DOG'S SERVICE® Nádražní 218, 252 46 Vrané nad Vltavou

DOG'S SERVICE®





26 Recenze
  • Monday8–11 AM, 6–9 PM
  • Tuesday8–11 AM, 6–9 PM
  • Wednesday8–11 AM, 6–9 PM
  • Thursday8–11 AM, 6–9 PM
  • Friday8–11 AM, 6–9 PM
  • Saturday8–11 AM, 6–9 PM
  • Sunday8–11 AM, 6–9 PM




DOG'S SERVICE® Nádražní 218, 252 46 Vrané nad Vltavou




O podniku

DOG'S SERVICE® | psí hotel rodinného typu s individuální péčí | DOG'S SERVICE® - psí hotel rodinného typu s individuální péčí 10 km jižně od Prahy.

Kontakty

Webové stránky
Zavolejte nám
+420731266433
Nádražní 218, 252 46 Vrané nad Vltavou

Hodiny

  • Monday8–11 AM, 6–9 PM
  • Tuesday8–11 AM, 6–9 PM
  • Wednesday8–11 AM, 6–9 PM
  • Thursday8–11 AM, 6–9 PM
  • Friday8–11 AM, 6–9 PM
  • Saturday8–11 AM, 6–9 PM
  • Sunday8–11 AM, 6–9 PM

Funkce

  • Toalety s bezbariérovým přístupem
  • Pouze hotovost
  • Bezbariérové posezení




Doporučené recenze

Martin Volánek
08.10.2023
DOG'S SERVICE®
Když jedeme s rodinkou na dovolenou a svého psa s sebou vzít nemůžeme, má náš chupáč radost, že může na svoji vlastní dovolenou do své oblíbené destinace - Dog's Service ve Vraném nad Vltavou.
Libor Podhola
29.07.2023
DOG'S SERVICE®
NEDOPORUČUJEME!! Služby hotelu jsme pro našeho pejska začali využívat od roku 2015, kdy jsme sice občas mívali jisté pochybnosti o službách, které majitel prezentoval, ale bylo pro nás důležité, že naše fenka se nezdála být pobytem stresována , dostávali jsme pravidelné informace o pobytu ze strany pana majitele. S přibývajícím věkem naše fenka začala mít zdravotní problémy, kdy ztrácela zrak díky šedému zákalu a po nezdařené operaci. Naší fence bylo tedy třeba pravidelně vykapávat oči ke snížení nitroočního tlaku. Vzhledem k tomu, že jsme již byli stálým klientem, byla naší fence tato péče ze strany majitele po dohodě poskytována a do posledního pobytu se nezdál být problém. Bohužel při posledním předávání fenky k pobytu došlo ze strany nás a majitele k jistému nedorozumění, kdy jsme se zcela nechtěně zřejmě dotkli ega pana majitele. Zapomněli jsme totiž zaplatit již při předání psa. Přitom stačilo připomenutí ze strany majitele, platební karty máme stále s sebou, okamžitě bychom zaplatili. Vše se točilo kolem textové zprávy, kterou nám majitel hotelu předem poslal a na změnu platebních podmínek upozornil. Jelikož jsme nikdy předtím s majitelem hotelu termín platby neřešili, obvykle jsme platili při vyzvednutí psa, nevěnovali jsme tomu pozornost, a ani při předání psa k pobytu od majitele nepadla o placení ani zmínka. Poté jsme tři dny neobdrželi informaci o naší fence,majiteli hotelu jsme napsalií sms, zda je vše v pořádku. Majitel nám stroze odpověděl, že jsme porušili dohodu a nezaplatili již při předání pejska. Také se ho dotklo, že jsme nevěnovali dostatečnou pozornost jeho sms, kde nás informoval o změně platebních podmínek. Ihned jsme se ho pokusili telefonicky kontaktovat, protože jsme chtěli vysvětlit, proč k nedorozumění došlo a omluvit se za vzniklé problémy. Majitel přijal až pátý hovor, byl hodně nepříjemný a po přerušení hovoru s námi zcela přestal komunikovat. Poslali jsme mu tedy sms, kde jsme se znovu omluvili a požádali ho o číslo účtu, kdy jsme chtěli platbu zaslat obratem. Na naši zprávu neodpověděl, naši komunikaci můžeme doložit. Fenku jsme měli v hotelu čtyři týdny a po celou dobu jsme nedostali žádnou informaci o pobytu psa, natož o jejím zdravotním stavu. Poslední týden začal dávat na Fcb stránky hotelu fotografie naší Corri, což nám začalo být podezřelé. Při předání jsme zjistili, že naše fenka přišla nenávratně o zbytky zraku, byla dehydrovaná a dezorientovaná. Pro náhlou slepotu nebyla schopná vyhledat si vodu,,museli jsme ji vodit i pro vykonání potřeby. Majitel hotelu nám psa předal v zuboženém stavu. Tvrdil, že byl s naší fenkou u veterináře, který mu údajně řekl, že její zdravotní stav souvisí s jejím věkem a přesto ji neposlal ho k očnímu specialistovi? Potvrzení o návštěvě veterináře nedoložil a také nežádal úhradu za ošetření psa, což má v podmínkách smlouvy. Jelikož nás neinformoval o tak prudkém zhoršení zdravotního stavu naší Corri, nemáme důvod mu toto věřit. Druhý den po předání jsme nechali fenku zkontrolovat u očního specialisty, kde nám bylo potvrzeno, že fenka již nevidí důsledkem prudkého zvýšení nitroočního tlaku, následkem neposkytování peče, tedy pravidelného vykapávání očí. Díky tomu musela mít naše fenka silné bolesti hlavy. Jsme přesvědčení, že tak náhlé zhoršení zraku, bylo důsledkem nedostatečné péče, kdy jí nebyly pravidelně oči vykapávány. Majiteli hotelu jsme věřili, ač jsme si uvědomovali, že není možné ze strany majitelů psů dokazovat, jaké péče se dostává psům při pobytu, jak často jsou venčeni, čím jsou krmeni a pod.. Vše je založeno pouze na vzájemné důvěře. Naše bolestná zkušenost s tímto hotelem bohužel skončila fatálně, ačkoliv jsme se velmi snažili navrátit naši fenku do normálního života, její život se po posledním pobytu nenávratně změnil, díky totální ztrátě zraku a bolestem spojeným s vysokým nitroočním tlakem se její život stal nesnesitelným a plným utrpení, její život jsme museli nechat ukončit.
Lada Podholová
20.07.2023
DOG'S SERVICE®
Reakce mého manžela na odpověď majitele Dogs service panu Podholovi v jednotlivých bodech.Pane Šustku.1. Vaše vyjádření ve smyslu, že jsme z Vašeho pohledu zneužívali Vašich služeb: pokud máte dojem, že jste byl námi zneužíván, kdy jsme léta využívali služeb Vašeho hotelu a za ty jsme zaplatili nemalou částku, je smutné, pokud takto smýšlíte o Vašich klientech.2. Vašich služeb jsme využívali právě proto, že jsme do posledního pobytu věřili, že je o našeho psa dobře postaráno a jak jsem psal v úvodní recenzi, vše bylo postaveno na důvěře, kterou jsme se zkušenostmi s vámi z posledního pobytu právem ztratili. Vyčítat nám, potažmo svým klientům, že si dovolují jezdit na dovolené, abyste se musel starat o jejich psy, to zcela vypovídá o Vašem charakteru. Vaše tvrzení, že naše Corri spala venku v kotci je pouhá lež a pokud by to tak bylo, pak bychom nedávali Corrinku do hotelu v domácím prostředí, který je logicky dražší, ale do hotelu s umístěním psů v kotcích.3. Řešit tady politické názory klientů je neprofesionální, proto ani v této recenzi pro ně nebudeme dávat prostor. Jen malé doporučení, měl byste se svých názorů před svými klienty vyvarovat, váš postoj ve vaší odpovědi by se mohl mnohých klientů dotknout.4. Má žena neodmítala respektovat změny ve způsobu platby, to je pouze Vaše interpretace, má žena Vám hned poté, co uznala svou chybu, nabídla řešení a platbu chtěla okamžitě provést převodem, to vy jste ji to neumožnil. Na rozdíl od vás má sebereflexi, soudě podle vaší odpovědi na naši recenzi je evidentní, že netušíte, oč se vůbec jedná.Také nás zarazilo ( i když jsme vlastně celou dobu tušili, v čem je problém), jak pohrdavě se vyjadřujete o mně, jako o člověku, Vašemu klientovi. Mluvit o mně jako o nadčlověku, pro kterého jsou na prvním místě investice, pardon, ale peníze od nás za i měsíční pobyty naší Corri vám nesmrděly???5. Při převzetí Corri jste mi řekl, že jste s ní na veterině byl, v tu chvíli jsem byl tak šokován zuboženým staven naší Corri, že jsem nebyl schopen adekvátně argumentovat. Trvám na tom, že Vaše tvrzení, že jste zdravotní stav naší Corri konzultoval byť po telefonu, se nezakládá na pravdě. Konzultovat takové zhoršení zdravotního stavu, kdy život naší Corri musel být poté ukončen, nesvědčí o Vašem kvalitním přístupu k Vám svěřeným psům. Proto já tvrdím, že Vaši klienti by si měli dobře rozmyslet, jestli mají využívat Vaše služby, pokud jejich psí miláčci mají nějaké zdravotní problémy.6. K předposlednímu bodu mohu pouze uvést již zmíněné, moje žena s vámi skutečně telefonicky hovořila a to v době, kdy vám ještě důvěřovala, což se mělo posledním pobytem naší Corri u vás nenávratně změnit.7. Nepodložené informace o lidech z našeho okolí necháváme bez reakce, k takovým ubohým výpadům se nehodláme vyjadřovat.No a klidné spaní nám přát nemusíte, přišli jsme o naší milovanou Corri, vědomí, že tady ještě mohla být, nám skutečně klidné spaní nepřináší.Vyjadřování pana Šustka na sociálních sítích, kde prohlašuje, že naši fenku měl radši než my, hraničí s drzostí a arogancí. Všichni by si měli uvědomit, že to my jsme přišli o milovaného psa, díky naší prokazatelné péči tady mohla i přes svůj věk ještě být.
Tomáš Matucha
17.07.2023
DOG'S SERVICE®
Skvělý servis!

Přidat recenzi

Mapa

Nádražní 218, 252 46 Vrané nad Vltavou
DOG'S SERVICE®