Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group
64 Recenze
- Monday8 AM–5 PM
- Tuesday8 AM–5 PM
- Wednesday8 AM–5 PM
- Thursday8 AM–5 PM
- Friday8 AM–5 PM
- SaturdayClosed
- SundayClosed
O podniku
ČPP | Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group | Česká podnikatelská pojišťovna je univerzální pojišťovnou, která nabízí svým klientům moderní produkty a komplexní pojistná řešení v oblasti životního i
Kontakty
Webové stránky
Zavolejte nám
957553328
Lochotínská 1108, 301 00 Plzeň 1-Severní Předměstí
Hodiny
- Monday8 AM–5 PM
- Tuesday8 AM–5 PM
- Wednesday8 AM–5 PM
- Thursday8 AM–5 PM
- Friday8 AM–5 PM
- SaturdayClosed
- SundayClosed
Funkce
- Bezbariérové parkování
- Bezbariérový vstup
Doporučené recenze
Paolo
04.10.2023
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group
Fast, clear, friendly! Amazing Martina! :)
Libor Suchy
13.09.2023
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group
Milá obsluha za přepážkou, rychlé vyřízení.
Štěpánka Orlíková
10.09.2023
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group
Pracovní doba uvedena 8-17hod. Když jsem konečně zaparkovala, tak polední pauza 12-13 h. !! Bylo by fajn to opravit!!
Gabriela Bayerova
18.08.2023
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group
Úžasné a vstřícné pracovnice. Doporučuji
Josef Vrchlavsky
16.08.2023
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group
Normal
Hana Slovačková
24.07.2023
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group
Ok
Petr Phantom
24.07.2023
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group
Obsluha v pohodě, ale pojištění? Pov + hav zde 14 tis, jinde 8 tis. Dvoulitr kabriolet. 1,4 obsah - rozdíl 1500kc..
Miroslav Marek
23.07.2023
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group
Paní za přepážkou této pobočky není schopná ani na třetí pokus zhotovit dodatek k pojistné smlouvě tak, aby byl společností akceptován! Centrála společnosti zamítá žádost o dodatek na základě první chyby, kterou ve formuláři najde a další chybu svého zaměstnance vám oznámí až po odstranění první chyby. Banalita se tak stává neřešitelným problémem. Těžko říci kolik návštěv pobočky je třeba pro zhotovení a akceptaci dodatku ke smlouvě. Shrnout by se to dalo asi takto.Špatně proškolený zaměstnanec nezvládající svou práci. Špatně nastavený proces, na neprofesionálně odvedenou práci je upozorněn klient a ten nese následky – zaměstnanec nenapraví svou chybu (ani nedojde k dodatečnému proškolení) jen vás znova pošlou na pobočku. Doporučuji se pobočce obloukem vyhnout, ideálně zvolit jinou instituci.