Ministerstvo vnitra - Odbor azylové a migrační politiky Kladno Severní 2952, 272 04 Kladno

Ministerstvo vnitra - Odbor azylové a migrační politiky Kladno





53 Recenze
  • Monday8 am–5 pm
  • TuesdayClosed
  • Wednesday8 am–5 pm
  • ThursdayClosed
  • FridayClosed
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed




Ministerstvo vnitra - Odbor azylové a migrační politiky Kladno Severní 2952, 272 04 Kladno




O podniku

Úvodní strana - Ministerstvo vnitra České republiky | Ministerstvo vnitra bylo zřízeno na základě zákona č. 2/1969 Sb., o zřízení ministerstev a jiných ústředních orgánů státní správy České republiky, ve znění pozdějších předpisů. Ministerstvo vnitra je orgánem státní správy pro vnitřní věci, zejména pro veřejný pořádek a další věci vnitřního pořádku a bezpečnosti ve vymezeném rozsahu, včetně dohledu na bezpečnost a plynulost silničního provozu; jména a příjmení, matriky, státní občanství, občanské průkazy, hlášení pobytu, evidenci obyvatel a rodná čísla; sdružovací a shromažďovací právo a povolování organizací s mezinárodním prvkem; organizaci voleb; veřejné sbírky; archivnictví; zbraně a střelivo; požární ochranu; cestovní doklady, povolování pobytu cizinců a postavení uprchlíků; územní členění státu; státní hranice, jejich vyměřování, udržování a vedení dokumentárního díla; státní symboly; státní, hospodářské a služební tajemství. Ministerstvo vnitra dále zajišťuje telekomunikační síť Policie České republiky, spolupráci v rámci mezinárodní organizace Interpol a metodicky usměrňuje šifrovou službu. Ministerstvo vnitra zavádí do české veřejné správy eGovernment, včetně Informačního systému datových schránek.

Kontakty

Webové stránky
Zavolejte nám
+420974801801
Severní 2952, 272 04 Kladno

Hodiny

  • Monday8 am–5 pm
  • TuesdayClosed
  • Wednesday8 am–5 pm
  • ThursdayClosed
  • FridayClosed
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed

Funkce

  • Bezbariérové parkování
  • Bezbariérový vstup




Doporučené recenze

FURY
11.10.2023
Ministerstvo vnitra - Odbor azylové a migrační politiky Kladno
I am writing to express my disappointment with the recent biometrics appointment I had at your centre. I arrived at 8:30 am, 15 minutes early for my 8:45 am appointment. After getting my ticket, I went to the toilet to wash my hands for no more than 2 or 3 minutes. Upon my exit from the toilets, I noticed that my number had been called out.As I entered the room, the lady at desk 6 for the Biometrics appointment angrily shouted at me. I kindly advised her that I did not speak Czech, but she continued to speak. Luckily, there was a lovely gentleman who translated for me. He explained that she was angry because I did not enter the room when my number was called out.I explained to her that my appointment was for 8:45 am, and I was in fact 15 minutes early. However, she continued to be rude throughout the whole process, even being physically rude. At the end of the appointment, she gave me a speech in Czech for the third time, and I advised her once again that I do not speak Czech. The translator explained that she was telling me to come in when my number was shown. I kindly advised her that I was early and assumed my appointment would be at the scheduled time. I left at 8:44 am, and she just got up and left without saying anything.I want to express my disappointment with this particular lady only at the centre and note that she must understand that she works for the people, not for a profit-driven corporate company. Therefore, her behaviour and attitude were disgusting. This behaviour should not be shown here, and if she doesn't enjoy her work, she should leave. I have had pleasurable experiences with other staff members, and this lady is a one-off. After exiting, various colleagues of hers even said she was difficult. This lady's work ethic needs to be addressed.I hope that you take my feedback seriously and take appropriate action to ensure that this kind of behaviour is not repeated by your staff in the future. I have an appointment again with her in 2 weeks and will review this review and consider adjusting it if proven otherwise.Thank you for your attention to this matter.
Martina Rihova
07.10.2023
Ministerstvo vnitra - Odbor azylové a migrační politiky Kladno
Všichni arogantní v úřední den ve 12 hodin nelze si už vzít lístek a to je pracovní doba do 17:00 hodin. Z 16 přepážek otevřené 3. Nejhorší úřad na kterém jsem kdy byla!
Karolína K.
29.09.2023
Ministerstvo vnitra - Odbor azylové a migrační politiky Kladno
Naprosto otřesná starší žena za přepážkou č. 6!!! Potřebovala jsem si zjistit jednu informaci, bohužel termíny na objednání byly až v půlce srpna, tak jsem se po cestě stavila osobně před 17 hod., než zavírali. Nebyla možnost vytisknout si pořadový lístek bez objednání, tak jsem si zvolila, že jsem objednaná, jelikož opravdu nebyla jiná možnost a chtěla jsem mít jenom rychlý dotaz, nechtěla jsem nic v půl páté večer zařizovat. A už vůbec ne, když tam přede mnou sedělo dalších 7 lidí. Proťukala jsem se a hned na tabuli začalo moje číslo svítit, což mi bylo divné, tak jsem vešla a zeptala jsem se, zda je možné, že je tohle moje číslo takhle rychle. Žena, která vypadala jako Maďarka nebo Rom, nevím, hned vypěnila a tvrdila mi, že to je sekce biometrie, že to určitě není správně, pokud nejdu na biometrii, a že je pod tím napsané jméno pána přede mnou, který hned přede mnou odešel. Chtěla jsem tedy odpovědět a říct, že tedy nechápu, proč když už je pán přijatý a odešel, proč to i nadále nabízí k vytisknutí lísteček s jeho jménem. To jsem ale říct nemohla, protože mě nepustila ke slovu. Udělala z celé situace naprosto vyhrocenou situaci bez jakéhokoliv důvodu. Nestihla jsem ani vysvětlit co a jak, nebo spíše jsem nemohla ani ceknout, protože mě ta sprostá ženská skákala v jednom kuse do řeči a urážela mě, že neumím číst, že jsem slepá a v tom momentě mě začala ignorovat a byla zticha. Řekla jsem jí, že žádnou biometrii nepotřebuji a že jsem si ji ani nevytiskla. Ta ženská mi řekla, že vytiskla. Přitom jsem si ji určitě nevytiskla, jsem si tím jistá. Jednalo se tedy 100% o chybu v systému. Poté jsem jí vysvětlila, že to, co se tvářilo jako jméno pána přede mnou, jsem ani nevěděla, že to je nějaké jméno. Odpověděla mi na to, že co jsem si jako myslela, že to je. Načež jsem odpověděla, že jsem si myslela, že to je název nějakého jejich interního systému (jednalo se o nějaké cizí mužské jméno a příjmení a určitě jsem z toho nemohla poznat, že to je něčí reálné jméno, a už vůbec nerozumím tomu, proč se veřejně na lístečky tisknou jména objednaných lidí), kterým jsem se proklikala. Kdybych si byla vědoma toho, že to je něčí jméno, tak na to ani neklikám — neměla jsem v úmyslu přijít a hned předběhnout frontu přede mnou. Než jsem se konečně dostala k dotazu, že mi na jejich info lince bylo řečeno, že mám přijít bez objednání, protože jsou dlouhé čekací lhůty, tak mi na něj odpověděla, že ano, ale pouze pondělky a středy. Řekla jsem jí, že je dnes je středa, načež mi řekla, že MUSÍM přijít ráno před 8. hod, kdy je zaktivované tlačítko pro neobjednané (proto mi to teď nešlo vytisknout). To mi ovšem na info lince řečeno nebylo a z tohoto důvodu jsem teď i přišla — tohle byla informace, kterou jsem potřebovala vědět, ale tato žena mě 5 minut nepustila ke slovu. Celá tato situace se nemusela stát, kdyby v sobě měla alespoň špetku lidskosti a slušného chování. Cítila jsem se strašně poníženě před vedle mě sedícími lidmi a byla jsem nazvaná lhářkou. To, že lidé chybují, je lidské — dá se to ale říct i slušně a s respektem. Bude ve Vašem nejlepším zájmu tuto ženu laskavě propustit, protože není možné, aby takto jednala s jinými lidmi, kteří si to určitě nezaslouží, a už vůbec ne se slušnými a poctivými lidmi, natož žena se ženou (s mladou ženou). Jsem znechucena. Na ulici mi bylo do breku. Děkuji za vyřešení situace a doufám, že se již nebude opakovat.
Cliton Godinho
27.09.2023
Ministerstvo vnitra - Odbor azylové a migrační politiky Kladno
The authorities don’t treat the people right here, there is no consideration with family with kids waiting long hours for their turn. This job needs empathy and love for people who come here to get their documents sorted, at the end of the day people pay taxes and contribute to the Czech economy and deserve at a minimum treated well. I really hope this system improves as Czechs are one of the friendliest people I met.
Wolfgang Amadeus
03.09.2023
Ministerstvo vnitra - Odbor azylové a migrační politiky Kladno
Byl jsem svědkem jak se úřednice chovali ke slečně. Nevzdělanost úřednice na přepážce, neochota, takový lidé by neměli pracovat s lidmi.
Ksenia Stanchulyak
23.08.2023
Ministerstvo vnitra - Odbor azylové a migrační politiky Kladno
Dnes jsem navštívila oddělení MVČR v Kladně protože jsem byla objednána na foceni. Přišla jsem na přepážku číslo 6 a pozdravila paní Vlastu Vokáčovou, která tam na mě čekala. Paní Vokáčová začala své jednání tím, že nic mi neodpověděla na můj pozdrav a vyčítavě se na mě podívala. Výraz její tváře jako by mi říkal: “Nechápu, z jakého důvodu jsi sem přišla.”Ja jsem naprosto nechápala, co se děje, rozhodla jsem ji znovu pozdravit. Na co jsem dostala odpověď : “no konečně , myslela jsem si ze mě ani nepozdravíte. “Na co jsem ji řekla , ze pozdravuju ji už podruhé , a možná poprvé mě neuslyšela.Paní Vokačova mi na to pohrdlivě řekla že dost pravděpodobně že mě neslyšela. A ani se mi neomluvila za své nepříjemné chování .V tu chvíli jsem rozhodla ze nechci vyvolávat konflikty a začala jsem povídat za jakým účelem jsem přišla a že chci odevzdat starou biometrii ,která již neplatí. Na co paní Vokáčová zase velmi nepříjemným tónem hlasu naznačila že ona tady rozhoduje kdy tu kartičku budu odevzdávat. Dále ona se podívala na moji kartičku a řekla : «Platnost skončila 14. Února . No jdete teda brzo!!!»Já jsem ji na to odpověděla že dřív nebyla možnost, protože nebyly žádné volné termíny.Po tom co jsem ji to řekla , ona na mě začala řvát že jsem mohla přijít do fronty a tu kartičku odevzdat.Po dobu 8 let, co bydlím v České republice ani jednou jsem neměla problém s tím že jsem odevzdávala neplatnou kartu v den foceni nebo při podání žádosti o další vízum atd . Navíc pokaždé když jsem se ptala jakéhokoliv pracovníka MVČR kdy to mužů odevzdat ,vždy jsem dostávala odpověď, že mužů ji vrátit až přijdu příště , což pro mě znamenalo ze to mužů udělat buď u foceni nebo vyzvednutí nové karty atd.To jsem vysvětlila paní Vokáčové, ale na to mi jenom řekla , že vždy to dělám špatně.Možná v tom měla pravdu, že jsem to měla vrátit dřív , ale to neznamená že to mi muže říkat takovým nepříjemným způsobem. To je elementární slušnost a pravidla chování ve společnosti!!!!V tu chvíli už mi začala docházet trpělivost a já jsem ji řekla , že to není bohužel mým problémem že na začátku mě neuslyšela, a ze takové chování vůči mě není akceptovatelné. Pokud dneska nemá náladu, tak to bohužel není můj problém. Na tohle mi jenom odpověděla že nesmím ji takové věci říkat .Jenom malá otázka: Proč??? Ja to beru takovým způsobem že chtěla mě ponížit. Proč? Protože jsem cizinka ? Takže předpokládám že se bavíme o diskriminaci podle národnosti ? Tohle si dovoluje člověk, který pracuje s cizinci ? Pokud si tuto práci zvolila z toho důvodu ze chce si takovým způsobem zvýšit svoje nízké sebevědomí , tak je mi ji moc líto.Dále jsme se přesunuly do vedlejší místnosti , protože bylo potřeba mě vyfotit. Paní Vokáčová mě narychlo vyfotila , nestihla jsem se ani pořádně podívat na svoji fotku ale bylo vidět že pokus nebyl moc úspěšný. Ja jsem se ji slušně zeptala jestli by nešlo udělat ještě jednou fotku protože první mi nepřijde dobra. To mi odmítla.Ja jsem se ji zeptala jaký je u toho důvod ? A dostala jsem odpověď ze už jsme na otisku prstů a to nejde vrátit zpátky a že moje fotka splňuje všechny podmínky.Pokud se opřu o svoji osmiletou zkušenost , nikdy ani jeden zaměstnanec MVČR mi neodmítl udělat jinou fotku. Naopak se mě vždy ptali jestli můžeme tu fotku nechat nebo chci se vyfotit ještě jednou.Ja jsem ji ještě jednou řekla že naše komunikace nezačala dobře ale není v tom moje vina, na co mi paní Vokáčová řekla že ji to nezajímá.Po tom co jsem ji podruhé upozornila na to ze se chová hnusně , možná ji došlo že musí změnit přístup a už nebyla tak protivná, ale zkazila mi náladu na cely den.Prosím učinit potřebná opatření. Takový člověk jako Vlasta Vokáčová nemůže pracovat s lidmi a musí být za to potrestána. Podle recenzí nejsem první člověk vůči kterému se chová hnusně.
Brutalizer Ultraviolence
25.07.2023
Ministerstvo vnitra - Odbor azylové a migrační politiky Kladno
Vstřícnost, lidský přístup, rychlost odbavení velmi dobrá. Čekárna má dostatek místa i WC.
Viktorie Babicz
23.07.2023
Ministerstvo vnitra - Odbor azylové a migrační politiky Kladno
Menší oddělení s malou čekárnou, bezbariérovým přístupem.Samozřejmě ideálně předem získat potřebné informace na stránkách Ministerstva vnitra a infolince, předem zakoupit kolky a hlavně objednat se na konkrétní termín přes internet.Pří dodržování takových pravidel lze vyhnout konfliktu na přepážce nebo sporům.Za nás velké díky za vstřícnost a výjimku pří nahlášení změny s chybně rezervovaným časem.
Lidia Pechkar
23.07.2023
Ministerstvo vnitra - Odbor azylové a migrační politiky Kladno
Dobrý den vážení čtenáři, chci napsat svůj názor na Ministerstvo vnitra odbor azylové a migrační politiky. Navštívila jsem 3.05.2023, šla jsem si vyzvednout doklad o trvalem pobytu. Po vyvolani sem sla do okénka 6, kde byla paní Vlasta Vokacova, která mne vydala doklad. Prijemna komunikace a skvělý přístup k lidem.

Přidat recenzi

Mapa

Severní 2952, 272 04 Kladno
Ministerstvo vnitra - Odbor azylové a migrační politiky Kladno