Kim Group s.r.o Žirovnická 2389, 106 00 Praha 10

Kim Group s.r.o





66 Recenze
  • Monday9 AM–5 PM
  • Tuesday9 AM–5 PM
  • Wednesday9 AM–5 PM
  • Thursday9 AM–5 PM
  • Friday9 AM–5 PM
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed




Kim Group s.r.o Žirovnická 2389, 106 00 Praha 10




O podniku

KIMGROUP.cz - specialista na chytrou elektroniku, chytrou domácnost, mobilní telefony a příslušenství a chytré hodinky ❤️ | Eshop s širokým výběrem chytré elektroniky ,chytrých hodinek ,mobilních telefonů a příslušenství. Specialista na Xiaomi, Samsung, JBL , Huawei , Fuji,Sony

Kontakty

Webové stránky
Zavolejte nám
+420777752640
Žirovnická 2389, 106 00 Praha 10

Hodiny

  • Monday9 AM–5 PM
  • Tuesday9 AM–5 PM
  • Wednesday9 AM–5 PM
  • Thursday9 AM–5 PM
  • Friday9 AM–5 PM
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed

Funkce

  • Donáška
  • Vyzvednutí v prodejně
  • Nákupy v obchodě
  • Dodání tentýž den
  • Bezbariérový vstup
  • Kreditní karty




Doporučené recenze

Jaroslav Reiter
22.10.2023
Kim Group s.r.o
Dne 9.2.2020 jsem si objednal Xiaomi Mi TV box S a 11.2.2020 jsem ho už měl doma. S výrobkem maximální spokojenost, šlape jak hodinky takže s obchodem taky maximální spokojenost. Skvělá cena a rychlé dodání.
Roman Drhovsky
11.10.2023
Kim Group s.r.o
Helped where others failed.
Michal Nováček
24.09.2023
Kim Group s.r.o
Moc recenze nepíšu, ale tady to udělám, protože tak si to představuju i jinde. Koupil jsem dvoje chytré hodinky celková cena asi 1200 kč. Jedny po měsíci přestali počítat kroky, tak jsem čekal problém s reklamací u tak levných hodinek. Hodinky jsem poslal v úterý a v pátek mi přišel mail, že reklamace je vyřešená a posílají nové hodinky. šel jsem do kolen a díky to jsem nečekal.
Jana Koudelková
23.09.2023
Kim Group s.r.o
Mohu doporučit. Neuvěřitelně rychlé vyřízení objednávky, skvělá komunikace s pánem na telefonu, kterého zajímalo jestli jsme spokojená a jestli je vše v pořádku.
Petr Kocek
21.09.2023
Kim Group s.r.o
NIKDY VÍC!!! Objednal jsem telefon přes jejich web stránky. Telefon se stále vypinal a zapinal, nevydržel ani minutu zapnutý. Zapůjčil jsem si baterku ze stejného typu telefonu, nepomohlo to. Zaslal jsem telefon na reklamaci, s popisem závady. Uvedl jsem že baterií to neni. Nedali mi ani vědět jak mou reklamaci vyřídí. Jen po třech týdnech mi přišla SMS od České pošty, že mi doručí zásilku od kim-group, na adresu hotelu kam jsem si nechal doručit telefon, i přes to že jsem na balíku uvedl mou adresu domů. Musel jsem zaplatit dalších 130,- kč, aby ho doručili ke me domů a né na hotel kde jsem byl na dovolené 14 dní. Telefón přišel, hodinu fungoval a opět se jen vypíná a zapíná. Když jsem zaslal email na spolecnost přišla mi jednoduchá odpověď: neni možné sledovat adresy na balíku( prostě poslali telefon tam kam minule a je to ) a na dotaz jak mou reklamaci vyřídili, že jsem jen dostal sms od pošty že tam mám balík. Odpověděli: vymenili jsme baterku, nenašli jsme závadu, telefon se nevypíná a nezapíná, funguje. Teď nemám funkční telefon za který jsem zaplatil, REKLAMACE U TÉTO SPOLEČNOSTI, ZTRÁTA ČASU A PENĚZ.
Adam Machala
10.08.2023
Kim Group s.r.o
Mobilní telefon poslán na reklamaci z důvodu špatně fungujícího mikrofonu, což se u Lenova K6 Note stává a mnoho volajících mne na to samo upozornilo. Reklamace zamítnuta, údajně vyzkoušeno na 3 operátorech, ale závada se neprojevila. Telefon však přišel špatně složený, přičemž o tomto servisním zásahu není ani zmínky. V horní části display nedoléhal k tělu telefonu. Kladu si tedy otázku, proč do telefonu lezli, když se závada neprojevila? Vyměnili snad mikrofon za pár Kč, ale reklamaci neuznali, aby se do budoucna vyhnuli vráceni peněz při opakované reklamaci nebo nákladům s reklamaci souvisejících (poštovné)?Také bych chtěl upozornit, že zakoupený mobil nebyl určený pro český trh. Nabíječka, která byla součástí balení nebyla standardizovaná pro české zásuvky. Nehledě na to, že jsem to při reklamaci zmínil a neobdržel jsem žádné vyjádření ani správnou nabíječku.Samozřejmě nemám v úmyslu napadnout reklamaci, jelikož dle jiných recenzí, je to zde stále jedna a ta samá písnička a výsledkem by bylo 30 dnů bez telefonu.Jediné co má smysl, je upozornit všechny, aby zde nenakupovali. Bohužel nemohu jinak, než nedoporučit tohoto prodejce.
Petra Liprtová
23.07.2023
Kim Group s.r.o
Vše je v pořádku, dokud se Vám zakoupený přístoj nepoškodí - reklamace je opravdu jen ztrátou času. Oni mají svoje zdůvodnění, vy víte že jste s přístrojem nakládali dobře a jeho poškození není Vaše chyba, ale tím to bohužel končí.Když dáte obchodu špatné anonymní" hodnocení - volá vám jejich pracovník
Lukáš Běloch
22.07.2023
Kim Group s.r.o
Mám taky hodně negativní zkušenosti s reklamacemi. Byl jsem tam s telefonem hodněkrát a reklamace uznána jen jednou (ta první) a dál ne, pokaždé se na telefonu objevila ta samá chyba, a pokaždé, kdy nebyla uznána reklamace jeden a ten samý důvod, který nebyl pravdivý. Takže pokud nemáte náladu si pokaždé, když se telefon podělá (pravidelně po 14ti dnech) dělat si výlet do Prahy, tak se tomuto obchodu hoooooodně velkým obloukem vyhněte. Já tam budu jezdit, dokud mi nevrátí peníze nebo 100% funkční výrobek. Běloch
Věra Švecová
22.07.2023
Kim Group s.r.o
Na e-shopu Kim Group mám zkušenost jak s nákupem telefonu, tak i s jeho servisem (výměnou displeje) - doporučuju všema deseti! Dobré ceny, ale hlavně kvalitní služby a skvělá komunikace. Děkuji. :-)
Martin Dittrich
19.07.2023
Kim Group s.r.o
Reklamace nevyřízená. Prý zjištěná oxidace. Nešel mikrofon a špatný kontakt na dobíjení. Pokud to vážně rozebral,tak už to mohl vyměnit,nebo poslat e-mailem,zda nechci placenou opravu. Komunikace nulová. Víckrát bych zde asi nenakupoval. Jsou serióznější obchody.

Přidat recenzi

Mapa

Žirovnická 2389, 106 00 Praha 10
Kim Group s.r.o