Huawei Technologies Czech s.r.o.
20 Recenze
O podniku
HUAWEI Česko | Objev nejnovější technologie v našich zařízeních HUAWEI, ať už jde o chytré telefony, notebooky, tablety, příslušenství nebo jiné domácí přístroje. Omrkni třeba modely řady Mate 40 nebo P40, HUAWEI nova 9, HUAWEI WATCH GT 3 HUAWEI WATCH 3, HUAWEI MateBook 14s, HUAWEI MatePad 11.
Kontakty
Webové stránky
Zavolejte nám
+420239018465
Jihlavská 1558/21, 140 00 Praha 4-Michle
Hodiny
Funkce
- Bezbariérové parkování
- Bezbariérový vstup
Doporučené recenze
Pavel
29.09.2023
Huawei Technologies Czech s.r.o.
Jejich zákaznická linka je naprostá tragédie, eskalace tiketů neexistuje, neustále zákazníka ujišťují, jak celou situaci řeší, ale ani zákonných 14 dnů jim nestačí k tomu, aby zákazníkovi vrátili peníze za produkt, který se porouchal a nový byl dokonce nefunkční ihned po vybalení. (Huawei Freebuds Lite). Krásný příklad jak customer care opravdu vypadat nemá.
M6SK6
24.09.2023
Huawei Technologies Czech s.r.o.
Naprosto zbytečné místo. Nikdo vám nepomůže, připadáte si, že komunikujete s robotem. Většinou se vám dostane odpovědi ve stylu není možné, bohužel, je nám líto, nelze. Nedokáží komunikovat s jiným servisním centrem zahraničí, ani pomoci s uplatněním záruky na produkt, který byl zakoupen v České republice. Pokud cestujete po světě, předpokládejte, že na veškeré produkty Huawei koupené v EU se záruka vztahuje pouze v EU, mimo Evropskou unii je záruka neplatná. Huawei není celosvětová značka, pokud nemá podporu servisu v jiné zemi, než byl produkt zakoupen. Předražený a nekvalitní produkt Huawei freebuds Pro jsem zakoupil před třemi měsíci v České republice, hned po vybalení byl produkt nefunkční, vyřešili reklamaci výměnou za nový produkt, ten přestal fungovat po dvou měsících. Overpriced rubbish.
I C
25.08.2023
Huawei Technologies Czech s.r.o.
GOOD
SAAD dog
18.07.2023
Huawei Technologies Czech s.r.o.
لن أحتاج لشرح أقبح شيء في العالم لأن هذا ليس من طبيعي
Mrnin
12.07.2023
Huawei Technologies Czech s.r.o.
Dal jsem svůj telefon od Huawei k reklamaci před 14 dny a stále je v autorizovaném servisu. V roce 2019 vám trvá opravit/vyřídit reklamaci opravdu dlouho. Aspoň je vidět, jaký máte vztah k zákazníkům, jsme pro Vás dobří, když si telefon kupujeme a pak nám nas3rete na hlavu. Dnes jsem si už musel koupit nový telefon, neboť můj „náhradní“ nepodporuje všechny aplikace potřebné k mé práci. Uniká mi přitom i podstata šetření nerostných surovin, když mě vaše společnost přinutila si koupit po 1 roce nový telefon. Můžete zkusit třeba prodávat telefony bez krabiček a říkat, že šetříte planetu. Pak si ale uvědomte, že váš přístup k reklamacím a opravám, naši planetu ještě více doj3bává.