AM servis plus | Honda Brno
132 Recenze
- Monday8 AM–5 PM
- Tuesday8 AM–5 PM
- Wednesday8 AM–5 PM
- Thursday8 AM–5 PM
- Friday8 AM–5 PM
- SaturdayClosed
- SundayClosed
O podniku
Autorizovaný servis vozů Honda | AM Servis Plus - AM Servis Plus Brno | Autorizovaný servis a prodej vozů Honda v Brně. AM Servis Plus - Autorizovaný servis a prodej vozů Honda
Kontakty
Webové stránky
Zavolejte nám
+420545243344
Kulkova 4000/2, 615 00 Brno-Židenice
Hodiny
- Monday8 AM–5 PM
- Tuesday8 AM–5 PM
- Wednesday8 AM–5 PM
- Thursday8 AM–5 PM
- Friday8 AM–5 PM
- SaturdayClosed
- SundayClosed
Funkce
- Donáška
- Nákupy v obchodě
- Bezbariérové parkování
- Bezbariérový vstup
- Debetní karty
- Kreditní karty
- Označeno jako „vlastněno ženami“
- Automyčka
- Výměna oleje
- Vypůjčení auta
Doporučené recenze
Robin Smith
23.10.2023
AM servis plus | Honda Brno
Great car yard. Well run, knowledgeable, friendly staff. Good prices. Service department is a dream.
Milan Seidler
27.09.2023
AM servis plus | Honda Brno
Při nákupu nové Hondy CIVIC 8g (před 12 lety) jsem požádal, zda-li by bylo možné vyměnit druhou sadu Alu kol ze 17 na 16" (v rámci akce byla tehdy 2 sada dodávána zdarma + na zimu je vyšší 16" pneu lepší) - bylo mi řečeno
Jan Diviš
07.09.2023
AM servis plus | Honda Brno
AM servis mohu jen doporučit. Velké díky patří panu Smečkovi. Jednání pana Smečky bylo velmi vstřícné a profesionální během celého procesu koupě nového vozu.
Petr Tichý
04.08.2023
AM servis plus | Honda Brno
Prodejce se nám maximálně věnoval, bavili jsme se o dvou modelech aut. V salónu auta ukázal, předvedl, uvedl základní parametry. Byla nabídnuta zkušební jízda.Za mě naprostá spokojenost.
Béďa Tesak
31.07.2023
AM servis plus | Honda Brno
Velmi seriózní přístup, kvalitní služba,příkladná pomoc zákazníkovi.Děkuji za rychlý a vstřícný přístup.
David Mazánek
21.07.2023
AM servis plus | Honda Brno
Dobry den , na prelomu roku jsme v AutoBazaru zakoupili ojety vuz Ford C-Max TDCi za 96k (udajne od duchodce, garazovany-coz je asi pravda, take servisovany, coz se dle predlozenych uctenek taky zdalo jako OK), nicmene po 150 najetych km skoncilo auto na 2,5mesice v servisu, odeslo vysokotlake palivove cerpadlo (repas), dale se zjistilo, ze vstrikovace byly KO (repas vsech 4), praskle tesneni chladice oleje + nakonec i zaneseny DPF filtr (auto padalo do nouzoveho rezimu) kvuli predeslym zavadam ... celkova oprava vysla na 58k, prodejce sice komunikoval, dokonce i prispel cca 25% na opravu nicmene celkova zkusenost otresna ... chapu, ze AutoBazar neni hlavni business, ale po teto zkusenosti nelze jinak nez nedoporucit ... prodejce v podstate prodal auto k sesrotovani a reklamaci nechtel resit po sve vlastni ose ...Aktualizace 3.3.2022 - Dobry den, Vasi reakci jsem si vsiml az ted, po delsi dobe (cca 1 roce), netvrdim, ze jste se k reklamaci postavili uplne zady, ale bohuzel jste prodali vuz ve velice spatnem stavu, absolutne neprovereny po technicke strance z Vasi strany (i kdyz provadite servis pouze pro vozy Honda, jiste byla moznost z Vasi strany vuz alespon zbezne proverit). V tu dobu jsme velice urgentne potrebovali vuz k nasemu vsednimu provozu pojizdny, takze jsme nesli do soudniho sporu a situaci, kdy by auto hnilo dlouho dobu odstavene nekde na parkovisti jsme se snazili vyhnout. Mnou prvotne navrhovane reseni, ze Vam po tak kratke dobe a malem najezdu privezeme auto zpet k reklamaci ( po 2 tydnech provozu a cca 150km najezdu), coz jste okamzite odmitli a velice jasne naznacili, ze v teto situaci by se resila cela vec pres Vaseho pravnika. Cekal bych, ze po takovem kiksu se k dane veci postavite vice pro zakazicky a technicky stav vozu uvedete do poradku, tak jak jsme ho dle predpokladu kupovali bez skrytych vad a v technickem stavu odpovidajicimu najezdu 134 000km, ne ve stavu vozu k sesrotovani , kde byla nutna krome kupni ceny 96k investovat z nasi strany dalsich 58k , aby byl vuz pojizdny po 2 tydnech provozu a 150 najetych km (beru v potaz i Vasi financni spoluucast 17k vzhledem k celkove ceny opravy).
Martin Fecik
19.07.2023
AM servis plus | Honda Brno
Always great. Had my car repaired after a minor crash and all was taken care of in a professional way. Using the yearly service too.
Jan Severa
19.07.2023
AM servis plus | Honda Brno
Maji tu mycku s penovymi kartaci
šmoulinky kozičky
15.07.2023
AM servis plus | Honda Brno
Nepříjemný personál při řešení reklamace do té doby si hraje na nejmilejší obsluhu na světě, vozidlo mělo být zkontrolováno, jezdí v podstatě jen sem od koupě (jeté z Rakouska). Tolik vad co přehlížejí do budoucna velmi nebezpečných (rez, uvolnění věci, zarostlé šrouby) to snad ani není možné vykopli mě z STK za rez a to velmi pokročilou (C8g 2010 pfcl, 1,8i). Klimatizaci nedoplnili dle postupů Hondy (v Autokelly udělali test UV, tady ne !!) Takto si oficialni zastoupení nepředstavuji rozhodně