PODA a.s. Hlavní tř. 171/52, Město, 736 01 Havířov

PODA a.s.





145 Recenze
  • Monday9 AM–12 PM, 12:30–5 PM
  • Tuesday9 AM–12 PM, 12:30–4 PM
  • Wednesday9 AM–12 PM, 12:30–5 PM
  • Thursday9 AM–12 PM, 12:30–4 PM
  • Friday9 AM–12 PM, 12:30–3 PM
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed




PODA a.s. Hlavní tř. 171/52, Město, 736 01 Havířov




O podniku

Rychlý internet na doma až 2 Gb/s + TV služby → PODA | Internetové připojení do bytu s rychlostí až 2 Gb/s a TV s více než 160 kanály jen za pár stovek. Zjistěte dostupnost optického nebo bezdrátového internetu.

Kontakty

Webové stránky
Zavolejte nám
730430430
Hlavní tř. 171/52, Město, 736 01 Havířov

Hodiny

  • Monday9 AM–12 PM, 12:30–5 PM
  • Tuesday9 AM–12 PM, 12:30–4 PM
  • Wednesday9 AM–12 PM, 12:30–5 PM
  • Thursday9 AM–12 PM, 12:30–4 PM
  • Friday9 AM–12 PM, 12:30–3 PM
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed

Funkce

  • Bezbariérový vstup
  • Služby na místě
  • Online schůzky




Doporučené recenze

Tomas Chodura
02.10.2023
PODA a.s.
Absolutní tragédie. Každou chvíli problém s TV službami a o internetu se už ani nebavím... Kvůli PODĚ jsem si zřídil neomezená data abych mohl být na internetu, nefungují jim ani jejich vlastní webové stránky a když jsem naposledy řešil problém, tak mi paní místo řešení oznámila, že pokud jsem nespokojený mám odejít. Vzal jsem si její řešení k srdci a odcházím. Rozhodně tuto společnost nikomu nedoporučuji.
tereza zbozinkova
09.09.2023
PODA a.s.
Definitivně s vámi končím, protože ten váš přístup ke všemu je opravdu rarita! Neustálé výpadky služeb jsou na denním pořádku, ale co mě dnes naprosto dorazilo je, že jste mi vypnuli služby jen proto, že jste zvedli od září platby, aniž bych o tom věděla, takže mi vznikl dluh 30 Kč, ne 300 ani 3000, ale pouhých 30 Kč, které jsem doplatila asi za 10 vteřin, ale bohužel i přesto jsem bez internetu, který nutně potřebuji k práci!!! Vážení, takové služby i to nehorázné chování k zákazníkům si strčte někam!
Josef Kontár (štír)
28.08.2023
PODA a.s.
Do změny softwaru pro ovládání TV jsem se službami firmy PODA byl spokojený. Ale to co nový software představuje je z prominutím hnus. Nevím kdo to navrhoval a následně schvaloval, ale asi ani jeden nemusí tohle nové ovládání používat.... Opravdu velké zklamání!Nová aktualizace a oproti té minulé není zlepšení. Vzhledově sice vypadá lépe, ale ovládání je opět nepovedené. Proč to nikdo nezkouší než se pustí lidem? Posunout záznam je neskutečné trápení. Když se pustí záznam a přeruší nejde se vrátit na to samé místo. Tlačítko BACK neplní svou funkci... A podobné nedodělky.
Lea Sudová
28.08.2023
PODA a.s.
Nelíbilo! Osm let jsem zákazníkem, tři dámy mi nepomohly a ještě si ze mne dělaly legraci. A to jsem tam byla kvůli hlouposti dvakrát. Trochu slušnosti, trochu empatie,pracovní prostředí mají pěkné, mohlo by i jejich chování být takové.
Marcela Gattnarovaa
26.08.2023
PODA a.s.
Opět, výpadky neustále, místo abyste vše zjednodušili, tak děláte vše ještě složitějším. Stanice máte napsané od 0 do 9 a už to není jak bývalo, že člověk napsal 21 a měl dejme tomu novu, nemluvě o tom, že dny taktéž nejdou přepnout. Momentálně výpadek z ničeho nic, chci se dívat s přítelkyní po dlouhém dni na televizi a nejde a není to poprvé. Nemluvě o páni za přepážkou, na kterou si stěžovalo již více lidí, ale jedině, co napíšete je, že vás to mrzí. Co třeba tak něco změnit? Jinak děkuji za zkažený večer.
pavlina svackova
19.08.2023
PODA a.s.
Zac co platím zvýšenou částku za vaše sluzby? Na většině programů nejde sledovat pořady pozpátku.
Ryszard Foltyn
14.08.2023
PODA a.s.
Kdyby to šlo tak dám 0 hvězdiček. Tento poskytovatel internetu rozhodně nepatří k spolehlivým. Na začátku bych měl podotknout, že jsem se ocitl v jeho spárech nedobrovolně (fúze s Internet pro každého). Když používáte internet jen pro takovéto domácí brouzdání" asi vám nevadí když občas natrefíte na období kdy má poskytovatel výpadek. Ale poslední měsíc používám internet hlavně k pracovním účelům (Covid-19) a je to hrůza.Za tuto dobu jsem byl nucen už 9x kontaktovat PODA a.s kvůli výpadku připojení. Jen nastíním průběh - zavoláte a počkáte si 10-20 min než vyřídí požadavky zákazníků volajících před vámi. Následně jste vyslýchán ohledně identifikace načež jste konečně přepojen na servisního technika (jinak se k němu není možno dostat). Ten vám oznámí že se bude vašemu požadavku věnovat a na prosbu ohledně odhadu termínu vyřešení vám sdělí "NEVÍME". Jedinou jistotu máte
Marek Košč
26.07.2023
PODA a.s.
VELIKÁ NESPOKOJENOST, zaplacen ten nejlepší balíček avšak jsem obdrřel ten nejhorší. Očividně s tou anténou někdo hapruje, za mě 1 hvězda.
Vladimír Otruba
23.07.2023
PODA a.s.
Arogantní paní na přepážce, něco jako proklientský přístup to je zcela neznámý pojem. My to máme takhle a tak to musí být a bude. Zákazníkem jsem už od roku 2004 takže 17 let.Pamatuji si, že jsem vyřešil individuálně spoustu věcí a to jen protože, obě strany chtěly. Dnes je návštěva kanceláře v Havířově děs. Lidé v klientském centru, kteří si nechtějí připustit, že jsou tam pro klienta nemají na tomto místě co dělat!.
Pavel Walica
21.07.2023
PODA a.s.
Napíšu vám mou zkušenost.Měl jsem internet 120/30 Mbps, který mi jednostranně zvedli na 300/150 Mbps s mírným příplatkem. S tím jsem neměl problém.Velký problém ale nastal, když jsem se opovážil požádat o výměnu starého optického převodníku za novější, který by danou rychlost uměl přes wifi přenést (je mi jasné, že wifi není to samé, co kabel, ale rychlost wifi se u mě pohybovala v rozmezí 30-40 Mbps).S požadavkem jsem nepochodil a následovalo dopisování s podporou, kde se vymlouvali, že garantují pouze rychlost přes kabel a wifi ne, protože v bytě jsou různě tlusté zdi atd. Router mám od sebe 2 metry. Radili mi nesmysly typu restart, přeladění routeru na jiný kanál apod. Nebo perla, že si mám koupit vlastní router, který připojím na ten jejich krám, přestože platím za jeho pronájem.Není mi jasné podle jakého klíče dané optické převodníky klientům přidělují, protože moji babičce, která má od PODY pouze televizi, dali lepší, než jsem měl já jako zákazník s internetem.Kdybych neměl byt po rekontrukci a veškerou kabeláž, včetně PODY pod sádrošem, tak okamžitě vypovídám smlouvu, ale nehodlám si hyzdit byt nezakrytou kabeláží jiného poskytovatele.Případ tedy končí mou porážkou a výměnou starého převodníku za novější za poplatek 800,-

Přidat recenzi

Mapa

Hlavní tř. 171/52, Město, 736 01 Havířov
PODA a.s.