Kurýrní služba

Seřadit: Nejlépe hodnocené




Havelgroup Nedbalova 468, Vesec, 463 12 Liberec

Havelgroup

7 Recenze
Nedbalova 468, Vesec, 463 12 Liberec
  • Služby na místě
  • Online schůzky
Emons Česká republika s.r.o. Chebská 53, 356 58 Sokolov

Emons Česká republika s.r.o.

15 Recenze
Chebská 53, 356 58 Sokolov
Váš partner pro vnitrostátní i mezinárodní přepravu & logistiku
  • Bezbariérové parkování
Express Parcel System s.r.o. Přístavní 1341, 170 00 Praha 7-Holešovice

Express Parcel System s.r.o.

7 Recenze
Přístavní 1341, 170 00 Praha 7-Holešovice
EPS kurýr - objednávejte pohodlně online i telefonicky přes zkušený dispečink. Cenu zjistíte vždy předem. Expresní doručení NONSTOP.
  • Služby na místě
  • Online schůzky
Mělnické dodávky

Mělnické dodávky

10 Recenze
MIKROBUS S ŘIDIČEM? ✔ANO NÁKLADNÍ DODÁVKA S ŘIDIČEM? ✔ANO NA MĚLNÍKU? ✔ANO
  • Bezbariérové parkování
Doprava Sonsbeek Černovičky 766/5, 627 00 Slatina

Doprava Sonsbeek

13 Recenze
Černovičky 766/5, 627 00 Slatina
Špičkové služby v oblasti dodávkové dopravy. Zajistíme, aby vaše zásilka dorazila na místo určení v co nejkratším možném čase bez zbytečných prodlev a poplatků.
  • Bezbariérové parkování
DER KURIER Česká republika 3, Dopraváků 749, 184 00 Praha-Dolní Chabry

DER KURIER Česká republika

35 Recenze
3, Dopraváků 749, 184 00 Praha-Dolní Chabry
Der Kurier - mezinárodní kurýrní přeprava
  • Služby na místě
  • Online schůzky
Kurýr Servis - GLS DEPO47 Nádražní 334, 267 11 Vráž

Kurýr Servis - GLS DEPO47

15 Recenze
Nádražní 334, 267 11 Vráž
  • Bezbariérové parkování
Kurýr MB s.r.o. Máchova 802, 293 01 Mladá Boleslav

Kurýr MB s.r.o.

8 Recenze
Máchova 802, 293 01 Mladá Boleslav
  • Bezbariérové parkování
  • Bezbariérový vstup

Doporučené recenze





radek pytlak
23.10.2023
Jídlo Domů Plzeň - rozvoz jídla po Plzni a okolí.
Nejlepší firma na rozvoz jídel po Plzni vždy rychlý spolehlivý a hlavně přijedou vždy s úsměvem
Martin Rataj
22.10.2023
Najbert
Uvádějí nepravdivé informace o termínu doručení. Nelze se spolehnout na informace jimi uvedené
flauffy
22.10.2023
Rozvoz alkoholu Brno Dovez flašku
Fajn nápad cením ❤️
Jindřiška Brezáni
22.10.2023
Geis Point - VM-35239 37016 RELAY Ostrava, Svinov
Nový pracovník v zauceni, ale velmi příjemný. Zásilka podána k odeslání.
Martin Rapčan
22.10.2023
FedEx Express Czech Republic s.r.o.
Místo toho, aby mě informovali o zpoždění, tak si to musím dohledat sám, to hodnotím jako velmi velmi neprofesionální.
Filiz AYTEKİN UNAÇ
21.10.2023
DPD
You need to stay away or think twice before you work with them. This is the worst carrier company I have ever seen. It has been a month and I still haven't received my goods yet! I have sent google map, link, photos of the street, the exact address, however they still cant find the address in a city with 1.5 million population! They don't read their e mails, they don't respond to any queries. Phone connection is impossible! And the worst thing is, you can`t find anyone who can speak English with you in CZ! Today their CZ web site is not functioning either. Their service is a huge shame in Prague!
Nicola Reinaldo Fornaini
21.10.2023
DPD Depo
I was waiting for a package and they kept it in their delivering center, without notify me.It happened twice with two different parcels, terrible
Mikhail Nikitin
20.10.2023
DHL Service Point (ITS ServisMAX)
Fast , serious, polite and pragmatic.Definitely recommend to use DHL.They can pickup your order from any place, or you can just drop your order at the DHL point.Timing to delivery is perfect.
Šárka R
20.10.2023
DPD Pickup výdejní místo
Hrůza. Nedovezli balíček z technických důvodu, jela jsem tedy osobně. Čekala jsem 40 minut než mi balíček našli. Na skladě mají v balíčkách velký “nepořádek”. Nikdy víc.
An Josephine Chernenka
20.10.2023
UPS Brno - Center
Express package was delayed to be picked up on the selected date of pickup (ordered and confirmed online to be picked up from home address).Customer communication was missing from customer services or courier to inform of the missed pickup.After the package was picked up the next day (after calling to the CS with a reminder that it's an Express package), I was later charged extra money for the next day pickup that was originally missed.Hence, I emailed Claims department to compensate for the extra charge of the pickup, but so far no reply from them for 1 month.