O2 Prodejna Masarykova 318/12, 602 00 Brno-střed

O2 Prodejna





91 Recenze
$$
  • Monday8 AM–6 PM
  • Tuesday8 AM–6 PM
  • Wednesday8 AM–6 PM
  • Thursday8 AM–6 PM
  • Friday8 AM–6 PM
  • Saturday9 AM–12 PM
  • SundayClosed




O2 Prodejna Masarykova 318/12, 602 00 Brno-střed




O podniku

O2 | Prodejna - Masarykova 12, Brno - O2 služby | Prodejna Brno - Masarykova 12. O2 služby, telefony, zařízení a příslušenství nebo profesionální podpora a spoustu dalšího, to nabízejí všechny naše značkové prodejny.

Kontakty

Zavolejte nám
+420542211120
Masarykova 318/12, 602 00 Brno-střed

Hodiny

  • Monday8 AM–6 PM
  • Tuesday8 AM–6 PM
  • Wednesday8 AM–6 PM
  • Thursday8 AM–6 PM
  • Friday8 AM–6 PM
  • Saturday9 AM–12 PM
  • SundayClosed

Funkce

  • Vyzvednutí v prodejně
  • Nákupy v obchodě
  • Dodání tentýž den
  • Bezbariérový vstup
  • Debetní karty
  • Kreditní karty
  • Platební karty
  • NFC platby




Doporučené recenze

Marty Zal
12.10.2023
O2 Prodejna
Ok
Zuzana Picmausová Králová
10.10.2023
O2 Prodejna
Při včerejší návštěvě pobočky Masarykova jsem byla mile překvapena, pan vedoucí nám s manželem věnoval neuvěřitelnou plnou pozornost a k naší spokojenosti vše dokonale a konečně vyřešil. Více takových příjemných lidí! Určitě tuto pobočku budu vyhledávat znovu a znovu.S přátelským pozdravem Zuzana
Radek Skoumi
08.10.2023
O2 Prodejna
Konečně jsem narazil na prodejnu O2, kde byli ochotní a byli schopni zařídit to co jinde byl problém. Co řekli, to platilo. Díky
Radka K.
21.09.2023
O2 Prodejna
V žádném případě NEDOPORUČUJI!!! Chtěla jsem pouze zrušit služby, ale musela jsem si vyslechnout téměř dvacetiminutový monolog o nabídce velkých slev, pokud u nich zůstanu klientem. I přes mé rezolutní NE!! jsem si to musela poslechnout až do konce, abych získala potvrzení o zrušení služby. Jen mě utvrdili v tom, že mají vše předražené a hodně nekvalitní! Jedná se o TV a pevný internet. Telefon naštěstí u nich nemám.
Jim Jimmy
02.09.2023
O2 Prodejna
Bit small for more people waiting ,but helpful staff and nice interior
Lujza Kotrhová
29.08.2023
O2 Prodejna
Neodporúčam. Zriadenie internetu od O2 je jeden veľký chaos. Už od začiatku pri prvom telefonáte ohľadom objednávky internetu mi bolo povedané, že mi pošlú zhrnutie tejto objednávky do emailu. Žiaden email mi neprišiel. Konkrétne túto pobočku som navštívila v minimálne 4 krát v priebehu pár týždňov, pretože mi bolo vždy sľúbené to, o čo som ich žiadala, ale reálne som sa ničoho nedočkala a musela tak znovu navštíviť predajňu a pripomenúť im, aký mám problém. V prvom rade som mala zaplatiť depozit 1000 kč a hneď potom malo O2 začať pracovať na mojej objednávke. Nič sa však nedialo, tak som sa musela ísť pripomenúť. Ich odpoveďou bolo to, že moja objednávka bola zrušená, (túto informáciu by som ani nedostala, keby sa o to sama nezaujímam) pretože byt, v ktorom som chcela zaviesť internet nie je v ich systéme zaevidovaný a tak je nutné najprv predložiť potvrdenie od správcu budovy o tom, že sa tam môže zrealizovať toto pripojenie na wifi. Opäť som navštívila predajňu aj s potvrdením, všetko vyzeralo OK. Samozrejme som musela znovu poslať depozit 1000 kč, pretože mi vystavili novú objednávku. Tých predošlých 1000 kč mi ale našťastie poslali naspäť. Po tomto všetkom povedali, že je všetko v poriadku a už len treba nájsť technika a termín zavedenia. Čakala som hádam aj týždeň a pol, žiadna reakcia, akoby opäť zabudli. Tak som si znovu spravila výlet do predajne. Ich odpoveďou na toto bolo, že sa vyskytol nejaký problém a momentálne nie je k dispozícii žiaden technik, ale keď bude, tak sa ozvú. Ozvali sa znovu po viac ako týždni a konečne zaslali termín príchodu technika. Internet sa aj napriek malým komplikáciám podarilo zaviesť a myslela som, že už budem mať pokoj. Musím uznať, že kvalita internetu je dobrá, všetko funguje ako má, na to sa sťažovať nemôžem. Čo mi ale prekáža je systém úhrady faktúr. Keďže nemám české číslo, tak mi O2 odmieta posielať vyúčtovanie na moje slovenské číslo. Rieši sa to teda cez ďalšiu osobu s českým číslom, ktorej každý mesiac zašlú SMS o vyúčtovaní. Aby som tento komplikovaný systém vyriešila, tak som opäť musela zájsť do Brna a požiadať o vytvorenie účtu v aplikácii Moje O2 v ktorej by som mala prístup k faktúram ja. Samozrejme ako vždy, sľúbili mi, že mi údaje pošlú mailom a k tomu aj zmluvu, ktorú mi mimochodom mali poslať ešte v septembri 2020, keď sme zriaďovali internet. Prešlo pár dní a ja stále nemám ani prihlasovacie údaje a ani zmluvu. Povedali mi, že majú v systéme nejaký problém s mojim účtom, ale že ho obnovia a všetko by malo fungovať. No nebola by som si taká istá. Myslím, že to by bolo tak všetko. O2 nemusí byť zlé, ale takýmto prístupom si iba odháňajú zákazníkov.
Чингиз Акматов
10.08.2023
O2 Prodejna
Good
Vojtěch Richter
08.08.2023
O2 Prodejna
O2 by mohlo změnit své praktiky. Nevnucovat tolik klientům své velice drahé produkty a nelimitovat své služby právě pouze na ty předražené zařízení. Je to velice nekalá, dokonce bych i řekl zneužívající praktika téměř monopolního postavení na trhu. Upisovat lidi na zařízení za 6000 a v chatu jen napsat ,,k internetu to budete mít pouze extra 99,- bez přímého upozornění
Pieter Luitjens
07.08.2023
O2 Prodejna
Door was locked during the middle of the day. There was a guy inside who saw me, but didn't do anything
Mike K
21.07.2023
O2 Prodejna
Not responding in my calls, service is very poor there. waiting for a long time in order to communicate with them. Only few guys there 1 or 2 can speak english, completely unsatisfied

Přidat recenzi

Mapa

Masarykova 318/12, 602 00 Brno-střed
O2 Prodejna