Petr Kotrbáček - servis vozů BMW Mladoboleslavská 759, 190 17 Praha-Vinoř

Petr Kotrbáček - servis vozů BMW





87 Recenze
  • Monday9 AM–6 PM
  • Tuesday9 AM–6 PM
  • Wednesday9 AM–6 PM
  • Thursday9 AM–6 PM
  • FridayClosed
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed




Petr Kotrbáček - servis vozů BMW Mladoboleslavská 759, 190 17 Praha-Vinoř




O podniku

Servis Kotrbáček | Nezávislý servis vozů BMW - Praha 9 Vinoř | Servis Kotrbáček - Nezávislý servis vozů BMW, servis klimatizací, pneuservis, tunning. Sídlo Praha 9 Vinoř. Vyzkoušejte profesionální služby za pohodové ceny.

Kontakty

Zavolejte nám
+420602803520
Mladoboleslavská 759, 190 17 Praha-Vinoř

Hodiny

  • Monday9 AM–6 PM
  • Tuesday9 AM–6 PM
  • Wednesday9 AM–6 PM
  • Thursday9 AM–6 PM
  • FridayClosed
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed

Funkce

  • Bezbariérové parkování
  • Bezbariérový vstup
  • Musíte být objednáni
  • LGBTQ+ friendly
  • Trans friendly
  • Bezbariérové posezení




Doporučené recenze

Petr Končický
22.09.2023
Petr Kotrbáček - servis vozů BMW
Pan Kotrbáček je opravdu velice milý, kamarádský a výřečný. Já měl skvělý pocit po 1. návštěvě, kdy mě po telefonu pan Kotrbáček objednal za cca 10 dní, mile mě překvapila otázka, jestli na servis nějak spěchám, že by mě mohl ještě někam dřív vměstnat – opravdu pěkné gesto. Fakturu jsem nedostal, pouze papírek 10cm x 10cm, kde byly vypsané částky za servis. Za 4,4 litru oleje (mám 3hrnek) a filtry (kabinový, vzduchový, olejový, palivový) si řekl 5 tisíc. Není to málo, tak jsem se dotázal pana Kotrbáčka, jestli mi dal do auta jen značku filtrů MANN FILTER (OEM), jak jsme se domluvili před servisem, dokonce mi ukázal na výstavku, kde měl vystavené krabičky od výše zmíněné firmy a dodal, že dává do aut výhradně značku MANN FILTER. To mě uklidnilo a spokojeně jsem jel domů. 2. návštěva se pojila s výměnou těsnění pouzdra olejového filtru – cena 4,5 tisíce. Fakturu, kde byla pouze celková částka bez rozepsání ceny na materiál a práci, dal až po vyptání.Rok a půl poté jsem se rozhodl, že si vyměním vzduchový a kabinový filtr sám, ono to není nic těžkého, za 40 minut je hotovo i pro laika. Nakoupil jsem MANN FILTER filtry (Made in Germany) a ejhle, vytáhnu vzduchový filtr a píše se na něm FILTRON (Made in Poland), který se dá koupit nejlevněji za 172 Kč, vzduchový filtr od MANN FILTER stojí nejlevnější 530 Kč - rozdíl cca 360 Kč za jeden filtr, docela síla. Kabinový filtr též nezklamal a z auta jsem vytáhl značku STARLINE a tudíž žádný MANN FILTER, cenu daného STARLINE filtru jsem na netu nemohl najít, odhaduji ji na 100-150 Kč, pro srovnání kabinový filtr MANN FILTER stojí nejlevněji 353 Kč. Palivový filtr jsem ještě neměnil, ale těším se, až ho budu měnit, co za polskou kvalitu vytáhnu a dám tam konečně něco kvalitnějšího z Německa. Olej ani olejový filtr bohužel člověk není schopen zpětně zjistit, co se tam dalo. Nedivil bych se, kdyby ani těsnění pouzdra olejového filtru bylo neorigo z Polska.Mrzí mě, že jsem se takhle spálil kór, když mi pan Kotrbáček byl sympatický a jednal na první pohled seriózně, bohužel jenom na oko.
Kristina Kopecka
22.09.2023
Petr Kotrbáček - servis vozů BMW
Skvělý přístup, precizně odvedená práce a hlavně pochopení a trpělivost, když ženská vysvětluje, co potřebuje na autě vyměnit (manžel je Ital, takže je vše na mně) :-D Takových jako p. Kotrbáček je málo. Určitě doporučuji.
Tomáš Smetka
19.09.2023
Petr Kotrbáček - servis vozů BMW
Doporučuji se p. Kotrbáčkovi a jeho servisu velkým obloukem vyhnout.Nechal jsem v tomto servisu provést olejový servis, rozvody, alternátor, vstřiky, alternátor na Octavii II (TDI). Cena 90 000 Kč, auto stálo dva měsíce, po urgenci prý nejsou díly na skladě (nechce se mi věřit, že koncern nemá na nejrozšířenější auto v ČR díly, navzdory tomu, že všude po e-shopech / Autokelly díly skladem byly).Po dvou měsících bylo auto vydáno. Po ujetí cca. 80km přišla při rozjezdu na křižovatce rána ze spodní části motoru, spojka měla při záběru vůli a z tlakových hadic od turba byl slyšet únik vzduchu, motor šel do nouze.Auto bylo p. Kotrbáčkovi vráceno na reklamaci, obratem prý opraveno (dle jeho mechanika uvolněné těsnění). Tlak byl již v pořádku, nicméně spojka stále zabírala s vůlí. Po ujetí přibližně 20km opět sykavý zvuk.Auto jsem dal následně do jiného servisu, kde si z prvu mysleli, že auto dostalo ránu na předek - uvolněný šroub na reakční vzpěře mezi motorem měl za následek zničení:- Rám přední masky- Mezichladič- Svazek kabelů- Tlaková trubka od turbaDíly byly poškozeny vlivem posunem motoru při akceleraci / deceleraci, podle mechanika v současném servisu byla jeho práce „zfušovaná“. Oprava dalších 35 000 Kč.Všem, kteří uvažují nad tímto servisem doporučuji jedno - vyhnout se mu. Po třetí jsem už k p. Kotrbáčkovi auto reklamovat nechtěl, neměl jsem náladu opět pálit čas a hlavně ztratil moji důvěru.Později přidám fotky z motorové části (auto stále na dílně) pro lepší představu, čeho všeho je schopen tento diletant.Jednání p. Kotrbáčka bylo jinak laxní, za tu cenu neprofesionální.Současný servis (Autokelly - nejmenuji pobočku, aby p. Kotrbáček netvrdil, že jde o konkurenční boj) volá s každou důležitou informací a snaží se věci řešit v rámci budgetu a faktu, že jsem zaplatil nekřesťanské peníze za zfušovanou práci p. Kotrbáčka.Na závěr jen dodám: Ne vždy je živnostník výhra - tato oprava je toho důkazem. Potřebujete-li opravdu jistotu toho, že servis řeší vaše auto proaktivně, dodržuje termíny, informuje zákazníky, dává faktury (na FÚ byl podán podnět) a nekašle na reklamace, jděte raději k firmě (viz. Autokelly, ...).
Ondy Bobko
20.08.2023
Petr Kotrbáček - servis vozů BMW
Bez předávacího protokolu, bez upřesnění ceny opravy předem, ztáta 2 podložek, změněn matka a šroub z výfukové části . měděnné barvy, nevyčištění prostoru po úkonu, poškrábán blatník jemnými vlasy i přes krytí proti poškrábání protože je špinavé, motorový olej měněn při studeném motoru.
Miroslav Podzimek
12.08.2023
Petr Kotrbáček - servis vozů BMW
S panem Kotrbáčkem vyborna domluva. Jde vidět ze autum BMW rozumi. Hned jak jsem dorazil s E61 a řekl mu co mě trápí věděl na co se mrknout a hned věci řešil. Doporučuji
Rostislav Česnek
28.07.2023
Petr Kotrbáček - servis vozů BMW
Jezdím sem již se svým třetím vozem. Za celou dobu jsem zde řešil skoro vše od výměny čelního skla až po generálku motoru, vždy opraveno bez problémů dle domluvy. Vždy dostanu na výběr, jakou variantu opravy zvolit a díky tomu mi pan Kotrbáček ušetřil již několikrát peníze. Jde vidět, že má hodně zkušeností. Snad jediné, co bych panu Kotrbáčkovi doporučil, je uklidit si kancelář.
Mirek Lemon
26.07.2023
Petr Kotrbáček - servis vozů BMW
Super
Kryštof Sýkora
24.07.2023
Petr Kotrbáček - servis vozů BMW
Byl jsem na výměně oleje, filtrů a maličkostí. Sice trochu zmatek, ale cena v pohodě, tak snad dobrý.
Jana Srbová
21.07.2023
Petr Kotrbáček - servis vozů BMW
Z počátku byl pan Kotrbáček velmi milý a přátelský, pro běžnou údržbu vozidla probíhalo vše v pořádku.Když se nám však rozbila panoramatická střecha, naúčtoval si pan Kotrbáček poměrně nákladnou opravu a ihned při prvním použití se ukázalo, že oprava proběhla neodborně a panorama je stále nefunkční, nemluvě o tom, že při opravě došlo k poškození navigace vozu. Zpočátku jsme se snažili situaci vyřešit a opravu reklamovat - po nesčetných výmluvách je panorama i navigace stále nefunkční. Nemluvě o ušpiněném interiéru vozu.Pokud chcete více než výměnu oleje, raději si připlaťte a využijte jiný autoservis - tenhle vás totiž ve finále vyjde několikanásobně dráž.
Jiří Čejka
19.07.2023
Petr Kotrbáček - servis vozů BMW
Přestalo mi dobíjet auto, dle měřejí od altíku šlo málo. Dál únik oleje na zem pod auto, čidlo alarmu, špatně topilo - z prostředního výduchu šlo z levého méně tepla než z pravého, zřejmě prasklý výfuk, kontrola nápravy. Telefonicky mi řekl, že není problém přijet, tak jsem tam auto odvezl. Jak jsem začal popisovat jednotlivé problémy, konkrétně s alternátorem, tak mi hned skočil do řeči a spustil na mě, že to je rázem min. 5500 za alternátor, za nový od Boshe a že repase tam dávat nebude a taky že tam nebude dávat nějaký Starline. - Nemělo by záležet čistě jen na mě, co chci dát do svého auta? Ještě k tomu, když většinou se jedná o opravu stylem kus za kus. V tomhle případě tuplem, protože ani nezkusil říct, že možná odešel jen regulátor a že by se dal koupit jen tento. I když je to možná do debaty, tak pořád to říct mohl a mohl říct, že to třeba nemá smysl nebo cokoliv jiného, a nechat rozhodnutí na mě. Nechtěl jsem se dohadovat, tak jsem souhlasil s Boshem za 5500. Nic jiného mi k tomu neřekl. Topení - zřejmě špatný nějaký ventil či co, ok. Na výfuk a nápravy se podívá. Tak jsem mu řekl, že až to budou dělat, tak ať mi pak zavolá a domluvíme se co a dál podle toho jak moc vážné to bude. Pak jsem odjel. Asi po 3 dnech, když se nikdo neozvýval, jsem mu volal jak to vypadá. Tak mi řekl, že zrovna tam budou dávat altík. Po 3 dnech. Že se ozve ohledně dalších oprav. Cca po 3 dnech jsem opět volal a altík už je hotov a že prý bude potřeba vyměnit těsnění pod vanou a pod domkem olejového filtru. A další věci uvidí potom a že se ozve. Nikdo se neozval a tak jsem opět volal já po dalších cca 3-4 dnech. To bylo čtvrtek před Velikonocema, že to zrovna krytují zespoda a že v úterý to asi bude hotové. K výfuku mi řekl, že je prasklý pod katíkama, ale že by to byl ranec peněz a oprava tak na 3-4 dny. Že se musí povolit napráva, zvednout motor atd. - Možná se pletu, ale nemusí senějak povolit náprava nebo její část při výměně těsnění pod vanou? - Pak by se to tedy dalo udělat najednou a ne nejdřív udělat jednu věc, dát to dohromady a pak to znova rozbrat. Náprava - prý ramena nejsou zcela v kondici. Cena cca 7tis. za jedno. V úterý jsem si pro auto přijel. Zopakoval mi výše uvedené plus, že opravil čidlo alarmu pod kapotou, které spouštělo blikačky a houkání jen tak. Oprava spočívala v odpojení čidla.- Ani jeden dotaz po telefonu, jestli bych nechtěl nové, pokud lze sehnat, nebo dotaz jestli ho vůbec chci odpojit. K provedeným úkonům, spotřebovanému materiálu atd., který jsem zaplatil, jsem nedostal jiné info. Jen to, že měnil olej, když měnil těsnění pod vanou. Jestli měnil filtr nevím. A nová chladící kapalina. Po zaplacení, při odchodu jsem se zeptal, kde je muj starý altík, že si ho nechám repasnout a nechám si ho. Až tehdy mi řekl, že je u prodejce, že mu ho tam musel nechat jako protikus. Že to tak dělají všichni. Jestli ho prý chci, tak záloha 1500. To jsem se sebral a odjel. Po 2 dnech, kdy jsem najel cca 150km, při cestě na dálnici při 160ce, ručička teploměru přes 90. Později při kontrole hladiny oleje jsem zjistil, že olej byl pod spodní měrkou. Pod autem opět louže oleje. Problémy s chlazením neustále - při větším zatížení se přehřívá. Celková doba opravy cca 12 dní. Jednání za 4. Cena 13200. Vzhledem k tomu, že jsem nedostal kompletní info co vše dělal, tak nevím. Potvrzení o platbě žádné - ani se nezeptal jestli ho chci. Tohle je můj pohled na věc. každý ať si udělá svůj úsudek. Snad to někomu pomůže.Odpověď majitele je prahsprostá lež!!! Žádnou fakturu jsem nedostal. Jednání, přístup katastrofální. Nikomu nedoporučuji nechat auto servisovat v tomto servisu.

Přidat recenzi

Mapa

Mladoboleslavská 759, 190 17 Praha-Vinoř
Petr Kotrbáček - servis vozů BMW