Philips Česká republika River Garden II, Rohanské nábřež 678/23, 186 00 Praha 8-Karlín

Philips Česká republika





26 Recenze




Philips Česká republika River Garden II, Rohanské nábřež 678/23, 186 00 Praha 8-Karlín




O podniku

Philips - Česká republika | Cílem společnosti Philips je zlepšovat životy lidí prostřednictvím smysluplné inovace. Philips je jednička na trhu v oblasti pánského holení a čištění zubů.

Kontakty

Webové stránky
Zavolejte nám
+420228880896
River Garden II, Rohanské nábřež 678/23, 186 00 Praha 8-Karlín

Hodiny

Funkce

  • Bezbariérové parkování
  • Bezbariérový vstup
  • Debetní karty
  • Platební karty




Doporučené recenze

Veronika Jasmine Bayerová
16.10.2023
Philips Česká republika
Děkuji panu Gabrielovi ze zákaznické podpory za rychlou odpověď, která byla velice nápomocná. Ještě jednou děkuji za ochotu a poskytnutý servis. Jsem velice potěšena, že lze dohledat jednotlivé náhradní díly a zakoupit je.
Vladislav Konecny
08.10.2023
Philips Česká republika
4 měsíce řeším reklamaci světla. Světlo bylo odesláno do Philipsu s tím, že dostanu finanční náhradu. Čekám 4. měsíc a stále nic. Nedoporučuji!!!!
Petra Pleskotová
14.09.2023
Philips Česká republika
Je mi velice lito, tuto znacku mam rada, protoze ma kvalitni vyrobky, nechapu ale jejich obchodni strategii nemaji zadny showroom kde si muzete vyrobky vyzkouset a pro nejaky se rozhodnout, i Gorenje coz jsou Poláci maji showroom, vyrobek si potrebuji prohlédnou a vyzkouset pokud to jen jde chapu, ze pracku nebo susicku asi tezko budu zkouset, ale ostatni vyrobky by se snad dali dokazali me na mall, Alzu a datart, kde si ale samozdrejmne vyrobek take nebudu moci vyzkouset.Je to velka skoda, ze tato znacka nepristupuje ke klientovi vice profesionalne.
Martin K
08.09.2023
Philips Česká republika
Vybrali jsme nejake produkty na holeni a skvely servis s dorucenim druhy den. Diky
Robert Mikuláš
29.08.2023
Philips Česká republika
Neskutecne....jak tato firma muze fungovat !!!! Nemozne telefonicke spojeni ani s uklizeckkou....natoz s recepcni !!!! 3 den se tam snazim dovolat....zvoni a zvoni a zvoni....
Shiro
15.08.2023
Philips Česká republika
čekal jsem, že budu poslouchat robota minimálně prvních 5 minut. K mému překvapení vyřešili celý můj problém včetně nezbytného tento telefonát je z důvodu zlepšovaní uživatelského komfortu nahráván" do 4 minut. Kurýr přijel druhý den a reklamovaný výrobek vyzvednul. Zatím moje nejlepší zkušenost se zákaznickou podporou
Karel Příbramský
23.07.2023
Philips Česká republika
Objednáno zboží, které je podle eshopu skladem. Už za týden zjistili, že ho nemají a za další týden ještě nemám odblokované peníze.25. 8. objednáno zboží, které dle eshopu je skladem. Zaplaceno kartou 5000.31. 8.Dobrý den, vaše objednávka byla stornována z důvodu nedostupnosti zboží GC8750/60 na skladu. Blokace peněžních prostředků byla zrušenaDěkujeme za pochopení. S pozdravem Philips Team5. 9.Peníze pořád zablokovány.
Zdenek
19.07.2023
Philips Česká republika
BEWARE – Purchasing a monitor from Philips can become a 9months (and still going) nightmare where you purchase a premium product and when it is not working (model 499P9H/00 with failing KVM switch – apparently common malfunction as you can see in multiple public forums when you do a simple search) you held hostage when Philips authorized service center Czech Republic is repeating that it is normal and it is the fault of my PC.I haven’t seen my monitor for the last 9 months as they are still “repairing it” (already changed the motherboard) then “testing it” and then “refusing it” saying that it is a normal function of the monitor and that it does not suppose to work.When I mentioned that I use it with Macbook the official response was: “we never mentioned that it will work with the Apple. We as well didn’t mention that it will not work because we assume it will”. Nevertheless, it does not work with my Windows-based PC build either.Their suggestion now is to send it back to me “to try” if it works. I did not believe my ears when I heard that!!!I would never expect such an amateur and disrespectful attitude towards customers who purchased premium line products (over $1200 when purchased) which turn not to work properly. This was for sure my last purchase from Philips.There are better options nowadays with better services like Samsung, ASUS, or MSI.Philips is one huge disappointment.

Přidat recenzi

Mapa

River Garden II, Rohanské nábřež 678/23, 186 00 Praha 8-Karlín
Philips Česká republika