ZOOKEE s.r.o.
15 Recenze
- Monday8 AM–3:30 PM
- Tuesday8 AM–3:30 PM
- Wednesday8 AM–3:30 PM
- Thursday8 AM–3:30 PM
- Friday8 AM–3:30 PM
- SaturdayClosed
- SundayClosed
O podniku
zookee.cz | ZOOKEE - Distributor exkluzivních cyklo značek do ČR
Kontakty
Webové stránky
Zavolejte nám
+420461530983
M. Horákové 46, Předměstí, 568 02 Svitavy
Hodiny
- Monday8 AM–3:30 PM
- Tuesday8 AM–3:30 PM
- Wednesday8 AM–3:30 PM
- Thursday8 AM–3:30 PM
- Friday8 AM–3:30 PM
- SaturdayClosed
- SundayClosed
Funkce
- Donáška
- Vyzvednutí v prodejně
- Nákupy v obchodě
- Dodání tentýž den
- Debetní karty
- Platební karty
- NFC platby
- Pouze hotovost
Doporučené recenze
Jana Vomackova
17.08.2023
ZOOKEE s.r.o.
Vše v naprostém pořádku, velice rychlé doručení a milé překvapení v podobě energy bonbonů. Také oceňuji poštovné zdarma nad 500 Kč. Děkuji a určitě doporučuji :)
Jan Stodola
03.08.2023
ZOOKEE s.r.o.
Velice vstřícný personál.
Tadeáš Budina
26.07.2023
ZOOKEE s.r.o.
Nejlepsi obchod. Vrele doporucuji. Perfektni sluzby.
S S
23.07.2023
ZOOKEE s.r.o.
NEDOPORUČUJI ! U této firmy jsem si koupil v loňském roce na výstavě batoh ERGON BA3. Tento batoh jsem použil párkrát v cyklistické sezóně.Po několika použití se na batohu začalo projevovat na zadní části v místech větracích výplní značné třepení silonového materiálu a to téměř v celé zádové ploše. Z tohoto důvodu jsem batoh zaslal této firmě k reklamaci.Po cca 14 dnech mně byl batoh zaslán zpět s vyjádřením,že se reklamace zamítá.Po následné tel.komunikaci s pracovníkem této firmy,kterému jsem sdělil pochybnosti o správnosti vyřešení reklamace, jsem byl rychle ubezpečen,že vše jsem si způsobil já nesprávným používáním.Veškeré mé argumenty,proč tomu tak není, nebyly brány v úvahu.Asi jsem i pochopil proč.Vzhledem k tomu,že tyto závady nelze opravit,byla by firma povinna vrátit peníze,příp.zaslat nový výrobek.Místo toho roztřepená vlákna někdo amatérsky ostříhal nebo nějakým jiným způsobem odstranil.Zvolené řešení je pro mě naprosto nepřijatelné a vzhledem k použitému nekvalitnímu materiálu na výrobku je to řešení na cca tři použití a problém se bude opakovat. I po tomto profesionálním" zákroku přesto zůstaly závady v některých místech viditelné.Důvody neuznání reklamace a vyjádření firmy uvádím:- reklamace se zamítá z důvodu neshledání výrobní ani materiálové vady- povrch struktury byl narušen působením vnějších mechanických vlivů- při dalším používání doporučujeme vyvarovat se styku zádových výplní s povrchem