Česká pošta Nové nám. 1370/11, 104 00 Praha 22-Uhříněves

Česká pošta





109 Recenze
  • Monday10 AM–12 PM, 1–6 PM
  • Tuesday8 AM–12 PM, 1–4 PM
  • Wednesday10 AM–12 PM, 1–6 PM
  • Thursday8 AM–12 PM, 1–4 PM
  • Friday8 AM–12 PM, 1–4 PM
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed




Česká pošta Nové nám. 1370/11, 104 00 Praha 22-Uhříněves




O podniku

Detail pobočky - Česká pošta |

Kontakty

Zavolejte nám
+420954210400
Nové nám. 1370/11, 104 00 Praha 22-Uhříněves

Hodiny

  • Monday10 AM–12 PM, 1–6 PM
  • Tuesday8 AM–12 PM, 1–4 PM
  • Wednesday10 AM–12 PM, 1–6 PM
  • Thursday8 AM–12 PM, 1–4 PM
  • Friday8 AM–12 PM, 1–4 PM
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed

Funkce

  • Donáška
  • Bezbariérové parkování
  • Bezbariérový vstup
  • Debetní karty
  • Platební karty
  • NFC platby




Doporučené recenze

Denisa Cimrmanova
21.10.2023
Česká pošta
nedávno jsme řešila problém s velikostí balíku , paní za přepážkou byla velice ochotná a milá a poradila mi jak na to Vlastně pokaždé jsou pracovníci této pobočky vstřícné a usměvavé.Denisa
performance
21.09.2023
Česká pošta
Dne 29.12.21 návštěva této pobočky v Uhříněvsi 20 min. po otevření pobočky od 10-12h, 2 zákaznící uvnitř, vyzvednutí dopisu, jelikož se s tím nikdo nebude přeci nosit, takže na oznámení do schránky OK, druhý úkon z důvodu zrušení SIPO po úmrtí, hned problém, paní u přepážky, že potřebuje originál úmrtní list (není pravda, ověřeno předem i po tom na infolince ČP ( i u jiných institucí není potřeba originál, mají to v interních předpisech, nenechte se odbýt a komplikovat si život, pokud originál máte jako já 150km daleko, řeším úmrtí tety), takže oponuju, vysvětluji ale prostě néééé, tak si dojeďte tam kde máte nebo kde vám to řekli, já potřebuji si udělat kopie z orig., né z kopie. Dále tvrzení, že nejdříve musím u všech poskytovatelů na SIPU zrušit služby a až poté můžu na poštu zrušit SIPO je též zcela milná, ano musíte to učinit v brzké době, ale jelikož to budete pouze převádět na někoho či sebe, je tento krok až následující po zrušení SIPO .Prosím, kdyby se paní zvedla, šla se optat, byla milá a snažila se pochopit nastálou situaci, měla trochu soucitu, když už vám někdo umře... na pobočce v Kolovratech vyřešeno vše za 5 minut. BUĎME K SOBĚ OHLEDUPLNÍ A LASKAVÝ, ŽIJEM JENOM JEDNOU.09.06.22 opět nucena návštěva 4 okénka otevřená, všude někdo seděl já jediný klient a zas nikdo neodpoví na pozdrav, beze slov jsem dostal dvě zásilky, paní za okénkem bez zájmu hned koukala do zdi, když jsem si uklízel peníze a doklady a při loučení opět žádná reakce od nikoho. Jako proč?
Jarka Reiserova
17.09.2023
Česká pošta
Naprosto šílená pobočka. Balík do ruky za 79 Kč (bohužel nebylo na výběr jiného přepravce), do ruky mi nikdy nepřišel. Když jsem tam psala, ať mi tedy vrátí peníze, nehrozí. V lepším případě mám lístek ve schránce. V horším případě mi lístek přistál pozdě a balík byl už pryč. Nedohledatelny a bez nároku na peníze. Byl z Číny. Druhý extrém. Lístek jsem měla včas ve schránce. Ještě zbývalo 10 dní, kdy jsem si balík mohla vyzvednout, šla jsem tam ještě týž den a světe div se, balík už tam nebyl. Zase žádný nárok na odškodnění....Pošta jedna velká katastrofa, o jednání ani nemluvě. Otvírací doba totálně šílená pro pracující lidíi. Jedná hvězda je velmi přehnané.
Nick Var
21.08.2023
Česká pošta
The most irresponsible Post Office I have ever seen in the whole Europe.Shame on you!
Lukas.warisch Lukáš.warisch
12.08.2023
Česká pošta
Nejhorší pošta široko daleko a o dodávání balíku či dopisu nemluvím nikdy ale opravdu nikdy nikdo nepřinesl balík či psaní do ruky a ani nezvoní ty burani co jezdí těma žlutýma autama... Kdyby si šlo někde stěžovat už by tato pobočka a lidé co jezdí pracovali u pumpy nano v mhd
Vojtěch Pospíšil (GrumpyCa1)
08.08.2023
Česká pošta
Neuvěřitelná arogance doručovatele zásilky.Zvolil jsem službu večerního doručení od 18-21 hodin za poplatek 25 korun. Den poté volá řidič v 11:30, že mi chce doručit zásilku a naúčtuje si poplatek 25 korun za večerní doručení? Jako vážně? Proberte se…
Josef Holík
22.07.2023
Česká pošta
Sympatická chráněná dílna. Člověk sa na ty nebohé duše zde pracující ani nedokáže zlobit, když celý den čeká v bytě s plně funkčním zvonkem, samozřejmě správně označeným, a v lepším případě najde nedoručenku v schránce.Vždyť já nemám nic lepšího na práci, než si zásilky objednané s doručením na adresu jít vyzvednout do té chráněné dílny, tedy pardon, na poštu.Personál je také moc milý, když něco (rozuměj všechno) nedoručí, ještě se na vás zlobí, když jim vysvětlíte že jste byli doma.Jsem za Českou poštu a Dráhy rád, nebýt těchto podniků, tak nemají desetitisíce nesvéprávných lidí za co platit nájem.Nemluvě o tom, že se mi pravidelně ztrácely zásilky s časopisy Reflex a Koktejl, až jsem si je musel nechat začít posílat do práce. Doufám, že si zaměstnanci ČP hezky početli, ale spíš si dle jejich neschopnosti zazvonit nám na zvonek myslím, že číst moc neumí. Jinak si to vysvětlit neumím. Ale obrázky jsou v obou časopisech moc hezké. :-)A otevírací doba? No chápu že v chráněných dílnách se úplně na plnění pětiletky nejede, ocenění Stachanovec roku nepředává a heslo Arbeit macht frei jim nad vstupníma dveřma nevisí.
Ondrej Chabera
21.07.2023
Česká pošta
Terrible service. We didn't get any notice on the delivery of a package. We can just guess whether we have a package to be delivered to us or not. For the third time already!!!
Terry
20.07.2023
Česká pošta
Naprosto katastrofální pošta, absolutní vítěz nejhorší pobočky ze všech. Chodila jsem na spoustu různých pošt a nikdy mě žádná opakovaně tak nevytáčela svou neschopností, neochotným personálem, příšernými a malými prostory a otevírací dobou natolik, abych napsala recenzi. Prostě musím. Otevírací doba je zřejmě pro důchodce nebo matky na mateřské - pracující člověk se tam nemůže absolutně trefit, a když už se trefí, stojí VENKU v průvanu v zimě/vedru ve frontě. Děs. Doporučovala bych zavřít a umístit úplně jinde. Ať si tato pošta vezme příklad třeba s pošty u Makra v Čestlicích.
Viktor (Fisch)
15.07.2023
Česká pošta
Reklamace balíku u České pošty (sice tato pobočka, ale ta za to nemůže) je radost to Vám řeknu, sice jsem se podíval na web ČP a volal před samotnou návštěvou pobočky i na zákaznickou linku, nicméně to nestačilo.- Kompletní balík včetně obalového materiálu nestačí, rozbitá zářivka uvnitř světla o které hrozí s každou další manipulací zranění musí být dodána také. Fotka střepů v konkrétním světle včetně balíku s etiketou ČP nestačí, fotky se případně nedají ani nikam poslat. Nicméně to nebylo jediné poškození, takže co no.- Do reklamačního protokolu nenapíšete to co zákazník chce a tvrdí že bylo obsahem a poškozeno, smekám tohle si může dovolit jen ČP. Následný dodatek od pracovníka ČP by mi samozřejmě nevadil.- Nicméně když už vše výše uvedené bylo mnou akceptováno, tak koruna všemu byla nasazena tím, že jsem neměl dodací list o kterém nikde nepíšete (nemusí být součástí balíku) a ani se o něm za celou dobu nikdo nezmínil. To že ho můžu ukázat v mailu či opět okamžitě poslat na mail není ČP nijak akceptováno, není kam. Zároveň to poukazuje krásně na fakt, že celé pojištění balíku ČP je naprosto k ničemu a jakmile necháte pojistit balík, kde posíláte jakoukoliv položku bez možnosti doložení hodnoty produktu, nemá to smysl. Schválně by mě zajímalo kolik osobních balíků takto ročně pojistíte a jak často zákazníka při podání řádně informujete.- Zároveň dodaný produkt zadržíte na pobočce pošty na blíže nespecifikovanou dobu (max. 30). Musím uznat, že v roce 2020 dobrá práce …- Nicméně jinak chválím alespoň zaměstnance u přepážky, tam je vše vždy ok a tohle oni přímo neovlivní (nemyslím tím paní vedoucí, ta neměla prostě den, ale alespoň hrdě hájila firmu kde pracuje, respekt)- Chtěl jsem jenom papír, kde to pošta zamítne, abych mohl následně řešit s dodavatelem balíku, který nebyl označen jako křehké + pominuli rozbitou zářivku, tak další poškození ani pravděpodobně chyba přepravy.

Přidat recenzi

Mapa

Nové nám. 1370/11, 104 00 Praha 22-Uhříněves
Česká pošta