Stomatologická klinika Univerzity Karlovy U Nemocnice 499, 128 00 Nové Město

Stomatologická klinika Univerzity Karlovy





33 Recenze
  • Monday8 AM–2:30 PM
  • Tuesday8 AM–2:30 PM
  • Wednesday8 AM–2:30 PM
  • Thursday8 AM–2:30 PM
  • Friday8 AM–2:30 PM
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed




Stomatologická klinika Univerzity Karlovy U Nemocnice 499, 128 00 Nové Město




O podniku

Odborné ambulance – Stomatologická klinika – Všeobecná fakultní nemocnice v Praze |

Kontakty

Zavolejte nám
+420224962725
U Nemocnice 499, 128 00 Nové Město

Hodiny

  • Monday8 AM–2:30 PM
  • Tuesday8 AM–2:30 PM
  • Wednesday8 AM–2:30 PM
  • Thursday8 AM–2:30 PM
  • Friday8 AM–2:30 PM
  • SaturdayClosed
  • SundayClosed

Funkce

  • Bezbariérové parkování
  • Bezbariérový vstup
  • Toalety s bezbariérovým přístupem
  • Toaleta
  • Přijímá nové pacienty




Doporučené recenze

Tereza Somrova
20.10.2023
Stomatologická klinika Univerzity Karlovy
A můžou být rádi za tu jednu. Šílený tohle oddělení. V kartotéce sestra příjemná tak že by jste ji dali tečku mezi oči, systém úplně nepochopený, čekání šílený, komunikace není, doktoři si odcházejí na svačinky a obídky v době plné čekárny atd atd. Hnus velebnosti tohle.
jana hrabetova
12.10.2023
Stomatologická klinika Univerzity Karlovy
Nemohu si stěžovat sestřičky milé a příjemné a paní doktorka Hornová Kateřina milá a příjemná.A to že se déle čeká se holt nedá nic dělat všechny na to sestřičky upozorňuje v kartotéce.Nemám co vytknout milí a lidský přístup od celého personálu ambulance.
seldmal seldmal
12.09.2023
Stomatologická klinika Univerzity Karlovy
U Nemocnice 2, VFN v Praze, stomatologická klinika, Chirurgická ambulance. Pavilon A-10. Hornová Kateřina MDDr. - super, děkuji moc !!!
Eliška Chynová
08.09.2023
Stomatologická klinika Univerzity Karlovy
Příliš dlouhé čekání i když šlo jenom o konzultaci. Rentgen jsem přinesla na flash disku (což mi přijde v dnešní době naprosto normální) ale bylo mi řečeno že se bojí aby jim to nezavirovalo počítač. Takže místo abych po skoro dvou hodinách čekání šla do ordinace, čekal mě další rentgen. Po té následovalo další nekonečné sezení v čekárně.
Ivan Ryant
22.08.2023
Stomatologická klinika Univerzity Karlovy
Pomáhal jsem nepohyblivé kamarádce na vozíku, která potřebovala odstranit kořeny zničených zubů, což je dost pracný výkon, jak jsme se nakonec přesvědčili osobně. Dostala žádanku od ošetřující lékařky právě na stomatochirurgii VFN na Karlově náměstí. Nejprve jsem se pokusil kamarádku objednat, jak bývá zvykem na jiných zdravotnických pracovištích. Na webové stránce kliniky jsem našel mejlovou adresu a telefon, kde se údajně objednává -- ale to byl právě OMYL, kontakty na webu se totiž netýkají ambulance, nýbrž lůžkové části kliniky. Napsal jsem e-mail, popsal jsem kamarádčina omezení, aby s nimi pracovníci ambulance počítali a mohli způsob ošetření přizpůsobit. Hned ráno jsem našel v mejlu odpověď, že do ambulance se objednává na telefonním čísle, které na webových stránkách nebylo uvedeno. Když jsem tam zavolal, řekli mi, že na tom čísle se neobjednává, protože se jedná jen o kartotéku. Až po delším rozhovoru jsem pochopil, že do ambulance se vůbec neobjednává. Až potud tedy velký zmatek a hrubé chyby v informování veřejnosti.Paní z kartotéky mi docela podrobně vysvětlila, jak to tam u nich chodí, že máme prostě přijít libovolný pracovní den v 6:30 se žádankou a že se udělá rentgen, vyšetření a uvidí se co dál. To jsem ale už byl zcela zmaten, nevěděl jsem, čemu mám věřit, případně jestli se mi to celé jenom nezdá, protože ten vylíčený postup jsem nikde jinde nezažil. Kromě toho, po telefonu se těžko vysvětluje, že nepohyblivá kamarádka si sama jen tak nepřijde se žádankou v ruce, a že např. asistenti na ranní hygienu k ní chodí až po ránu, takže personál ambulance by ji měl ve vlastním zájmu ošetřit spíš až později.Až potud se moje tristní zkušenosti shodují s ostatními kritickými recenzemi, které jsou zde uvedeny. Pak jsem si šel pracoviště prohlédnout nanečisto, abych našel cesty přístupné pro vozík a včas odhalil případné bariéry a pasti. Na místě jsem pak našel podrobné instrukce na různých cedulích na zdech -- shodovaly se s tím, co mi řekla paní z kartotéky do telefonu. Uvěřil jsem, že v tomto případě se konečně nejedná o další zmatky a omyly. Doporučuji tedy navštívit pracoviště předem a očíhnout, jak to tam funguje -- ušetříte si nepříjemná překvapení, zbytečně dlouhé čekání apod.Pro případné další klienty této ambulance shrnu: Dostavte se v libovolný pracovní den kromě posledního úterka v měsíci (to je sanitární den a neordinuje se), bez předchozího objednání a pokud možno hned v 6:30, abyste přišli co nejdřív na řadu a nemuseli dlouho čekat. U vchodu si vezmete z automatu číslo, na které vás pak budou volat do kartotéky a jednotlivých ordinací. Pokud z automatu vyleze lístek bez čísla, zkuste to ještě jednou, příp. znovu o chvíli později (před 6:30 automat čísla nevydává a když, tak až na druhý pokus). V 7 hodin se otevře kartotéka, odkud vás budou navigovat do jednotlivých ordinací (rentgen, vyšetření, ošetření atd.) Po vyšetření vás pravděpodobně objednají na další termín k provedení zákroku -- to už pak bude téměř bez čekání.V našem případě byla kamarádka ošetřena ještě to ráno, takže v devět hodin jsme už uháněli na tramvaj, abychom byli doma, než rány přijdou k sobě a začnou bolet.Samotné ošetření vypadalo pro mne jako pro laika strašlivě: bylo to dlouhé, krvavé a namáhavé jak pro paní doktorku, kamarádku i pro mne (držel jsem kamarádce hlavu a vozík). Chci vyzdvihnout lidsky citlivý přístup všeho personálu k těžce postižené pacientce (přednostní ošetření při jediné návštěvě, všechny výkony byly provedeny na vozíku, takže jsem nemusel kamarádku přenášet / přetahovat na lehátka), slušné a citlivé jednání, pečlivé a účinné znecitlivění ošetřovaných míst a hlavně trpělivost a obdivuhodnou zručnost paní MDDr. Simony Johanesové.Celkově hodnotím toto pracoviště velmi kladně, protože když přijde na věc, zvládají svou práci profesionálně skvěle a ještě šíří dobrou náladu i v okamžicích, kdy se například přes všechnu pečlivou přípravu nedaří chytit kořen do kleští. Jednu hvězdičku strhávám za matoucí a nedostatečnou komunikaci s veřejností.
Verča K
04.08.2023
Stomatologická klinika Univerzity Karlovy
Velké díky panu Dr. Bujdovi a sestřičce v neděli za milé ošetření. Doporučuji :-)
Barbora Všelichová
23.07.2023
Stomatologická klinika Univerzity Karlovy
Čekací doba 6 hodin a víc. Volají jak je napadne, systém v tom není vůbec žádný.S žádankou tu můžete sedět od 7 od rána do 2 do odpoledne, ale když přijdete bez ničeho a začnete křičet, vezmou vás hned.
Veronika Karaffová
23.07.2023
Stomatologická klinika Univerzity Karlovy
4 hvězdičky za profesionalitu lékařů a sester. Ale musela jsem strhávat z důvodu arogance, se kterou se můžete setkat v kartotéce.Stalo se mi, že má praktická zubařka zkazila vytržení zubu a zanechala v dásni kořeny, až po hodině a půl snahy o vytrhnutí udělala rentgen a zjistila, že mi to vytrhnou jedině tady na chirurgii, vyděsila mne a poslala se žádankou, ať to řeším hned, že je to akutní (bylo 6 večer). Tak jsem sem došla, protože jsem neznala ty poměry tam. Nikdy jsem sem na ošetření nemusela chodit. Bohužel jsem se vystresovaná, unavená a oteklá z umrtvovacích injekcí setkala s hodně arogantní osobou, která mne vyhazovala s tím, že to není akutní a proč tam lezu. Já opravdu na ní mluvila mile a zároveň plaše, že nevím, jak to tu chodí a že mě sem poslala má zubařka. Nemohla jsem nic vysvětlit pořádně a bylo mi říkáno, že oni řeší nehody životuohrožující. Já řekla, že jim ale neříkám, aby končili s operací někoho v ohrožení života a hned mne ošetřili, ale že mě sem poslala doktorka, že je to akutní a tak jsem sem prostě přišla. Paní už dál poslouchat nechtěla, řekla tak si počkáte" a strašně za sebou praštila dveřmi. Z celé situace se mi hrnuly slzy do očí. Naštěstí po chvíli vyšla mladá milá paní doktorka (jejíž jméno bohužel neznám)
Kristyna Novotná
20.07.2023
Stomatologická klinika Univerzity Karlovy
Perfektní přístup, vše bez bolesti a bez potíží. Čekací doba trosku delší, ale pokud je problem vyplati se cekat.
Pavlína
20.07.2023
Stomatologická klinika Univerzity Karlovy
Jednu hvězdičku dolů za Mudr. Karla Horu, tak bezcitného a nepříjemného doktora jsem nezažila! Otvírání bolavé pusy násilím a hrubé mačkání abscesu není správná cesta. Jinak všichni doktoři i sestry (mimo jedné věčně nepříjemné) naprostí profesionálové. Největší zlatíčko je sestřička Bílková, takové by měli být všechny. Operoval me Mudr. Vlk, kterému děkuji za skvěle odvedenou práci. Zachránili jste mi život a poprvé v životě nebyl pobyt v nemocnici až takové utrpení. Ovšem velkým utrpením bylo jídlo. Během dvou dnů 3x mleté maso v odporné omáčce to se nedalo. Chuťově naprostý otřes. Snídaně každý den 6 kousků veky a jedno malé máslíčko. Večeře v 17h sladké mléko+termix a pak až snídaně v 7h ráno! Musela jsem se dokrmovat v předraženém krámku v areálu. Doktorům i sestrám veliké díky za špičkovou péči! Ani minutu jsem zbytečně netrpěla bolestí. Kalinová

Přidat recenzi

Mapa

U Nemocnice 499, 128 00 Nové Město
Stomatologická klinika Univerzity Karlovy