Electrolux, s.r.o. Budějovická 778/3, 140 21 Praha 4

Electrolux, s.r.o.





70 Recenze
  • Monday8 am–8 pm
  • Tuesday8 am–8 pm
  • Wednesday8 am–8 pm
  • Thursday8 am–8 pm
  • Friday8 am–8 pm
  • Saturday9 am–4:30 pm
  • Sunday9 am–4:30 pm




Electrolux, s.r.o. Budějovická 778/3, 140 21 Praha 4




O podniku

Electrolux - bílé zboží a domácí spotřebiče | Electrolux | Electrolux představuje světovou špičku v oblasti domácích spotřebičů. Zaměřujeme se na inovace, které jsou důmyslně konstruovány.

Kontakty

Webové stránky
Zavolejte nám
+420261302261
Budějovická 778/3, 140 21 Praha 4

Hodiny

  • Monday8 am–8 pm
  • Tuesday8 am–8 pm
  • Wednesday8 am–8 pm
  • Thursday8 am–8 pm
  • Friday8 am–8 pm
  • Saturday9 am–4:30 pm
  • Sunday9 am–4:30 pm

Funkce

  • Bezbariérové parkování
  • Bezbariérový vstup




Doporučené recenze

Veronika H.
18.10.2023
Electrolux, s.r.o.
Velké díky paní ze zákaznického centra která semnou volala 14.2 v 17:35 ohledně mikrovlnné trouby. Poradila po telefonu a problém s mikrovlnkou vyřešila.
Jan Masin
17.10.2023
Electrolux, s.r.o.
Velké díky zákaznickému centru, konkrétně Tomášovi Podrazilovi, který je člověk na správném místě, i když nemáte svůj den, tak je 100% profesionál, který vám pomůže a poradí, jak vyřešit problém, který máte. Hluboká poklona. Mrzí mě, že můžu dát jen 5x hvězdu.... Ještě jednou DÍKY!!!!!!!
Michael Kunert
04.10.2023
Electrolux, s.r.o.
Pobocka se zde jiz několik let nenachází, pouze centrala. Mozna by nebylo od veci tuhle informaci na googlemaps aktualizovat, nemyslite?
Raphaël Bicelli
30.09.2023
Electrolux, s.r.o.
I have a vacuum cleaner from 2016, a fridge freezer from 2019 and a dishwasher from 2019.Vacuum cleaner has all the plastic part breaking one after the other.Fridge freezer laster 1 year and 3 month before starting to make crazy noises, customer services refused to admit the problem and I had to contact my lawyer to have my guarantee activated.Dishwasher started to leak today…NEVER AGAIN !This company is CRIMINALLY GUILTY of PLANNED OBSOLESCENCE, do not buy !!!
Pavel Beran
09.09.2023
Electrolux, s.r.o.
AEG pračka odešla přesně po 2 letech. Záruka 10 let byla jen na inventorový motor, ale odešel řídící panel. Oprava by vyšla na 6000,- i se slevou, která byla nabídnuta na nový díl. Raději jsem koupil BEKO za 5000,- se zárukou 5let na vše a funguje výborně. Dvě hvězdy za ochotu vyjít vstříc ikdyž se směšnou nabídkou.
Jana K
30.08.2023
Electrolux, s.r.o.
PARNI troubu uz NIKDY od Elektroluxu.Po nekolika pouzitich troubu nelze vycistit. Nefunguje ani parni cisteni, ani doporucene prostredky na cisteni trub elektrolux. Po pouziti trouby se necistoty jakoby vsaknou do povrchu trouby a nejdou dolu! Pouzity material je absolutne nevyhovujici a to ani nemluvim o samotnych pekacich nebo sklu, kde je uplne stejny problem. Problem jsem resila s reklamacnim oddelenim, ale odmitaji moji stiznost dale resit. Kazdy, kdo prijede k nam na navstevu se podivuje nad tim, v jakem je trouba po nekolika mesisich pouzivani stavu. Uplne se stydim troubu otevrit pred navstevou. Uz NIKDY nic od Elektroluxu do domacnosti nekoupim, protoze za ty penize a nervy to rozhodne nestoji...
Ondra Dvoulety
09.08.2023
Electrolux, s.r.o.
Velice nerad sdílím nepříjemnou situaci, která vznikla v souvislosti s reklamací klimatizace, kdy podle společnosti je klimatizace o váze 35,5 kg malý spotřebič, který má zákazník dovézt do servisu sám. Pro úplnost doplním, že klimatizace se nevejde do osobního auta, pouze do dodávky a v rámci dovozu do servisu ji museli odnést dva pánové. Dopravu jsem si musel zajistit sám. Technická podpora týkající se klimatizací je prakticky nulová (nikdo Vám neporadí a jedinou odpovědí je - odvezte to do servisu) a to se v mém případě jednalo o nejdražší mobilní klimatizaci na trhu (WP71-265WT). Proč tedy Electrolux prodává prémiové výrobky, když k nim nemá žádnou podporu? Péče o zákazníka na bodu mrazu.
Ladys. nov
01.08.2023
Electrolux, s.r.o.
U pračky mi začalo hučet ložisko na bubnu, zaslal jsem tedy v předvyplněném formuláři veškeré požadované údaje, za tři dny mi přišel email., kde mne o tytéž údaje žádali znovu, za další dva dny mi odepsali, že děkují za údaje a požadovali, abych si vybral paušální platbu předem, nebo platbu mechanikovi za skutečnou práci. Nevím jak dlouho bych ještě u těchto dopisovačů čekal na opravu. Dnes ráno jsem zavolal mechanikovi z webu a v poledne bylo vyřešeno.Pokud se Vám pokazí pračka a Vy chcete prát dříve než za měsíc, v žádném případě s touto firmou nespolupracujte.Vladimír Novotný
Zbyněk Jirasek
24.07.2023
Electrolux, s.r.o.
Kdyby byla nedám ani hvezdicku špatná komunikace životě si tam už nic nekoupím protože už to trvá vrácením pračky my máme právě pračku elektrolux a nefunguje pořádně zanechá na prádle skvrny macka prádlo.trha prádlo bere to za nite . Máme zasebou tri opravy nic opravari říkají máme si koupit jiný prášek když máme rex ten nám pral ve staré pračce dobře tak nevím co si vymýšlí dokonce máme prat vše na na nejmenší otáčky přitom perem na 600 to je nejmenší tak nevím co si vymýšlí . Tak nevím co na soudní znalec ale dávat peníze do znalce je asi zbytečné protože ta firma so všechno jenom vymýšlí když to ani nevyšlo obchodní inspekcí. Tak že jako jako kvůli tyhle firmě nejhorší firmě co znám si budem kupovat furt prádlo? V tyhle době zlé? V životě už si nic nekoupíme v elektroluxu . A navíc je zajímavý ze obchod elekroword nám by vyhověl vrátit pračku tak firma je špatná na víc neochotna. Tak doufám lidí ať si od elektroluxu nic nekoupi protože doufám tahle jednou zkracuje možná píšu špatné věci ale kdyz obchod v pardubicích ze by nám vyhověl vrátil ale elektrolux ne proto pro me ta firma je nejhorší
Ondrej Prusa
21.07.2023
Electrolux, s.r.o.
Mám od Electroluxu 2,5 roku celou kuchyň i pračku.Zatím odešla jen kombinovaná lednička s mrazákem - používaná byla něco málo přes dva roky, když najednou přestal mrazit mrazák a pak během asi dne i chladit lednice. Zavolal jsem do oficiálního servisu, který vyvolal dojem diagnostiky po telefonu, dříve, než pošle technika. Podezírám je však, že skutečně mělo jít jen o vyvolání dojmu.Když o týden později dorazil technik osobně, tak si jen vyslechl příznaky vady, doptal se, prověřil, že po zapnutí přístroj nechladí a bez dalšího fyzického kontaktu se spotřebičem za 1200 Kč konstatoval, že je to typický neopravitelný případ úniku chladicího plynu. Prý bohužel toto dělají chladničky nejel od Electroluxu, ale i od ostatních výrobců.Electroluxu (a nejspíš nejen jemu) se však zjevně povedlo časovanou smrt spotřebiče vychytat k dokonalosti - nastala jen pár týdnů po uplynutí záruky.Vzhledem k tomu, že ve druhé domácnosti nám stále dobře funguje lednice z roku 1996, jsem přesvědčen, že tento typ neopravitelné poruchy je záměrný, a proto trestuhodný.Záměrnosti časované smrti nasvědčuje i fakt, že na 3 roky starý model ledničky už nelze nikam napsat recenzi, protože se každé 1-2 roky názvy/kódy spotřebičů mění.Pokud by někdo plánoval skupinovou žalobu, velice rád se připojím.U ostatních spotřebičů zatím problémy nejsou, proto dávám **.

Přidat recenzi

Mapa

Budějovická 778/3, 140 21 Praha 4
Electrolux, s.r.o.