Česká pošta Skladová 2483/4a, 555 55 Plzeň 2-Slovany-Východní Předměstí

Česká pošta





134 Recenze
  • Monday10 AM–12 PM, 1–6 PM
  • Tuesday8 AM–12 PM, 1–4 PM
  • Wednesday10 AM–12 PM, 1–6 PM
  • Thursday8 AM–12 PM, 1–4 PM
  • Friday8 AM–12 PM, 1–4 PM
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed




Česká pošta Skladová 2483/4a, 555 55 Plzeň 2-Slovany-Východní Předměstí




O podniku

Detail pobočky - Česká pošta |

Kontakty

Zavolejte nám
+420954232600
Skladová 2483/4a, 555 55 Plzeň 2-Slovany-Východní Předměstí

Hodiny

  • Monday10 AM–12 PM, 1–6 PM
  • Tuesday8 AM–12 PM, 1–4 PM
  • Wednesday10 AM–12 PM, 1–6 PM
  • Thursday8 AM–12 PM, 1–4 PM
  • Friday8 AM–12 PM, 1–4 PM
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed

Funkce

  • Donáška
  • Bezbariérový vstup
  • Debetní karty
  • Platební karty
  • NFC platby




Doporučené recenze

Jan Novák
08.10.2023
Česká pošta
Jednoznačně nejhorší pobočka, nesmysl krátká otevírací doba, dodávání zásilek na adresu nefunguje a neposkytují informace jestli zásilka byla doručena nebo je u nich na skladě
Frantisek
04.10.2023
Česká pošta
Jedna z nejhorších poboček pošty vůbec.
Andrej Bobátko
01.10.2023
Česká pošta
Dnes jsem volal ohledně balíku z Německa. Pán co mi zvedl telefon byl velmi příjemný a dohledal mi info. Super.
Eva Elisabeth Simbartlova
07.09.2023
Česká pošta
Tahle posta je vynikající,ale bohužel ji budou rušit.
M “MSV” S
16.08.2023
Česká pošta
Pokaždé, když musím na tuto pobočku, tak mám osypky. Je neuvěřitelné, že zde mají 12 přepážek, ale nikdy nejsou obsazené a to ani ve špičce. Neskutečně dlouhé čekání. Je vidět, že jde o státní služby, takže i přístup a ochota zaměstnanců k zákazníkům tomu odpovídá.
Plama
11.08.2023
Česká pošta
Věčně vyzvedávám balíky na poště, jelikož řidiči z tohohle depa jsou nefachčenka. Žena už nějaký ten rok na mateřské, já poslední rok pracuji z domu, ale evidentně nejsme nikdy doma. A tohle, už se táhne taky nějaký ten rok. Teď už nám nenechávají ani žádné lístečky ve schránce, sms nebo volání, na to jsou moc líní. Dokonce jsem se dozvěděl dříve od britské pošty, že jsem nebyl zastižen... Od české pošty ani zmínka o tom, že by mi bylo něco doručeno nebo že jsem nebyl zastižen.Nechte si věci raději zaslat na uloženku nebo úschovnu, budete s tím mít méně starostí než s českou poštou, teda alespoň s tímhle plzeňským depem české pošty.Doba je zlá, lidi přišli o práci i když by chtěli pracovat, vyhoďte ty lachtany(řidiče), co vám dělají špatnou reklamu. V současné sobě se najde plno lidí, kteří tu práci budou dělat rádi.
Josef Kubat
26.07.2023
Česká pošta
Ztratí balík ještě před zavedením sledovacího čísla. Po odeslání reklamace přijde strohé oznámení že balík byl vyjmut z evidence.Po dotazu na ČP co dál, ředitel regionální logistiky JZ napíše text: Vámi popsaná záležitost byla s vedením provozovny i zaměstnanci řádně projednána.Podáváme Vám tuto zprávu s ujištěním
Adam Prokop
22.07.2023
Česká pošta
Ředitelem pobočkové sítě Východní Čechy, Ing. Liborem Černým, nám bylo dne 20.9.2018 sděleno, že reklamace na poskytnuté služby můžeme uplatnit na kterékoliv pobočce České pošty, s.p.. Drže se těchto instrukcí, navštívil jsem nejbližší pobočku (53835). Jaké však bylo mé překvapení, když mi na pobočce bylo sděleno, že reklamace nepřijímají. Po několika bezúspěšných pokusech o telefonické spojení s Ing. Černým, aby mi vysvětlil zjevný nesoulad mezi jeho „můžete uplatnit na kterékoliv poště“ a odmítnutím přijetí reklamací na pobočce, jsem byl přepojen na jistou pracovnici České pošty. Položil jsem jí otázku, zda reklamace opravdu mohu uplatnit na kterékoliv pobočce, jak jsme byli informováni Ing. Černým, na což jsem obdržel souhlasnou odpověď. I předal jsem telefon pracovnici u přepážky, aby se tedy v rámci České pošty dohodly, zda reklamace přijímají na každé pobočce (jak ukládá zákon), nebo jenom na některých. Poté co pracovnice dohovořila, jsem si vzal telefon zpět a chtěl se rozloučit. Místo toho v telefonu dotyčná, se kterou jsem se bavil, mluví ke své kolegyni a říká… „…na pobočce tam je nějakej kretén, kterej chce podat 350 reklamací…“.Ten kretén se tedy ptá, z jakého důvodu nebyly reklamace přijaty?Byl-li jsem odmítnut na pobočce, kdy si Česká pošta přijede tyto reklamace převzít k nám? Za datum podání reklamací považuji dnešní den, tedy 19.12. a od dnešního dne začíná běžet lhůta 30 dnů pro řešení reklamací.Je v pořádku nazývat zákazníka kreténem? To, že jdu podat 350 reklamací, není snad moje vina? Tato situace vznikla díky chybám na straně České pošty. Nebo jde snad o moji chybu, že nedodržujete to, co garantujete? Spíš, než nazvání kreténem, bych očekával omluvu. Kreténa by tedy zajímalo, jaké z tohoto vyvodí Česká pošta, s.p. závěry?Pozdní doručení zásilky znamená, že jsme ztratili těžce získaného zákazníka. Kolikrát zásilku již ani nepřevezme a vznikají nám škody. A pokud převezme, již se nevrátí. Co je nám platné, že zboží odešleme v den, kdy zákazník objedná, když je mu doručeno po týdnu a recenze, kterou nám zákazník udělí říká, že čekal na zboží týden?A pokud nám volá zákazník, že mu stále nedorazilo zboží od nás, na které čeká, kreténem bychom si vážně nedovolili jej nazvat. Zákazníků si vážíme, protože víme, že jen díky nim můžeme dělat to, co děláme. A musíme situaci, do které nás Vaše služby dostaly řešit. A řešit je tak, aby byl zákazník spokojen. Kolikrát to znamená odeslat zboží zákazníkovi znovu – Vy nám poštovné vyúčtujete znovu. Ačkoliv se jedná o situaci Vámi zaviněnou, nám vzniklé vícenáklady neuhradíte ….Dříve jsme služby České pošty chválili, kam se v kvalitě doručení hrabaly veškeré běžné kurýrní služby. Poslední rok však kvalita klesla na takovou úroveň, že jsme na přání zákazníků museli, ač neradi, opět začít využívat i PPL…A vážené paní pracovnici (doufám, že v tomto okamžiku již bývalé), doporučuji, aby něž podobná slova příště vypustí z úst, nejprve zavěsila telefon. A to jsem jí chtěl jenom poděkovat a rozloučit se….Věřím, že se zde dočkám odpovědi od České pošty.Adam ProkopMuj-Toner.cz
Anna Taliánová
13.07.2023
Česká pošta
Opravdu se nelze dovolat ani na jedno z uvedených telefonních čísel, nikdo to nezvedá! a to už volám v průběhu tří hodin a bezvýsledně. Co je to za zaměstnance České pošty - státní instituce, kteří ignorují zvonící telefony?! Nebo mají ztlumený zvonění, aby nebyli rušeni?! Tak ať si do kontaktů ty telefonní čísla ani nedávají, ať je odtud rovnou smažou! když nejsou schopni ani ochotni zvedat telefony. Již 3 týdny na Depu 72 na Slovanech mám balíček vrácený z ciziny (Austrálie) s doplatkem 221 Kč. Hnus fialovej, balík se dodneška vůbec neobtěžovali doručit!!!

Přidat recenzi

Mapa

Skladová 2483/4a, 555 55 Plzeň 2-Slovany-Východní Předměstí
Česká pošta