den, nikoliv nabiju/vypotřebuji/znovu nabiju.3) u předplacené karty budete mít (opět defaultně) nastaveny sms zprávy se zpravodajstvím, které jste si neobjednali, ale pozor jsou zpoplatněné 1.30 Kč/jedna! Na což vás opět nikdo neupozorní!Na reklamacích se ničeho nedomůžete. Nespokojený králíček varuje před O2: JEN NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ!
Vítězslav Motyka
17.09.2023
O2 Prodejna
Velmi příjemný personál. Profesionální úroveň. Přesto, že jsem měl komplikovaný požadavek na výměnu služební karty, kontaktovali jsme vedení firmy, aby mě pro tuto záležitost nastavili jako oprávněnou osobu a vše jsme rychle na místě vyřídili.
Simir cabrio
09.09.2023
O2 Prodejna
Volám už čtrnáct dnů na číslo které mi dali na reklamační list a nikdo nezvedá.Reklamace je měsíc a týden a už jsem měl mít dávno SMS jak jsem na tom.SMS nedošla.
VladS
31.08.2023
O2 Prodejna
Dávám 1 hvězdu, protože musím!Také proto, že při vstupu do kontaktního místa O2 se mě ujal pracovník a velice slušným způsobem mě uvedl jinému zaměstnanci k vyřízení mé záležitosti. Jediný světlý bod mé návštěvy u fy.O2.Potřeboval jsem jen vyměnit SIM kartu v mém telefonu za SIM kartu 3v1.Obchodník si vyžádal doklady, tel. číslo a starou SIM kartu.Vše probíhalo hladce až do té doby, než se obchodník začal vyptávat na to, jakého mám poskytovatele internetu, jestli nechci změnit tarif, dodavatele televizního signálu, atd.Chápu, že zaměstnanci fy.O2 jsou povinni nabízet další produkty a jsou dle toho hodnoceni.Obchodníka jsem jemně upozornil na to, že jsem si jen přišel vyměnit SIM kartu a pokud budu potřebovat další informace a nabídky, tak si je vyhledám na internetu, a případně se přijdu zeptat do kontaktního centra fy.O2.Tím veškerá slušnost prodejce skončila.Obchodník mi vydal novou kartu a požádal o zaplacení 100,- (což mě překvapilo, T-Mobile mění karty zdarma).Po zaplacení jsem jej slušně požádal, jestli by mi mohl novou SIM kartu vložit do telefonu.Následovaly poznámky typu vše víte
Marek Wija
27.08.2023
O2 Prodejna
Nechápu, k čemu tam mají telefón. Dovolat se je nemožné, telefon zvoní, nikdo nebere, člověk může volat každý den co hodinu..
roman Blaschko
07.08.2023
O2 Prodejna
Hrozne chovani obsluhy. Kdyby jste se lepe ucili nemuseli jste byt nastvani ze delate v o2. V 11 h jeden clovek na prodejne. A ostatni pry may obede.
Tomáš Meloun
25.07.2023
O2 Prodejna
Převáděl jsem dobíjecí číslo O2 k paušálnímu O2 Family.Chtěl jsem vrátit kredit který jsem měl na té dobíjecí kartě.A s tak banálním problémem si nevědělo rady celé osazenstvo prodejny. Po půlhodinové poradě a pár telefonech mi došla trpělivost a prodejnu jsem opustil.
Petr Bazyl
18.07.2023
O2 Prodejna
Profesionální přístup, dobře proškolená obsluha. Děkuji především panu Markovi, za rychlé vyřešení mého problému s nečitelným GO kuponem, vstřícné jednání, trpělivost a profesionální jednání.

Přidat recenzi

Mapa

OC Futurum Ostrava, Novinářská 3178/6a, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz
O2 Prodejna