Ropa a zemní plyn

Seřadit: Nejlépe hodnocené




IRP Dostálek, s.r.o. - provádění inženýrských staveb Český Těšín, Ostrava, Frýdek Místek Jablunkovská 943/112, 737 01 Český Těšín

IRP Dostálek, s.r.o. - provádění inženýrských staveb Český Těšín, Ostrava, Frýdek Místek

7 Recenze
Jablunkovská 943/112, 737 01 Český Těšín
Zemní práce, dodávky a montáže plynovodů, produktovodů, vodovodů a kanalizací, dodávky, montáže a opravy vyhrazených plynových zařízení včetně zkoušek a revizí
  • Bezbariérové parkování
Instalatérství a topenářství Lukáš Říha Tupolevova 713, 199 00 Praha 18

Instalatérství a topenářství Lukáš Říha

66 Recenze
Tupolevova 713, 199 00 Praha 18
Instalatéři Praha-plynaři nonstop-topenáři Praha-havarijní služba. Nonstop pohotovost v regionu Praha. Volejte každý den 24/7 na Praze 7,8,9
  • Donáška
  • Debetní karty
  • Platební karty
  • Toaleta
  • Vhodné pro děti
  • Vhodné pro rodiny
  • LGBTQ+ friendly
  • NFC platby
  • Wi-Fi
  • Bezbariérové posezení
  • Jídlo s sebou
  • Jídlo na místě
  • Káva
  • Oběd
  • Večeře
  • Alkohol
  • Pivo
  • Tvrdý alkohol
  • Víno
  • Zákusky
  • Bar na místě
  • Posezení
  • Přijímá rezervace
  • Krb
  • Sport
  • Venkovní posezení
  • Koktejly
  • Snídaně
  • Malá jídla
  • Nabídka pro vegetariány
  • Stoličky pro děti
Zákaznické centrum innogy Hlavní tř. 681, 708 00 Ostrava-Poruba

Zákaznické centrum innogy

50 Recenze
Hlavní tř. 681, 708 00 Ostrava-Poruba
Výhodné ceny elektřiny a plynu právě pro vás. Zajímavé produkty a služby, díky nimž ušetříte čas i peníze. Potřebné formuláře ke stažení.
  • Bezbariérové parkování
Zákaznické centrum innogy S. K. Neumanna 488/9, 500 02 Hradec Králové

Zákaznické centrum innogy

15 Recenze
S. K. Neumanna 488/9, 500 02 Hradec Králové
Výhodné ceny elektřiny a plynu právě pro vás. Zajímavé produkty a služby, díky nimž ušetříte čas i peníze. Potřebné formuláře ke stažení.
  • Bezbariérové parkování
  • Bezbariérový vstup
Zákaznické centrum innogy Plynární 788, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz

Zákaznické centrum innogy

183 Recenze
Plynární 788, 702 00 Moravská Ostrava a Přívoz
Výhodné ceny elektřiny a plynu právě pro vás. Zajímavé produkty a služby, díky nimž ušetříte čas i peníze. Potřebné formuláře ke stažení.
  • Bezbariérové parkování
  • Bezbariérový vstup
Zákaznické centrum innogy Šafaříkovy sady 2455, 301 00 Plzeň 3

Zákaznické centrum innogy

98 Recenze
Šafaříkovy sady 2455, 301 00 Plzeň 3
Výhodné ceny elektřiny a plynu právě pro vás. Zajímavé produkty a služby, díky nimž ušetříte čas i peníze. Potřebné formuláře ke stažení.
  • Bezbariérové parkování
Zákaznické centrum innogy Panská 3354, 400 01 Ústí nad Labem-město

Zákaznické centrum innogy

53 Recenze
Panská 3354, 400 01 Ústí nad Labem-město
Výhodné ceny elektřiny a plynu právě pro vás. Zajímavé produkty a služby, díky nimž ušetříte čas i peníze. Potřebné formuláře ke stažení.
  • Bezbariérové parkování
  • Bezbariérový vstup
Zákaznické centrum innogy tř. Svobody 615/25, 779 00 Olomouc

Zákaznické centrum innogy

63 Recenze
tř. Svobody 615/25, 779 00 Olomouc
Výhodné ceny elektřiny a plynu právě pro vás. Zajímavé produkty a služby, díky nimž ušetříte čas i peníze. Potřebné formuláře ke stažení.
  • Bezbariérové parkování
  • Bezbariérový vstup
Zákaznické centrum innogy Zámečnická 1, 602 00 Brno-střed

Zákaznické centrum innogy

171 Recenze
Zámečnická 1, 602 00 Brno-střed
Výhodné ceny elektřiny a plynu právě pro vás. Zajímavé produkty a služby, díky nimž ušetříte čas i peníze. Potřebné formuláře ke stažení.
  • Bezbariérové parkování
  • Bezbariérový vstup
Zákaznické centrum innogy nám. Dr. E. Beneše 3/11, 460 01 Liberec

Zákaznické centrum innogy

34 Recenze
nám. Dr. E. Beneše 3/11, 460 01 Liberec
Výhodné ceny elektřiny a plynu právě pro vás. Zajímavé produkty a služby, díky nimž ušetříte čas i peníze. Potřebné formuláře ke stažení.
  • Donáška
  • Vyzvednutí v prodejně
  • Nákupy v obchodě
  • Dodání tentýž den
  • Bezbariérové parkování
  • Bezbariérový vstup
  • Debetní karty
  • Platební karty
  • NFC platby
  • Wi-Fi
  • Montáž
  • Opravárenské služby
  • Vyzvednutí venku

Doporučené recenze





Fashion Kids
23.10.2023
Zákaznické centrum innogy
Bohužel ne jde dat min jednu hvězdu.V zakaznickem centru, kteří je jediný v Praze - 2 pracovníky. A ani ti nechtějí pracovat, k tomu se vám ještě smějí když se zeptate kdy už někdo další přijde na řadu. Předem jsme všechno zjistila na zákaznické lince, ale ani půlka z toho neplatila na pobočce. Tak že nic nebylo vyřízení, zkažena nálada, a ještě cesta přes cele město úplně za nic! Již nikdy se neobrátilo na tuto společnost.P.s. Výměně vaši arogantní pracovnice, a možná lidé začnou k vám přicházet.
Miroslav Jakůbek
23.10.2023
Zákaznické centrum innogy
Dnes odpoledne kolem 15,50hod. jsem s manželkou navštívil Zákaznické centrum Innogy v Ostravě Přívoze. Vytiskli jsme si pořadový lístek č.187. Zhruba za 1/2 hodiny se na informační tabuli k našemu číslu přiřadila přepážka č. 4. Divili jsme se, protože u této přepážky byli stále zákazníci, kteří tam strávili zhruba další 1/2 hodiny. Když tito zákazníci odešli a my měli přijít na řadu, tak paní z přepážky č.4 také odešla ( cca v 16,50 hod.). Mysleli jsme, že má třeba přestávku ( mohla se zmínit !). Když nás předbíhali další zákazníci, kteří si vygenerovali čísla po nás ( celkem tři ) a paní z přepážky č. 4 se nevracela, tak se manželka šla informovat pána z ostrahy ( na recepci nebyla obsluha ). Ne moc ochotně jí odpověděl, že paní z přepážky skončila pracovní doba a co vlastně chceme. Žena měla pocit, že ho při koukání do mobilu vyrušuje. V zoufalství vyjela další pořadové č. 194. Po chvíli si to rozmyslela a šla se informovat k přepážce č. 7, která se zrovna uvolnila. Paní obsluhující byla ochotná, i když neuměla vysvětlit jak se stalo to, že jsme nebyli obslouženi podle pořadí. Vzala nás přednostně, za což ji chválíme. Naopak paní z přepážky č. 4 bychom chtěli pokárat. Chápeme, že jí končila směna. Ale přepážku měla označit jako uzavřenou a naše pořadové číslo měla převést k jiné přepážce. Dále si myslíme, že systém by neměl přiřazovat pořadová čísla k přepážkám, která nejsou volná.
R K
20.10.2023
Zákaznické centrum innogy
Důchodci dejte si pozor na prodejce INNOGY s kódem EX60104065. Přes zákaz podomního prodeje a nabídky služeb ve Vašem městě, přijde k Vám až domů a sepíše smlouvu na energie aniž by ukázal ceníky. Zálohy můžete mít sice stejné jako u Boh. Energy, nicméně nabízený ceník s Garancí na 36 měsíců, který je jen mírně lepší než od dodavatele poslední instance (DPI) opravdu nechcete. Je to šmejd !!!
Ondřej Maschke
18.10.2023
Zákaznické centrum innogy
Příjemný personál.
An Chupelov
17.10.2023
Zákaznické centrum innogy
Skvělá pracovnice, paní Pavlína Gebhartová, byla ochotná a vše zařídila. I ostatní, velmi milý přístup.
Libor Budín
16.10.2023
Zákaznické centrum innogy
Spokojenost s vyřízením převodu elektřiny. Profesionální práce personálu.
Miloš Černý
13.10.2023
Zákaznické centrum innogy
Super
Pavel Kosina
08.10.2023
Instalatérství a topenářství Lukáš Říha
Pán je slibotechna a neschopný komunikovat. Slíbil termín, ale pak přestal zvedat telefon. Místo toho odeslal fejkovou sms, že měl dopravní nehodu podepsanou manželkou :) Trapnost nade vše.
Yvona Válková
07.10.2023
Zákaznické centrum innogy
Chtěla bych moc poděkovat za sebe a za mojí rodinu paní Andree Uvírové ze zákaznického centra Innogy v Ostravě-Porubě za vždy skvěle a profesionálně odvedenou práci, okamžitou zpětnou vazbu, za její vstřícnost, ochotu a příjemné vystupování.
Stanislav Hodonský
07.10.2023
MND Energie a.s.
Doufám, že sdílením své zkušenosti s touto společností budoucím zákazníkům ušetřím zbytečné starosti.Od roku 2019 jsme přešli ke společnosti MND a neměli žádné větší problémy. Nyní nám v průběhu roku 2022 byly několikrát zvednuty neúměrně zálohy o cca 250 %. Vlivem tohoto navyšování nám k ročnímu vyúčtování vznikl přeplatek okolo 13 000 Kč a to bylo za období, kdy jsme plynem nijak extrémně nešetřili. S ohledem na zdražování jsme se rozhodli spotřebu plynu v naší domácnosti co nejvíce snížit (topíme přes zimu dřevem a TUV ohříváme více elektřinou, jelikož jsme instalovali FVE, která nám spotřebu pokrývá). De facto nyní používáme plyn jen na vaření a snížení spotřeby oproti předchozímu období odhadujeme o 80 - 90 %.Všechny tyto skutečnosti jsme společnosti MND oznámili a požádali o snížení záloh na úměrnou výši, abychom je bezúročně nemuseli financovat. První i druhá písemná žádost byla zamítnuta, na základě telefonické domluvy byla podána speciální žádost, ve které jsme si výši zálohy mohli stanovit sami. Jen podotýkám, že jsme novou zálohu stanovili ve výši, která by i přes její akceptaci způsobila ke konci roku přeplatek, ale byli jsme ochotni se potkat někde uprostřed. O stavu této žádosti nás měli do týdne informovat, ale toto se nestalo a informaci jsem ze společnosti MND musel doslova opakovaně požadovat telefonickými hovory (čekací lhůta na spojení s operátorem byla i 30 min.) a dnes mi slavnostně oznámili (opět na základě mé urgence), že speciální žádost zamítli a zálohy máme platit ve vyměřené výši.Tato společnost mi jasně ukázala, že si platících zákazníků neváží a tuto komplikovanou dobu zneužívá ve svůj prospěch. V konkrétních číslech nám při placení současných záloh vznikne v 10/2023 přeplatek cca 70 000, které při inflaci okolo 17 % máme poskytnout společnosti MND bezúročně.Pro společnost MND - zákazníci nejsou Vaši věřitelé a neexistuje objektivní důvod, aby Vaše podnikání financovali. Od toho máte bankovní úvěry. Požadavek o snížení záloh neúspěšně řešíte přes měsíc a buď je to vlivem Vaší absolutní neschopnosti, nebo to spíš děláte schválně, aby Vám zákazníci přestřelené zálohy museli platit.Pro současné i budoucí zákazníky - doporučuji využít aktuálního cenového stropu a od této pochybné společnosti s klidnou hlavou odejít k dodavateli, který s Vámi bude komunikovat a vzniklé problémy řešit. V lepším případě se společností MND ani vůbec spolupráci nezačínat.Pevně doufám, že obchodní praktiky této společnosti prověří odpovědné úřady. Podle recenzí to nevypadá, že by byla naše domácnost ojedinělým případem.S pozdravemStanislav Hodonský