Libčice nad Vltavou 252 66 Libčice nad Vltavou

Libčice nad Vltavou





35 Recenze




Libčice nad Vltavou 252 66 Libčice nad Vltavou




O podniku

|

Kontakty

Webové stránky
Zavolejte nám
252 66 Libčice nad Vltavou

Hodiny

Funkce

  • Bezbariérové parkování
  • Bezbariérový vstup
  • Toaleta
  • Doprava k dispozici 24 hodin




Doporučené recenze

Václav Zavřel
28.08.2023
Libčice nad Vltavou
Jizdenky pouze přes den , V čekárně automat na kávu, knihovnička Čekárna otevřena od 6 do 18
Adolf
21.08.2023
Libčice nad Vltavou
Super a stevardi ČD na této trase jsou Top velká spokojenost
Carlo Hudratore
21.08.2023
Libčice nad Vltavou
Jedno z nejdivnějších nádraží v délce 1km s nástupišti od sebe
Eva Jordan
19.08.2023
Libčice nad Vltavou
Hezké nádraží s personálem, prodejem jízdenek , jízdní řády vyvěšeny, čekárna, občerstvení z automatu, zázemí pro cestující.
Vladimir Pecha
19.08.2023
Libčice nad Vltavou
Vlaková linka S4 z Prahy do Kralup nad Vltavou je v provozu od roku 2007. Využívá trať prvního koridoru, která je jednou z nejstarších drah na našem území. Když byla Severní státní dráha v roce 1845 prodloužena z Olomouce do Prahy, začalo se záhy pracovat na jejím pokračování do Drážďan. Jan Perner od roku 1842 hledal nejoptimálnější trasu. Nakonec byla zvolena ta podél toku Vltavy a Labe. Díky náročnému terénu stavba neprobíhala podle plánovaného harmonogramu a trať se nepodařilo zprovoznit najednou. První osobní vlaky mezi Prahou a Lovosicemi začaly jezdit 1. června 1850.Po roce 1989 se trať stala součástí prvního železničního koridoru, který se začal postupně modernizovat. V letech 2001 až 2003 se pracovalo na obtížném úseku Praha-Bubeneč – Kralupy nad Vltavou. Dopravu na lince S4 pražského Eska (Praha – Kralupy nad Vltavou – Vraňany – Hněvice) zajišťují z velké části dvoupodlažní klimatizované soupravy CityElefant a na několika spojích ve špičkách se ještě objevují legendární Pantografy.The S4 train line from Prague to Kralupy nad Vltavou has been in operation since 2007. It uses the track of the first corridor, which is one of the oldest railways in our country. When the Northern State Railway was extended from Olomouc to Prague in 1845, work began on its continuation to Dresden. Since 1842 Jan Perner has been searching for the most optimal route. Finally, it was chosen along the Vltava and Elbe. Due to the difficult terrain the construction did not proceed according to the planned schedule and the track could not be put into operation at the same time. The first passenger trains between Prague and Lovosice began to operate on 1 June 1850.After 1989, the track became part of the first railway corridor, which began to modernize gradually. Between 2001 and 2003, the difficult section of Prague-Bubeneč - Kralupy nad Vltavou was worked on. Transport on the S4 line (Prague - Kralupy nad Vltavou - Vraňany - Hněvice) is largely provided by the two-storey air-conditioned CityElefant trains and legendary Pantographs still appear on several connections at peak times.
Matouš Libánský
13.08.2023
Libčice nad Vltavou
Hezké nádraží, navíc je tu stále pokladna, která s českých nádraží pomalu mizí.O hvězdičku méně za podchod, který za mokra a hlavně náledí strašně klouže a může to být na schodech opravdu nebezpečné.
Milos Silha
13.08.2023
Libčice nad Vltavou
Je tu skvělé místo na turistiku a velmi krásné prostředí... ,super příroda
Vladimír Kraus
29.07.2023
Libčice nad Vltavou
Obec překvapila svou upraveností a čistotou. Nove chodníky, přechody atd. Ne, že by nebylo co zlepšovat, ale kdyby to takhle vypadalo všude...Nádražní celkem typické, podchod pod kolejemi uklizený, což je dost neobvyklé...Okolí vhodné na krátké výlety (Libohrad, evangelický hřbitov, Hašlerova vila, zdymadlo Dolany aj.).
Ryan Chapman
23.07.2023
Libčice nad Vltavou
I missed the station but there is a parking lot nearby.
David 13CZ
20.07.2023
Libčice nad Vltavou
Hezké vlakové nádraží u náměstí a řeky. Také je celkem hezká čekárna kterou toto nádraží nabízí.

Přidat recenzi

Mapa

252 66 Libčice nad Vltavou
Libčice nad Vltavou