O2 Prodejna Galerie Vaňkovka, Ve Vaňkovce 1, Trnitá, 602 00 Brno-střed

O2 Prodejna





103 Recenze
$$
  • Monday9 AM–9 PM
  • Tuesday9 AM–9 PM
  • Wednesday9 AM–9 PM
  • Thursday9 AM–9 PM
  • Friday9 AM–9 PM
  • Saturday9 AM–9 PM
  • Sunday10 AM–8 PM




O2 Prodejna Galerie Vaňkovka, Ve Vaňkovce 1, Trnitá, 602 00 Brno-střed




O podniku

O2 | Prodejny - Prodej, služby a podpora na 170 místech | Najděte si, kde je vaše nejbližší O2 Prodejna. O2 služby, telefony, zařízení a příslušenství nebo profesionální podpora a spoustu dalšího, to nabízejí všechny naše značkové prodejny.

Kontakty

Zavolejte nám
+420543235770
Galerie Vaňkovka, Ve Vaňkovce 1, Trnitá, 602 00 Brno-střed

Hodiny

  • Monday9 AM–9 PM
  • Tuesday9 AM–9 PM
  • Wednesday9 AM–9 PM
  • Thursday9 AM–9 PM
  • Friday9 AM–9 PM
  • Saturday9 AM–9 PM
  • Sunday10 AM–8 PM

Funkce

  • Vyzvednutí v prodejně
  • Nákupy v obchodě
  • Dodání tentýž den
  • Bezbariérové parkování
  • Bezbariérový vstup
  • Debetní karty
  • Kreditní karty
  • Platební karty
  • Bezbariérový výtah
  • NFC platby




Doporučené recenze

Michal Daněk
07.10.2023
O2 Prodejna
Původně jsem šel řešit přepis služeb z klienta na klienta. Bohužel, ihned, jakmile jsem si vzal lístek, přišel zamnou ulíznutý pán a tázal se, zda-li jsem podnikatel. Jelikož jsem přišel v soukromé věci, odvětil jsem, že nikoliv. Pán mi tedy bez cavyků řekl, ať si stoupnu bokem ať mohou lidé procházet.... byl jsem jediný čekající, stál jsem tam 10sekund a hned jsem vyhazovaný, že zavazím? Vyvolávání stejně nefungovalo, nefungoval ani internet na prodejně a jediné, co mi nabídli byl nový VDSL modem za 4000 se 7 anténama a dosahem 140 metrů bez možnosti slevy nebo levnější varianty (pro babičku), takže jsem jen koukal. O 10 minut později jsem ji u T-mobilu zařídil nově internet, paušál a to za polovinu ceny... věřím, že i Vodafone by byl nastejno levný. Vyhněte se této prodejně obloukem, ať nezavazíte... PS pro O2 - poděkujte svému neschopnému slizkému prodejci, nepřišli jste pouze o RČ.
Alexandra Mrazova
05.10.2023
O2 Prodejna
v pátek 29.10.2021 jsem byla na prodejně O2 ve Vaňkovce Brno, z důvodu ukončení starého MODEMU k televizi. Bylo mi řečeno, že modem si musím objednat na prodejnu i když tam ten modem byl, ale ten bych dostala kdybych si ho zaplatila což jsem moc nepochopila. Souhlasila jsem s tím, že modem přijde do neděle 31.10.2021 na prodejnu kde si ho vyzvednu, ale ještě před tím mi přijde SMS . Do dneška mi nic nepřišlo a na prodejnu se nedá dovolat. Mám takový dojem, že si z nás O2 dělá blázny.
Marketa Kucerova
10.09.2023
O2 Prodejna
Bohužel jsem musela navštívit tuto prodejnu ohledně nefunkčního set-top boxu. Už dlouho jsem nezažila takto otřesné chování k zákazníkovi. Naprostá arogantnos a nadřazenost, jednají s Vámi jako s úplným pitomcem. Služby jsou předražené, nefunkční, personál drzý, na lince Vám každý operátot říká něco jiného. Nefunguje ani komunikace mezi prodejnou, technikem a O2 linkou. Nikdo jim přeci nedrží u hlavy pistoli aby tam pracovali, tak ať tam nedělají když je to nebaví a úplně z nich číší ta nechuť. S platícím klientem a ne málo platícím jednají jako kdyby byl z pomocné školy.
Pavel Novotný
06.09.2023
O2 Prodejna
Pokud jim nejprve nenahlásíte, jestli podnikáte nebo ne (CO JE JIM PO TOM?) nedostanete přiděleného člověka z obsluhy. Když jsem sdělil co chci koupit, dozvěděl sem se že výrobek mají. Nutně jsem jej potřeboval tak ze mě odpovědět dostali. Od prvního jsem byl přidělen k dalšímu obchodníkovi (nejprve se ale ti dva o něčem tiše radili). Prodejce číslo 2 začal: Jste našim klientem? CO JE JIM PO TOM když chci jen do ruky koupit jen nějakou drobnost jako příslušenství k běžnému telefonu? Následně „jaké je Vaše jméno“? CO JE JIM PO TOM? Pokračoval: Mohu vidět Váš občanský průkaz? CO JE JIM PO NĚM? Po následném hledání mi řekli, že mnou dotazovaný (jinak úplně běžný) výrobek nemají. Pocuchané nervy, ztráta hromady času. Lumpové!
Ladislav Matula
15.08.2023
O2 Prodejna
Při vchodu se pokaždé ptají, jestli podnikáte. Sami volají ma hotline O2 a zdá se, jako by tam ani neměli přednost. Plná moc je nezajímá, pokud není ověřená - což se dopředu nedá nikde zjistit, ani jsem na to nebyl upozorněn při předchozí návštěvě se stejným papírem. Hrozné jednání, vypovídám smlouvu už od prosince.
Stanislav Heža
29.07.2023
O2 Prodejna
Bohužel, za nula bodů. (tak při odesílání jsem zjistil, že nejde dát 0, tak jsem dal 1 hvězdu :))Pro objektivitu jsem se snažil popsat alespoň ty důležité body (tak 70% trapné snahy o komunikaci), je to dost dlouhé, tak se čtenářům omlouvám. Jediná kladná věc byla, že zaměstnanci alespoň vypadali, že chtějí pomoci. Ale ani jednou se to nepovedlo. Máma po mě chtěla, abych ji pomohl vypovědět pevnou hlasovou linku a zařídit O2 TV. Vše jsem předdomluvil na prodejně, ale protože za mámu nemůžu ofic jednat, tak jsem jí jen předal domluvené kroky. Ohledně výpovědi hlas linky mi pán řekl, že s ní přímo z prodejny zavolají na výpovědní oddělení, tam se jí zeptají na pár otázek a když na tom bude trvat, tak to ukončí. Ona si tam jela sama. 29.10. objednala zvýšení rychlosti int. a O2 TV, zároveň řekla, že chce ukončit pevnou hlasovou linku. Sdělili jí, že jí kvůli ukončení někdo do dvou dnů zavolá. Ve čtvrtek si tam jela pro zaslaný set top box. Opět řekla, že chce ukončit hlasovou linku, opět jí řekli, že se jí do 2 dnů někdo ozve. V sobotu jsem přijel k mámě domů nainstalovat O2 TV. zjistili jsme, že nemáme login do mojeO2. volali jsme na linku 0800 a zjistili, že v objednávce není zadaný mail na který mají poslat potvrzovací zprávu. Zároveň v jejich systému prý není ani potvrzené, že už byl doručen set top box, takže prý stejně nebudeme moci tv používat, když ho nemáme. Řekl jsem, že ho už máme. Tak prý asi DPD neposlalo informaci o dodání zásilky. Ubezpečil jsem paní, že DPD nikam nic nevezlo, protože set top box nám předali na značkové prodejně. Paní to tam prý vše zkusí zadat. Zároveň nám řekla, že požadavek na zrušení hlasové linky není vůbec v systému zadán. Tak jsme se nechali přepojit na zřejmě retenční oddělení" kde se jiná paní domáhala důvodu proč chceme linku (kterou máma za 300kč využívala na 3min za měsíc) vypovědět. Protože jsem se snažil komunikovat asertivně ale co nejslušněji
JP
29.07.2023
O2 Prodejna
Dlouho jsem nezažil takový amaterismus a šílený přístup k zákazníkovi jako zde. Jedu přes půlku města pro připravený telefon (přišla mi i SMS potvrzující dostupnost), aby mi zmatený prodejce řekl, že telefon asi prodali někomu jinému. Nevěděl ani jak sepsat reklamaci. Hrůza.
pika lamp
29.07.2023
O2 Prodejna
Worst customer service ever
Ten Druhej
22.07.2023
O2 Prodejna
Reklamoval jsem telefon zakoupený na této pobočce z důvodů vyrobní vady. To že jsem si opravu musel zaplatit jsem asi ochotný zkousnout, ale že moje reakce na cenovou nabídku nebyla akceptována i když jsem odepsal do 24h a na pobočce jsem se ještě byl zeptat jestli je vše v pořádku a i tak telefon na opravu nevzali že jsem nestihl odepsat v dané lhůtě. To už se mi přijatelné nezdá. Zaměstnanci tvrdí něco jiného na pobočce, než co následně volají nebo vyřizují. Absolutní nespokojenost. Nedoporučuju!

Přidat recenzi

Mapa

Galerie Vaňkovka, Ve Vaňkovce 1, Trnitá, 602 00 Brno-střed
O2 Prodejna