O2 Prodejna Novobranská 137/5, 412 01 Litoměřice

O2 Prodejna





107 Recenze
$$
  • Monday8 AM–6 PM
  • Tuesday8 AM–6 PM
  • Wednesday8 AM–6 PM
  • Thursday8 AM–6 PM
  • Friday8 AM–6 PM
  • Saturday9 AM–12 PM
  • SundayClosed




O2 Prodejna Novobranská 137/5, 412 01 Litoměřice




O podniku

O2 | Volání, internet, televize a balíčky O2 Spolu | O2 nabízí výhodné volání, široké pokrytí i rychlost internetu a další telekomunikační služby. Jejich kombinací i nákupem on-line ušetříte, spojte si služby v O2 Spolu. Zařiďte vše v aplikaci Moje O2.

Kontakty

Webové stránky
Zavolejte nám
+420416733330
Novobranská 137/5, 412 01 Litoměřice

Hodiny

  • Monday8 AM–6 PM
  • Tuesday8 AM–6 PM
  • Wednesday8 AM–6 PM
  • Thursday8 AM–6 PM
  • Friday8 AM–6 PM
  • Saturday9 AM–12 PM
  • SundayClosed

Funkce

  • Vyzvednutí v prodejně
  • Nákupy v obchodě
  • Dodání tentýž den
  • Bezbariérové parkování
  • Bezbariérový vstup
  • Debetní karty
  • Kreditní karty
  • Platební karty
  • NFC platby




Doporučené recenze

Dampik
07.10.2023
O2 Prodejna
Těmhle vymrdancům na téhle pobočce se dovolat to je něco.
Tomáš Cetnar
13.09.2023
O2 Prodejna
Dnešní návštěva na jedničku. Prodejce Tomáš vše vyřídil rychle a naprosto k mé spokojenosti. Na malé, ale sympatické pobočce, sem se cítil moc fajn. Jen tak dál...
Karel Přistoupil
23.07.2023
O2 Prodejna
Dostavil jsem se na prodejnu pro dárek k narozeninám, sklo na telefon za 1Kč. Na prodejně mne informovali, že sklo bohužel nemají, ale že je na skladě a že ho objednají, ať se stavím příští týden. Nejsem z Litoměřic, tak jsem den předem několikrát volal na prodejnu, jestli sklo mají, ale bohužel telefon nikdo nezvedl. Tak jsem poslal email, ale bohužel bez odpovědi. V den vyzvednutí jsem se na prodejnu pokoušel dovolat, nepovedlo se. Při návštěvě prodejny mne informovali, že sklo bohužel nemají. Takže vyhozené peníze za autobus a zbytečně promarněný čas. A přitom stačilo zvednout telefon, nebo odpovědět na email, nebo poslat SMS, že sklo není. Kdybych si sklo objednal na internetu, tak by mne to vyšlo na stejné peníze a ještě bych sklo měl.
Markéta Nechvílová
20.07.2023
O2 Prodejna
Absolutně nejhorší pobočka. 4 dny volám - několikrát za den v různé časy, nikdo mi to nikdy nevzal. A odpověď, že se věnují primárně zákazníkům v prodejně je nesmyslná. Protože i tak musí brát telefony. Všude jinde na pobočkách se také věnují klientům na pobočce a i berou telefony. Po neúspěchu šel můj přítel na pobočku osobně, zavolal mi svým telefonem a předal mi slečnu prodavačku - takže konečně jsem s ní mohla mluvit. Co se ale nestalo? Moji stížnost zamítla-dali jsme si před 3 týdny do opravy modem na O2tv, nyní volali, že je opraven, tak ho šel přítel vyzvednout, nechal si ho na prodejně odzkoušet a zjistilo se, že modem stále nefunguje. Tak řekl, že si ho nepřevezme (logicky). Slečna prodavačka tím pádem opětovně o další měsíc prodloužila dobu opravy, ze zákona je ale 30 dní (když to nyní po 3 týdnech opraveno nebylo a my si to nepřevzali, tak jim přece logicky na opravu zbývá týden, ne?) Řekla mi, že když nebudeme s tímto souhlasit, modem tam nechá na prodejně ležet jako nevyzvednutý a nic se s ním dál dít nebude. Chtěla jsem mluvit s vedoucí, vedoucí tam prý ale nemá, chtěla jsem telefon na služební mobil vedoucí, prý mi ho nemůže dát, říkám, zařídíte tedy, aby vedoucí zavolala mě? Ne, to nemůžu zaručit. Říkám a kdo tedy zastupuje paní vedoucí, když tam teď není? Vy prý nejste kompetentní, vedoucí tam nemáte, tak kdo to se mno bude řešit? Výsledek????? Řekla, že se se mnou už o tom nebude dál bavit a položila mi telefon. Služby jsem zrušila. A zruším i všechny další od O2 a nikdy už nechci o O2 slyšet. Mají na reklamaci 30 dní - když nepodepíšete prodložení o dalších 30 dní, řeknou, že to nechají ležet a nic s tím nedělat? Porušují zákon a nutí podepisovat lidi věci, které podepsat nechtějí. S tímhle by měl někdo něco dělat.
Jan Prcházka
20.07.2023
O2 Prodejna
Ok.
Jan Bayerle
20.07.2023
O2 Prodejna
Bohužel, nelíbilo. Schází mi objednací systém on-line. Stojím frontu 10 min. Na to, abych zjistil, že mě momentálně nejsou schopni odbavit. Raději vše řeším na netu, bohužel SIM kartu musím vyzvednout osobně.
Lukáš Borovička
18.07.2023
O2 Prodejna
Právě čekám před pobočkou už dvacet minut. V zimě. Uvnitř jedna zaměstnankyně, nestíhá zjevně nic, pořád se baví s jedním klientem, přede mnou jsou další. Neskutečný. Nejhorší pobočka co jsem kdy viděl a zažil. Katastrofa a naprosto nedoporučuji sem chodit.Update po 50 minutách čekání - od prodejny jsem odešel. Za dobu 50 minut vyšel jeden člověk a jeden vešel dovnitř. Frontu venku nás opustilo víc. Buď tuto pobočku zrušte, nebo na ni sežeňte dostatek zaměstnanců, tohle byl otřesný zážitek.
Jiri Novak
17.07.2023
O2 Prodejna
Dostal jsem k narozeninám výměnu skla za 1 Kč a potřeboval jsem nový futrál na mobil. Bylo mi vyhověno a konzultant byl sympatický a hovorný.

Přidat recenzi

Mapa

Novobranská 137/5, 412 01 Litoměřice
O2 Prodejna