OLFIN Car s.r.o. - Ford
99 Recenze
- Monday7 AM–6 PM
- Tuesday7 AM–6 PM
- Wednesday7 AM–6 PM
- Thursday7 AM–6 PM
- Friday7 AM–6 PM
- Saturday8 AM–12 PM
- SundayClosed
O podniku
|
Kontakty
Zavolejte nám
+420495546724
Bratří Štefanů 66, 500 03 Hradec Králové
Hodiny
- Monday7 AM–6 PM
- Tuesday7 AM–6 PM
- Wednesday7 AM–6 PM
- Thursday7 AM–6 PM
- Friday7 AM–6 PM
- Saturday8 AM–12 PM
- SundayClosed
Funkce
- Donáška
- Nákupy v obchodě
- Bezbariérové parkování
- Bezbariérový vstup
- Debetní karty
- Kreditní karty
- Platební karty
Doporučené recenze
Stanislav Kašpar
13.10.2023
OLFIN Car s.r.o. - Ford
Dík za vstřícnost a rychlost opravy. Příjemné prostředi, profi technici a dobrá káva.
Robert Matoušek
02.09.2023
OLFIN Car s.r.o. - Ford
Poor customer service. Arrogant behavior from the side of service technicians. Zero communication. My last visit of this place.
Martin Cisar
27.08.2023
OLFIN Car s.r.o. - Ford
Super přístup k zákazníkovi. Profesionální jednání.Oprava provedena ve vysoké kvalitě. Nabídka dalších služeb.Ochotný personál.Není co vytknout.Spokojenost.
Jiří Dohnal
26.08.2023
OLFIN Car s.r.o. - Ford
Jezdím do tohoto servisu dlouhá léta. Názvy se sice mění, ale stále lepší servis. Díky za snahu a ochotu. Vaše služby rád opět využiji.
Ivo Macek
19.08.2023
OLFIN Car s.r.o. - Ford
Po nedobré zkušenosti s Ford AutoIN v Pardubicích jsem zkusil tento servis a byl jsem maximálně spokojený. Pan Hlaváček na servisním příjmu byl v dnešní době, jak z jiného světa. Jeho ochota, individuální přístup a komunikace byly opravdu příkladné. Konečně jsem tak našel servis do kterého se budu určitě vracet. Díky
Karel Špála
23.07.2023
OLFIN Car s.r.o. - Ford
Místo s profesionálním přístupem a dobrými cenami. Perfektni domluva.
Vladimír Pešek
22.07.2023
OLFIN Car s.r.o. - Ford
Skvělý přístup k zákazníkovi, snaží se vyjít vstříc. Rychlý a kvalitní servis. Nemám výhrad, budu se vracet. Díky!
David Kunc
21.07.2023
OLFIN Car s.r.o. - Ford
Hodnotím velice negativně, oprava měla být za 14 dní hotová. Po 8 pracovních dní kdy auto stálo na dvoře aniž by se ho kdokoli dotkl a urgencí dostanete zprávu že byla závada na lakovně a proto se čeká na další postup opravy. Den na to vás informují že se musí opakovat tmelení a lakovat se bude až poté. Minimálně to působí jako lhaní že se čeká na lakování a servis si neumí zorganizovat postupy oprav tak aby auto bylo v servisu minimální čas.Ještě bych rád doplnil že po opravě vám nepoškozené díly nechají v autě aby jste věděli že vyměnili i to co nebylo úplně potřeba viz foto. A poškozený nárazník nechají na místě a chytí texy top servis. Není divu že servis Hyundai a Renault má mnohem větší hodnocenocení v totožné ulici.