SERVIS-IPHONE.EU Frýdek-Místek - Nové Příjímací a Výdejní Místo v prostorách Kavárny - NARGIBAR Kavárna - NARGIBAR, J. V. Sládka 41, 738 01 Frýdek-Místek

SERVIS-IPHONE.EU Frýdek-Místek - Nové Příjímací a Výdejní Místo v prostorách Kavárny - NARGIBAR





36 Recenze
  • Monday8 AM–10 PM
  • Tuesday8 AM–10 PM
  • Wednesday8 AM–10 PM
  • Thursday8 AM–10 PM
  • Friday8 AM–10 PM
  • Saturday12–10 PM
  • Sunday12–10 PM




SERVIS-IPHONE.EU Frýdek-Místek - Nové Příjímací a Výdejní Místo v prostorách Kavárny - NARGIBAR Kavárna - NARGIBAR, J. V. Sládka 41, 738 01 Frýdek-Místek




O podniku

Servis iPhone | Expresní opravy Apple iPhone, iPad, iPod a Watch v Ostravě a Frýdku-Místku | Servis iPhone - expresní oprava Apple iPhone, iPad, iPod, Watch Ostrava, Frýdek-Místek

Kontakty

Webové stránky
Zavolejte nám
+420558435297
Kavárna - NARGIBAR, J. V. Sládka 41, 738 01 Frýdek-Místek

Hodiny

  • Monday8 AM–10 PM
  • Tuesday8 AM–10 PM
  • Wednesday8 AM–10 PM
  • Thursday8 AM–10 PM
  • Friday8 AM–10 PM
  • Saturday12–10 PM
  • Sunday12–10 PM

Funkce

  • Vyzvednutí v prodejně
  • Nákupy v obchodě
  • Dodání tentýž den
  • Bezbariérový vstup
  • Kreditní karty




Doporučené recenze

Dominik Ivanek
24.09.2023
SERVIS-IPHONE.EU Frýdek-Místek - Nové Příjímací a Výdejní Místo v prostorách Kavárny - NARGIBAR
Asi top servis na světě, chtěl jsem vymenit baterii s doměním, že tento servis ovladaji zkušení borci. Takže jsem doufal, že když přijde člověk s tím,že ma slabou baterku, tak mu nejen vymení,ale taky zjistit jestli je baterka v rpdeli nebo něco jineho. Po vyměně baterky, jsem nepoznal rozdil žadný rozdil. Prostě jsem čekal diagnostiku mobilu a buď výměnu baterky nebo jiný návrh opravy. Zaplať panbuh mi baterku po mém reklamovaní vyměnili z5, ale nechali si peníze za práci.Převedu to do jieho segmentu opravu. Přitahnou auto do servisu s tim, že nestartuje. Super, borec vám vymení startér, zaučtuje love, zavolá přijeďte si auto je hotove, chce nastartovat, aha tak to bude asi v baterce, fajn vyměníme baterku, super auto nestartuje, ty vole v čem to muže být, vyměnime svíčky, zaučtujem, super kára nestartuje, tak to už nevím v čem by to mohlo byt.. Ale dlužíte nám penize za baterku, startéra svíčky, nakopete borce do řiti. Nechate odvezt auto do jiného servisu. Ten provede diagnostiku a řekne vám, pane vžť máte jen uvolněny kabel u sviček. Date mi 500kč a mužete odjet. Super děkuji nashledanou...V dneešní době kdž si chcete něco opravit tak aby jste strávili hodiny na internetu a zjsitili různé příčiny proč a jak a co vlastně a pak teprve přišli do servisu kde se k vám chovaji jako ti největší machři, prtotoze oni přece opravuji Audi, BMW, APPLE....
Honza Klimek
18.09.2023
SERVIS-IPHONE.EU Frýdek-Místek - Nové Příjímací a Výdejní Místo v prostorách Kavárny - NARGIBAR
Jednoznačně nejlepší servis. Nedávno jsem tam nechával svůj iPhone 8 a iPhone 6s od přítelkyně. Oba dva si nemůžeme stěžovat... Displej a mikrofon fungují na jedničku a přítelkyně si také pochvaluje opravenou zadní kameru. Vše bylo hotovo do druhého dne a vše z originálních dílů.
Jakub Germek
06.09.2023
SERVIS-IPHONE.EU Frýdek-Místek - Nové Příjímací a Výdejní Místo v prostorách Kavárny - NARGIBAR
Potřeboval jsem vyměnit display na iphonu 7. Překvapila mě velice příjemná obsluha a rychlé bezproblémové vyměnění displaye. Velice doporučuji.
Ondřej Fi...
04.09.2023
SERVIS-IPHONE.EU Frýdek-Místek - Nové Příjímací a Výdejní Místo v prostorách Kavárny - NARGIBAR
Dobrý den. Prodejnu jsem navštívil loni v srpnu. Potřeboval jsem ,,EXPRESNĚ,, vyměnit baterii na 5S. (tím ,,expresně,, považuji maximálně do dalšího dne, i když pod pojmem .expresní servis, si představuji servis, který mi pomůžd do pár hodin / minut), nicméně mi slečna oznámila, že zde na prodejně technik vůbec není, tudíž zde nemají ani díly, no a tak mi řekla, ať tam telefon nechám, že by se to vezlo do Ostravy, nebo zkrátka někde z města, no a jelikož byl čtvrtek, tak by to samozřejmě dříve jak v pondělí nebylo. Což mi teda vůbec nijak expresně nepřipadá. Dnes už vím, že výměna baterie u tohoto modelu je otázka na cca 30 minut i s kávou a cigaretkou! Takže si myslím, že Vaše veliké nápisy nad dveřmi ,,EXPRESNÍ OPRAVY,, jsou tak trochu zbytečné. Mimochodem nepotřebuji Sbírat žádné body a už vůbec ne se Z! Nezlobte se, zkrátka jsem Vás hodnotil jedinou hvězdičkou, aby lidé, kteří se zde chystají nečekali závratnou rychlost hodin, ale rovnou celých dní. Nezlobte se, děkuji za pochopení!
Martin Valas
30.08.2023
SERVIS-IPHONE.EU Frýdek-Místek - Nové Příjímací a Výdejní Místo v prostorách Kavárny - NARGIBAR
Téhle recenzi sice budete věnovat 5 minut, ale dost možná vám pomůže zachránit váš telefon. A taky nervy.K věci. Začalo to poměrně nevinně.Koupil jsem si telefon. Žel bohu jsem po 14 dnech zavadil o nabíječku a spadl ze stolu. Diagnóza: puklý displej. Vygooglil jsem si tydyhlectu úžasnou opravnu. Jabko v logu, pěkné prostory. Krása. Měl jsem za to, že tady v slzách přinesu svůj křáplý telefon, a s pocitem znovuobnoveného štěstí si ho budu zase odnášet domů rosou bos v roji motýlů a na horizontu bude zářit duha. Leč, nestalo se.Po „odborné” výměně mi začal telefon sám swipovat, display byl necitlivý k mým dotekům (nechápu, jsem vcelku pohledný muž), podezřele vystupoval homebutton a úplně zmizelo nastavení TrueTone. Ale v pohodě. Každý se někdy sekne. Hlavně když se vše nakonec vyřeší, že.Volám do servisu a: „Vystouplý homebutton? To můžete mít zkroucený z pádu. To už bylo. To je váš problém. A TrueTone? Jako mezi náma... to stejně nepotřebujete.“Aha...Mě to v tu chvíli připomnělo vitenamskou tržnici v devadesátkách, kde byly stařence nabídnuty nepadnoucí boty se slovy: „to máte doblý, to dolostete“, nebo typickou bohorovnou přidrzlost prodejců v autobazarech, jestli mi rozumíte.Začal jsem si tedy v jiných, teď-už-fakt-autorizovaných servisech zjišťovat (moje blbost, že jsem telefon nevzal tam), jak to s tím TrueTone a homebuttonem je. No. A dozvěděl jsem se, že zkrátka došlo buď:A) k neodborné výměně, poněvadž výrobců displejů je více (LG, Toshiba, Sharp) a když se tam dá displej od jiného výrobce, než tam původně byl, tak si to zkrátka „nesedne“. To ale vševědoucí servisák bohorovně popíral a prej už to dělá nějaký pátek... aha...,B) nebo mi tam dali neoriginální displej (v ceně originálního).Nebudu polemizovat, jestli to bylo A) nebo B). To ví jen tadyhle „odborníci. Tak jako tak to bylo špatně. Na klidu mi ani nepřidalo to, že mi odmítali dát jakýkoliv papír/doklad o tom, že tam dali originální displej. Prostě „mi musíte věřit“, říkal mi pán do telefonu. Opakovaně. Aha...Když už jsem toho měl plné kecky a poprosil jsem je, ať mi telefon vrátí s mým původním prasklým displejem, tak mi ho sice vrátili, ale se zaprášenou, možná poškozenou kamerou. Prý to už tak bylo. Uff...No a než jsem se stačil rozkoukat, tak paní za pultem pohotově skartovala můj! doklad o výměně displeje, patrně aby o tom nebyl záznam. Ani jsem si ho nestih ofotit... Prý nemám nárok. Protizákonné? Ano. Nekalé? Rozhodně. Každý prodejce je povinen archivovat dokumentaci k reklamacím (i k těm stornovaným) dle občanského zákoníku. Takže v případě sporu jsem měl v ruce přesně tohle: nic. Ten telefon v tom servise na opravě jako by nikdy nebyl. Neměl jsem jak prokázat, že telefon otevřeli a dělali s ním bůhvíco.Důmyslné, řekl bych.No... Telefon jsem si vzal, mávl nad tím vším rukou (za neuvěřitelného přemáhání), a šel s ním do autorizovaného servisu, kde mi ho... wait for it... opravili! a ani mi ho nezaprasili zevnitř! Vše v pořádku! TrueTone funguje! Homebutton je přesně tak, jak má být! A světe (servis-iphone.eu) div se – všechno to šlo bez osočování a tuny řečí, „že jsem si ty reklamované vady způsobil sám, že si vymýšlím, a že je to můj problém“ + bonus – ke všemu mám papíry, vč. sériového čísla originálního displeje.Suma sumárum------Jednání, když není problém: 5 hvězdJednání, když je problém: 0 hvězdUmění zašpinit iPhone zevnitř: 5 hvězd(tohle neumí každý běžný servis)Zneškodňování důkazů: 5 hvězd(Skartovačka? Wow!)Svádění viny na zákazníka: 5 hvězd(neuvěřitelně rozvinutá úroveň manipulačních technik ze strany paní za pultem i servisáka. V tomhle jsou fakt arci-machři. Kam se hrabe Čtvrtníček z Autobazaru MonteKarlo)Udržitelnost podnikání: 0 hvězd(Nevěřím, že s tímhle přístupem je možné udržet jakékoliv podnikání. Karma je zdarma.)Howgh. Jo a hledejte autorizované servisy. Tohle je peklo. Docela se divím, že to ještě není na Slevomatu v sekci zážitky. Ha. Ha.------Po tom, co jsem si přečetl reakci servisu, s dovolením ještě doplním:No to je asi všem jasné, že to tady nepřiznáte se vším všudy.
Jan Vávra
24.07.2023
SERVIS-IPHONE.EU Frýdek-Místek - Nové Příjímací a Výdejní Místo v prostorách Kavárny - NARGIBAR
Skvělý přístup vše proběhlo v pořádků, příjemný pán v Ostravské provozovně neměl s ničím problém mužů jen doporučit. Tímto ještě jednou děkuji

Přidat recenzi

Mapa

Kavárna - NARGIBAR, J. V. Sládka 41, 738 01 Frýdek-Místek
SERVIS-IPHONE.EU Frýdek-Místek - Nové Příjímací a Výdejní Místo v prostorách Kavárny - NARGIBAR