Bechyně 391 65 Bechyně

Bechyně





39 Recenze




Bechyně 391 65 Bechyně




O podniku

|

Kontakty

Webové stránky
Zavolejte nám
391 65 Bechyně

Hodiny

Funkce

  • Bezbariérové parkování
  • Bezbariérový vstup
  • Toalety s bezbariérovým přístupem
  • Toaleta
  • Doprava k dispozici 24 hodin




Doporučené recenze

Šotouš z Budějovic
21.10.2023
Bechyně
Nově opravené perony, opravená čekárna. Ale teď v době covidové tu chcípnul pes
Michal Vyhnálek (Realitní makléř)
19.10.2023
Bechyně
Město Bechyně je krásné, jak pro procházku, vodní turistiku nebo dovolenou. Příroda, voda, památky.
Petr Kropáček
09.10.2023
Bechyně
Městečko keramiky... malebné. Navíc na zámku mini kavárnička se suvenýry a výbornými zákusky.
Matěj Vondráček
25.09.2023
Bechyně
Vnitřní i venkovní čekárna (se střechou), záchody zdarma. Lístky se zde neprodávají, kupují se až ve vlaku.
Václav Kyncl
20.09.2023
Bechyně
Mnoho let jsem sem jezdil na armádní divadelní festivaly a rád se sem vracím. Kvůli nádhernému okolí, první elektrifikované trati pana Křižíka a vzpomínkám.
Martin Hak
31.08.2023
Bechyně
Končí (a začíná) tu nejstarší elektrifikovaná trať v ČR - druhý konec je v Táboře. Projet si jí v celé délce je pěkný zážitek. Trvá to asi 45 minut a v létě je jej možné zpestřit tím, že nastoupíte do historického vlaku. Cesta je pak o chlup delší.
Vladimir Pecha
10.08.2023
Bechyně
Původní železniční stanici dle typizovaného stavebního vzoru vybudovala soukromá společnost Družstvo bechyňské dráhy. Elektrizovaná trať z Tábora, kudy od roku 1871 procházela trať společnosti Dráha císaře Františka Josefa na trase Vídeň-Praha, se stala vůbec první svého druhu v Rakousku-Uhersku a ve střední Evropě. Na jejím budování se významnou měrou podílel podnikatel a vynálezce František Křižík. Roku 1928 byla po nově otevřeném bechyňském mostu železnice zprovozněna až do města, čímž se délka trati prodloužila z 23 na 24 kilometrů. Na nádraží slouží cestujícím dvě nekrytá hranová nástupiště, k příchodu k vlakům slouží přechody přes koleje. Přístup do budovy stanice, jakožto ani na obě nástupiště není bezbariérový.The original railway station was built according to a standardized building model by the private company Družstvo bechyňské dráhy. The electrified line from Tábor, where the line of the company Emperor Franz Josef's Railway passed between Vienna and Prague since 1871, became the first of its kind in Austria-Hungary and in Central Europe in general. Entrepreneur and inventor František Křižík played a significant role in its construction. In 1928, after the newly opened Bechyně bridge, the railway was terminated closer to the town, which extended the length of the line from 23 to 24 kilometers. At the station, there are two uncovered edge platforms for passengers, and crossings over the tracks are used to get to the trains. Access to the station building, as well as to both platforms, is not barrier-free.
Sar Mar
01.08.2023
Bechyně
Pěkné klidné městečko. Na náměstí výborné Informační centrum. Pořádají okružní jízdy městem, prodávají vstupenky na zámek, nabízí mimo jiné i prodej keramiky.
Kate Bocek (Čoban)
25.07.2023
Bechyně
Bechyně je moc krásné kulturní město. Kdo nezná, nebude litovat návštěvy. Dobrá jídla i pití. Ubytování též.
Petr Krpeš
20.07.2023
Bechyně
Bechyňská unikátní dráha. Nejstarší elektrifikovaná trať u nás. Krásné město, pro milovníky dopravních staveb doporučuji most (autor sám Křižík) a pro milovníky přírody údolí Lužnice.

Přidat recenzi

Mapa

391 65 Bechyně
Bechyně