Dakuma Beranových 746, 199 00 Praha 18

Dakuma





88 Recenze
  • Monday7:30 AM–4:30 PM
  • Tuesday7:30 AM–4:30 PM
  • Wednesday7:30 AM–4:30 PM
  • Thursday7:30 AM–4:30 PM
  • Friday7:30 AM–3 PM
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed




Dakuma Beranových 746, 199 00 Praha 18




O podniku

Rychloservis | Dakuma | Praha 9, Letňany | Rychloservis Dakuma je tu pro vás v komplexní péči o vaše auto. Díky více než 20leté zkušenosti a tisícům úspěšně opravených vozů, můžete mít jistotu, že svěřujete své auto do rukou profesionálů. Kontaktujte nás a staňte se součástí spokojených zákazníků našeho autoservisu v Praze.

Kontakty

Webové stránky
Zavolejte nám
+420774500115
Beranových 746, 199 00 Praha 18

Hodiny

  • Monday7:30 AM–4:30 PM
  • Tuesday7:30 AM–4:30 PM
  • Wednesday7:30 AM–4:30 PM
  • Thursday7:30 AM–4:30 PM
  • Friday7:30 AM–3 PM
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed

Funkce

  • Nákupy v obchodě
  • Dodání tentýž den
  • Bezbariérové parkování
  • Bezbariérový vstup
  • Debetní karty
  • Kreditní karty
  • Platební karty
  • NFC platby




Doporučené recenze

Veronika Králík
12.10.2023
Dakuma
Jsem maximálně spokojená s přístupem personálu a rychlosti a kvalitou oprav
Jana Poláková
06.10.2023
Dakuma
Jezdíme tam už řadu let (cca 10) a vždy jsme spokojeni. Ceny jsou velmi rozumné oproti jiným servisům. Přezutí kol rychlé, po dohodě na počkání. Servis je taky vždy poměrně rychlý, když se tedy zrovna netrefíte do období přezouvání kol. To je to tam vždy našlapané. Práce vždy odvedená kvalitně. Cca před rokem to původní majitel prodal a více jak půl roku tam byl někdo úplně jiný a v té době to opravdu žádná sláva nebyla. Tudíž to nemělo dlouhého trvání a návrat původního majitele pana Kubelky byla jen otázkou času. Nyní je opět vše při starém a vše funguje jak má a dokud tam tato parta bude mohu doporučit.
Jan Audes
17.09.2023
Dakuma
Chlapům z Dakuma s.r.o. dávám 5 hvězdiček z 5ti. Vynikající přístup k zákazníkovi, kvalitně odvedená práce a to navíc ve velmi svižném tempu. Nic není problém, na všem se dá domluvit. Doporučuji
Milan Bulak
28.08.2023
Dakuma
Mé zkušenosti s panem Hanákem z Dakumy jsou tristní.Není mi jasné, jestli pan Hanák dělá v servisu technika, asistenta anebo recepčního,nicméně to, že když se ho zeptám, jestli mám v zimě použít na auto ty černé plechové disky,nebo ty světlé hliníkové tak mi sdělí, že si myslí, že to je jedno a musím siinformaci zjišťovat sám, to mi přijde od pracovníka v pneuservisu jako silná káva. Po druhé výměně,kdy zkouším stejnou otázku, tak si polepšil a řekl, že ty černé plechové tolik nereznou, ale že to je jedno.Stejně mi tam nasadili na zimu ty světlé hliníkové, které podle jeho slov více reznou a to i přesto, že jsem jim v autě přivezl i ty zimní…Největší problém však nastal ve chvíli, kdy jsem si zde nechal prohlídku nového vozu, a popsalicelý papír věcmi, které jsou třeba opravit. Pan Hanák mi po prohlídce slíbil, že mi to ještě ten den pošle do emailu spolu s kalkulací ceny oprav.Nestalo se tak.Po třech dnech čekání jsem jim napsal email. Na email čtyři dny nereagovali a odmítli potvrdit jeho přečtení. Po dalších čtyřech dnech, kdy jsem nedostal odpověď, napsal jsem do servisu znovu s tím, že asi nemají zájem, abych si opravy nechal dělat u nich.Najednou odpověď přišla a pan Hanák se začal vymlouvat, že měli stres, jelikož jim projelo auto vraty a tvrdil, že mi všechny informace o voze již předal a že má slíbenou kalkulaci rozpracovanou.Řekl jsem si, že zkusím ještě počkat. Třeba mi to vážně pošle .V dané chvíli jsem neřešil ani výmysl, že mi sdělil všechny informace při předání vozu (při předání vozu četl závady z papíru a zhruba v první třetině jsme se zastavili a řekli si, že toho je moc a že mi to pošle spolu s kalkulací ceny do mailu, což neudělal).Počkal jsem další čtyři dny a pan Hanák, ani nikdo jiný ze servisu mi slíbenou kalkulaci opět nezaslal. Napsal jsem jim tedy, že to snižuje úroveň servisu a že se divím, že toto chování pan Kubelka toleruje. Papír s opravami mi po dlouhém urgování naskenovaný zaslali, ale bez slíbené kalkulace (tu nezaslali ani rozpracovanou, jak tvrdil pan Hanák, že ji rozpracovanou má). Pan Hanák se na mé výtky k tomu, že mi to nezaslal, začal všemožně vymlouvat a vykrucovat z toho neskutečným způsobem, přičemž mi ještě napsal, že se mu nelíbí mé chování a že se po emailu chovám lehce arogantně. Když opominu to, že pan Hanák evidentně neví, jak se má chovat k zákazníkovi, tak si asi neuvědomuje, že když zákazníkovi něco slíbí a pak se na to vykašle a zákazník ho několik dní musí urgovat, horko těžko na něj nebude arogantní – je to jediná obrana, kterou zákazník v dané situaci má. Pan Hanák nejen, že nedodržel to, co slíbil, ale byl to právě pan Hanák, který se na mě jakožto na zákazníka choval drze a arogantně když mi napsal, že mi veškeré informace o vozidle sdělil a že si pamatuji z celého popsaného papíru opravy jen olejovou měrku, není jejich věc.Moje potíže vyřešila až návštěva jiného servisu, kde mi udělali kalkulaci ceny na počkání (do 20 minut)a všechny opravy zvládli do dvou dnů (v 9h ráno jsem přijel a druhý den v 16h jsem si vůz odvezl).Opravy byly v ceně 11 900kč a kalkulace trvala přibližně 20 minut. Z toho důvodu mě zaráží, že v Dakumě kalkulaci neudělali a o opravu zájem nejevili.Napadají mě tři důvody. Buď zaměstnanci nejsou placeni od zakázek a mají fixní mzdu, tudíž je to pro ně práce navíc a kašlou na to, nebo se tím nezabývali, jelikož na dané opravy nemají vybavení, či kompetence a zakázku by stejně přijmout nemohli. Upozorňuji na to, že při potížích (minimálně pan Hanák) neváhají použít výmysly a podle jeho slov si nejspíš vzájemně s kolegy ledacos dosvědčí a přikryjí záda, z tohoto důvodu doporučuji řešit vše s Dakumou písemnou formou (po emailu) a předejít případným potížím a dohadům, které stejně nikam nepovedou.Do budoucna dám přednost jinému servisu, kde drží slovo, termín, zákazníka neignorují a chovají k němu úctu. Toho jsem se u Dakumy nedočkal.Není příjemné ani to, když servis popíše celý papír věcmi, které jsou třeba opravit a pořádně vám nesdělí, co a jak a nechají Vás s vozem dál jezdit.Nedoporučuji.
Ts St
05.08.2023
Dakuma
Super arrogant, disrespectful and rude person.I have been to 26 countries, 3 continents, this is the WORST customer service ever.And this horrible attitude is towards a woman with baby and a toddler in the car.He denied to sell me anything, helped me in any way, or even listen to what I need, just because I didn’t speak Czech, on top of everything he physically pushed me to get back to my car. If that happened in any other country, and I didn’t have my kids in the car I would have contacted the authorities.They don’t even deserve one star.
N S
26.07.2023
Dakuma
Strongly recommend. Very professional and fast service.
Josef Hlahůlek
25.07.2023
Dakuma
Profesionální přístup pracovníků velmi spokojen s vyřešením mých požadavků doporučuji.
Petr Homolka
19.07.2023
Dakuma
Ochota, rychlost, prijel jsem v patek chvili pred zaviraci dobou a byl jsem ochotne prijat a oprava PNEU byla dobre provedena. Dekuji!
Josef Mansfeld
10.07.2023
Dakuma
Vždy mi byli schopní poradit a opravit vše, co bylo třeba. Naprostá spokojenost. Do servisu k nim jezdím už skoro 20 let (nejdříve dělali jen pneu, pak rozšířili služby).

Přidat recenzi

Mapa

Beranových 746, 199 00 Praha 18
Dakuma