SWISS CZ s.r.o. Pavlovická 272/18, 779 00 Olomouc

SWISS CZ s.r.o.





63 Recenze
  • Monday8 AM–5 PM
  • Tuesday8 AM–5 PM
  • Wednesday8 AM–5 PM
  • Thursday8 AM–5 PM
  • Friday8 AM–2:30 PM
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed




SWISS CZ s.r.o. Pavlovická 272/18, 779 00 Olomouc




O podniku

SWISS Service | Autorizovaný servis Apple, Fujitsu Siemens, HP, Lexmark | SWISS autorizovaný servis Apple, Fujitsu Siemens, HP, Lexmark; Po-Štv = 08:00-17:00 a Pia = 08:00-14:30, BA: 02/6720 2080, BB: 048/415 1768, KE: 055/789 43 58

Kontakty

Webové stránky
Zavolejte nám
+420581694000
Pavlovická 272/18, 779 00 Olomouc

Hodiny

  • Monday8 AM–5 PM
  • Tuesday8 AM–5 PM
  • Wednesday8 AM–5 PM
  • Thursday8 AM–5 PM
  • Friday8 AM–2:30 PM
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed

Funkce

  • Bezbariérové parkování
  • Bezbariérový vstup
  • Debetní karty
  • Platební karty
  • NFC platby




Doporučené recenze

Kristýna Krausová
18.10.2023
SWISS CZ s.r.o.
Nejraději bych nedala ani 1 hvězdičku. Měla jsem v servisu Swiss na jaře telefon na záruční opravě ( iPhone 13 PRO MAX ). Zasekával se a padaly mi aplikace. Chyba byla na základní desce, ta byla vyměněna.Na dovolené jsem si vzala mobil do bazénu, což voděodolnost IP68 bezproblému vydrží.Doma jsme zjistili, že mi nezachovali tuto odolnost při výměně základní desky.Jenom pro info, s telefonem mého přítele (iPhone 13 PRO) jsme i v bazénu fotili a natáčeli videa, telefon bezproblémů fungoval dál.Servis reklamaci záruční opravy nejdříve vůbec nepřijal, podle nich se toto nemohlo stát. Když jsme jim sdělili, že budeme kontaktovat ČOI, tak najednou ať jim telefon pošleme. Hned druhý den, se nám ozval technik, že je objednán náhradní kus ( prý neví, zda se jedná o základní desku či úplně nový kus. Skoro měsíc se potom nic nedělo, tak jsme dnes do servisu zatelefonovali, kde nám bylo řečeno, že si mohu za utopení telefonu sama a poslali nám finanční nabídku oprav.Pokud tohle čte někdo přímo ze Swiss servisu - přestaňte se vymlouvat a lhát, že je objednán náhradní díl nebo že jste telefon posílali na opravu do Applu, kde nám sdělili, že telefon u nich nebyl.
Václav Humplík
05.10.2023
SWISS CZ s.r.o.
Udělali diagnostiku notebooku, vystavili cenovou nabídku. Jednoduchy proces, jasná cena. Bohužel cena taková, že nový notebook vyjde levněji, ale to asi neni problém servisu. Cena diagnostiky necelých 500.Bod dolů za pro-zákaznický přístup a rychlost.
Veronika Kostorková
26.09.2023
SWISS CZ s.r.o.
Tuto firmu na opravu jakéhokoliv Apple zařízení významně nedoporučuji. Požadovali jsme po servisu, podotýkám autorizovaném servisu, vysušení a vyčištění politého Macbooku lepkavou kapalinou. MacBook jsme obdrželi ve stavu, kterému se nedalo říct, že by bylo vyčištěno a vysušeno, klávesnice lepila. Ze servisu nám bylo řečeno, že klávesnici nelze vyčistit, jelikož by se musela celá vyměnit, takže jsme doufali a věřili v kvalitu servisu, že byla základní deska a vnitřek počítače kvalitně vysušen a vyčištěn. Předevčírem nám MacBook přestal úplně fungovat a odnesli jsme ho do jiného autorizovaného servisu na výměnu baterie. Fotografie níže dokumentují stav notebooku po kvalitním vyčištění a vysušení skvělého servisu Swiss po 6 měsících od incidentu. Tuto situaci budeme určitě řešit s příslušnými orgány právního řízení. Děkujeme, ale už nikdy více. Vysušenému a vyčištěnému počítači zdar.Krásný den.
Diego Rodríguez Sio
19.09.2023
SWISS CZ s.r.o.
Quickly and nice service.
Walmez Tekno
01.09.2023
SWISS CZ s.r.o.
Diletanti. Člověk jim donese iPhone SE2020 na výměnu baterie, chce to expresně pač není místní a ve svém okolí jiný autorizovaný servis nemá, navíc je časově omezen a musí odjet do ciziny. Při přebírání zařízení, které je po záruce a používáno rok a půl, jsem dle předávacího protokolu nabyl dojmu, že jim nesu na výměnu baterie nějaký vrak. Telefon má stopy používání z klasického zacházení, nicméně rozebírali každý vlásečnicový škrábanec a oděrky na laku u černé verze kde je vidět každý nedostatek pač je to prostě hliník(asi to má vliv na zařízení při výměně baterie). Když jsem odsouhlasil nabídku, kde za expresní výměnu platíte třetinu ceny navíc, volal mi technik, že do telefonu bylo zasahováno. Sdělil jsem mu, že jsem říkal i paní u předání, že bylo v minulosti čištěno sluchátko, protože nešlo skoro nic slyšet a to mimo autorizák, kde bych se za daný banální úkon dle ceníku nedoplatil. Asi za 20 minut mi volal technik že tu baterii jako vymění, ale že mi neručí za to, že vše v telefonu bude fungovat??? Pač tam byl v minulosti neodborný zásah! Říkám mu, že telefon je plně funkční a baterie, stejně jako vše ostatní originální a plně funkční, jen kondice 87% a teď v zimě když jsem venku, tak jsem mnohdy nucen nabíjet telefon denně dvakrát, pač ty SE2 prostě mají nízký objem baterii. To vše jsem mu nakonec odsouhlasil, ale!!! Asi za 5 minut volala paní, že baterie na SE2020 nemají skladem! Že to tedy expresně nepůjde. Tak to už byla poslední kapka pro mě a proto jsem se rozhodl napsat tuto negativní recenzi! Dle mého totiž lžou, baterie skladem mají, ale chtějí telefon otestovat, zdá-li skutečně vše funguje a já chci doopravdy pouze nechat si vyměnit baterii (například vybíjení nezávislé na baterii a s problémem na desce). Neuvěřitelné!!!. Dlouho jsem nebyl tak zklamaný a naštvaný z přístupu servisu. Zároveň tímto chci poděkovat firmě Apple, a to za to, že neumožňuje vyměnit baterie ve svých zařízeních od modelu Xs mimo tzv. autorizované servisy, kde, jak uvádím výše, jsou naprosto stejní neschopní diletanti, jako v servisech neautorizovaných. Všem lidem tedy touto cestou radím se tomuto servisu v Olomouci obloukem vyhnout a jít raději do ceskehoservisu v Ostravě nebo Praze, což jsem měl učinit i já a teď toho upřímně lituji.
Tomáš Jandera
22.08.2023
SWISS CZ s.r.o.
Tragédie, člověk reklamujme Watch 6 v Alze, v servisu jsou tři týdny a vrátí se s informaci že se závada neprojevila. Při vyzvednutí na pobočce nejdou zapnout a servis bude tvrdit že závada se neprojevila?! Co tam u Vás ten servisní technik dělal? Zkoušel je vůbec? Jak tam proboha probíhá servis a ještě to má být autorizovaný servis Applu, zatím to moc nevypadá, jsem zvědav jak dopadne druhá stejná reklamace!A co mě baví nejvíc jsou recenze 5* od random lidí s jednou udělenou recenzí, což mě vede k myšlence psát sám sobě recenze, když servis stojí za hov*o (y)
Eliška Heroutová
20.08.2023
SWISS CZ s.r.o.
Absolutně neprofesionální jednání. Nulová komunikace a chabý klientský přístup. O nesmyslné cenové nabídce ani nemluvím. Většinou se záporným recenzím vyhýbám, ale tady bohužel nemám jinou možnost, v dnešní době by se tohle už nemělo stávat, opravdu velmi špatná zkušenost.
Mario Nascimento
13.08.2023
SWISS CZ s.r.o.
I brought my macbook to be taken care of, due to a keyboard problem. Some keys were broken. They sent it for a full diagnostics and sent me an invoice with the price. It was quite expensive but we went through with it.When I came to pick up my computer I noticed that the keyboard was exactly the same, no change. It turns out they replaced a bunch of internal components but didn't change the broken keyboard.So, right now, after a very expensive repair, they tell me it would cost the same amount again to fix the keyboard (which was the only thing I wanted fixed). Of course I ended up bringing it home and fixing it myself.If you have any equipment problems I really recommend you DON'T come to this store, you'll be ripped off.EDIT: To respond to the comment, I'd like the thank you for the response. I understand that I received an explicit invoice with exactly what would be replaced. The issue is that as a customer I simply asked for a diagnostics and repair for everything, including the keyboard. I thought I was paying for a full repair, I had no idea the keyboard would be completely ignored.I find it quite difficult that after the keyboard cleaning and tests mentioned were performed, no fault was detected. Some keyboard keys were broken and many not working, which would have definitely been noticed. In fact, even in the picture the company tool and sent of the laptop you can see it. I attached both pictures here, one of the is just zoomed in a little.In the end, after the complete diagnostics I was informed of the repair, which I thought was a full repair and paid for it but it turns out the keyboard was never noticed, which was what I initially told the assistant about.
Markéta Petulová
27.07.2023
SWISS CZ s.r.o.
K vůli poruše mikrofonu jsem byla nucena reklamovat měsíc a půl nový Iphone 14 Pro. Už při první návštěvě, při reklamaci, jsem z místa neměla dobrý pocit (do té doby jsem nečetla recenze, nebyla jsem ničím ovlivněna). Potřebovala jsem přenést esim do náhradního telefonu, neboť se neobjedu bez pracovního čísla. Slečna mě Xkrát posílala domů a já se ji snažila vysvětlit, že svůj reklamovaný telefon potřebuji k přenosu Esim (vymazat data, abych doma mohla nahrát znovu QR kod na zapůjčený tel). Chtěla jsem se o tomto postupu poradit s technikem, neboť slečny na recepci nevěděly. Technik byl nepříjemný a dával jasně najevo, že ho obtěžuji.Další týden jsem si byla vyzvednout opravený telefon. Dozvěděla jsem, že měnili celou základovou desku, nikoli jen mikrofon. Nikdo mi nedokázal říct proč, kde byl problém. Při výměně základové desky může nastat problém s vodotěsností telefonu, čehož jsem se obávala nejvíce. Po poradě s jiným odborníkem, nebyl důvod měnit základovou desku, stačila výměna mikrofonu. Opravený telefon mi přinesli s 2% baterie, zatímco já jsem musela vracet půjčený telefon zcela nabitý, což bych pominula, ale funkčnost jsem si nemohla ověřit na místě, neboť se na telefon nešlo přihlásit (než se mi to povedlo, tak se vybil). Žádala jsem znovu technika o zprovoznění - maximální arogance, neschopnost být nápomocný, prozákaznický přístup nula. Řekl mi velmi naštvaným hlasem, ať tam ten telefon tedy nechám, když se nemohu přihlásit. Takový člověk by neměl tuto práci dělat, pokud neumí jednat slušně s lidmi. O opravě" ani nemluvím. Hodlám toto nevhodné chování řešit na vyšších pozicích. Dle mého takoví pracovníci zabírají místo lepším a prozákazničtějším pracovníkům. Pokud je odpověď na slušnou prosbu zákazníka arogance a zvýšený hlas
Hana Kvackova
21.07.2023
SWISS CZ s.r.o.
Super komunikace, okamžité zajištění dopravy, bleskově a kvalitně provedená oprava tiskárny HP v záruce. Seriózní firma, které záleží na spokojenosti zákazníků. Ráda doporučuji!!!!!

Přidat recenzi

Mapa

Pavlovická 272/18, 779 00 Olomouc
SWISS CZ s.r.o.