Základní škola a Mateřská škola, Praha 4, Mendíků 1 - Školní jídelna Mendíků 1000, 140 00 Praha 4-Michle

Základní škola a Mateřská škola, Praha 4, Mendíků 1 - Školní jídelna





28 Recenze




Základní škola a Mateřská škola, Praha 4, Mendíků 1 - Školní jídelna Mendíků 1000, 140 00 Praha 4-Michle




O podniku

|

Kontakty

Webové stránky
Zavolejte nám
+420261214006
Mendíků 1000, 140 00 Praha 4-Michle

Hodiny

Funkce

  • Nákupy v obchodě
  • Bezbariérové parkování




Doporučené recenze

Tomas M
11.10.2023
Základní škola a Mateřská škola, Praha 4, Mendíků 1 - Školní jídelna
INSPEKČNÍ ZPRÁVA říjen 2021 (výběr o ZŠ)V 19 třídách základní školy se vzdělává celkem 425 žáků. Od posledního inspekčního hodnocení v roce 2014 došlo k nárůstu počtu žáků. Kapacita 530.Výrazný podíl z celkového počtu žáků tvoří žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a OMJ. Nabídku zájmového vzdělávání realizovaného v sedmi odděleních školní družiny využívá 161 žáků.Zkvalitnily se materiální podmínky školy pro realizaci vzdělávání a sjednotilo se zaměření všech tříd na druhém stupni na matematiku a přírodní vědy.PODMÍNKYŘeditelka využívá dlouhodobé řídící zkušenosti.Systém monitorování kvality výchovně vzdělávacího procesu není zcela funkční. Hodnocení úrovně práce pedagogických pracovníků není systematické,Vzdělávání zajišťuje stabilní, převážně kvalifikovaný sbor pedagogických pracovníků (36 učitelů, 7 asistentů pedagoga, 7 vychovatelek). Podmínky odborné kvalifikace nesplňují 3 pedagogové.Vybavuje odborné učebny (polytechnická dílna) i kmenové třídy moderní technikou, ve vyučovacích hodinách na prvním stupni byla žáky využita pouze v menší mířePLUSYUvádějící pedagogové pro nové učitele.Efektivně spolupracuje se zákonnými zástupci žáků.Rodiče mají možnost podílet se na dění ve škole, účastnit se různých programů, např. Pouť u Mendíků, besídek, oslav svátků a tradic, dnů otevřených dveří, sportovních akcíPartnerský přístup k žákům, aktivní práce s pravidly a možnost ovlivňovat některé aspekty vzdělávání prostřednictvím práce žákovského parlamentu.VZDĚLÁVÁNÍPLUSYPříznivá pracovní atmosféra podporující učení.Děti a žáci respektují stanovená pravidla a postupy práce.Výbornou úroveň vykazovalo vzdělávání v přípravné třídě.vyučovací hodiny na prvním i druhém stupni základní školy probíhaly převážně v pozitivní a přátelské pracovní atmosféřeZvolené metody a formy převážně odpovídaly charakteru probíraného učiva, stanovenému cíli, věku žáků a jejich schopnostem. Ve výuce bylo zastoupené jejich účelné střídání a dařilo se udržovat zájem žáků o probírané učivovyučující kombinovali frontální výuku s řízeným rozhovorem a samostatnou prací žáků, v některých případech uplatňovali kooperaci při skupinové práci i práci ve dvojicíchŽáci v hodinách prokazovali dobrou úroveň zvládnutí probíraného učiva.Efektivní spolupráce asistentů pedagoga s vyučujícími Rozmanitá nabídka projektů, vzdělávacích programů, školních a mimoškolních aktivitMINUSYV části sledované výuky zejména na prvním stupni byla efektivita vzdělávání nižší. Převládala frontální výuka založená na dominantním postavení učitele. Práce žáků s didaktickou technikou byla ojedinělá.většinou nebyli cíleně vedeni k odvozování nových poznatků, logickému myšlení, pochopení vzájemných souvislostí, samostatnosti při řešení zadaných úkolů a práci s různými zdroji informací.Diferenciace ani individualizace práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami nebyla.Nesystematická práce s výsledky vzdělávání žáků, absence stanovení konkrétních pedagogických opatření včetně vyhodnocení jejich účinnosti.VÝSLEDKYPLUSYDo distančního vzdělávání se podařilo zapojit všechny žáky školyžáci dosahují průměrných výsledků v přírodovědné gramotnosti, v profilových předmětech dosahují výborných výsledků.Prvotní pedagogické diagnostika, pedagogickou intervence a doučování.Každému z žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ) je cíleně poskytována výuka českého jazyka pro cizince. Vyučující mapuje pokrok každého žáka mj. prostřednictvím portfolia žákovských prací. Příprava žáků v předmětu čeština pro cizince je funkčníBezproblémové chování a slušné vystupování žáků.Neomluvenou absenci a vážnější kázeňské přestupky škola zaznamenává pouze ojediněle.V případě vztahových problémů je účelně realizována intervence a práce s třídním kolektivem.Pestrá nabídka mimoškolních aktivit a kroužků.MINUSYIndividuální vzdělávací plány jsou většinou nastaveny formálně a nejsou v nich uvedeny konkrétní postupy a doporučeníDiferenciace a individualizace byla ve výuce zaznamenána pouze ojediněleV hospitovaných hodinách nebyla zaznamenaná podpora žáků s OMJ.
Jiří Smejkal
21.08.2023
Základní škola a Mateřská škola, Praha 4, Mendíků 1 - Školní jídelna
Ok.
AAAMMM F
12.08.2023
Základní škola a Mateřská škola, Praha 4, Mendíků 1 - Školní jídelna
Super škola
Fros
17.07.2023
Základní škola a Mateřská škola, Praha 4, Mendíků 1 - Školní jídelna
Nejlepší základní škola široko daleko

Přidat recenzi

Mapa

Mendíků 1000, 140 00 Praha 4-Michle
Základní škola a Mateřská škola, Praha 4, Mendíků 1 - Školní jídelna